Ik las laatst dat de farmaceutici die het vaccin produceren, zeggen dat dit nog wel een jaartje of 10 kan duren.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hopelijk is volgend jaar alles weer redelijk normaal
Nou nou wat een agressiequote:Op zaterdag 26 december 2020 11:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en bij jou in de boom smijten
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las laatst dat de farmaceutici die het vaccin produceren, zeggen dat dit nog wel een jaartje of 10 kan duren.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gisteren was er geen drama maar een lulletje lampekatoen als mod.
Hij stopt wel veel in zijn mond, maar gelukkig merkt hij wel wat hij kan eten en wat niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Uit voorzorg zeker? Zo'n jong kind steekt ook alles nog in zijn mond, dus je moet geen gedoe hebben.
Of is mini-ToT die fase al voorbij.
Hoezo 10 jaar? Dat is wel erg lang.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las laatst dat de farmaceutici die het vaccin produceren, zeggen dat dit nog wel een jaartje of 10 kan duren.
Daar ben ik ook bang voorquote:
Morgen weer de restjes van vandaagquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen is toch pas restjeswegwerkdag?
Leer maar eens normaal te doen met elkaar hierquote:
Paul Simonsquote:
We hadden 2 verschillende soorten kangoeroevlees; hele malse stukken en reepjes die wat taaier waren, maar die wat voller van smaak waren.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O klinkt goed, alleen kangaroe geen idee nog nooit gehad
Ik heb niets bijzondergemaakt
vlaamsstoofvlees met zelf gebakken friet en salade
Stel je niet zo aan. Zoveel was er niet aan de hand. Je zat gewoon te wachten op een kans om hem dicht te gooien.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Leer maar eens normaal te doen met elkaar hierlukt al zeker een half jaar niet
Mooi tochquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:50 schreef ToT het volgende:
[..]
We hadden 2 verschillende soorten kangoeroevlees; hele malse stukken en reepjes die wat taaier waren, maar die wat voller van smaak waren.
Ik vond die malse lekkerder, mijn vrouw vond die taaie juist lekkerder.
Nou, dat is dan mooi verdeeld meteen!
Hoe gaat het met de wandelkoningin? Nog wat gehoord?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |