Nee het valt mee met de temperatuur. Niet zo warm als van de week maar nog steeds prima.quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik verwacht wel dat het vaak en lang genoeg droog zal blijven om even te gaan wandelen
Koud is het in ieder geval niet
Ow ja appelbeignets zijn ook lekker. Maar dan wel zelfgemaaktquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oliebollen vind ik wel oke. Heb liever appelbeignets.![]()
Maar ook daar eet ik er geen hele stapels van
Vind ze van de kraam ook lekker.quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja appelbeignets zijn ook lekker. Maar dan wel zelfgemaakt
Oliebollen moeten veel krenten en rozijnen in zitten anders is het niks
Wilde je zo al gaan trainen dan?quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee het valt mee met de temperatuur. Niet zo warm als van de week maar nog steeds prima.
En waarom staat er nou voor 0800 uur kans op regen in het weerbericht.
Nee dat niet maar de grond is eindelijk droog. En als het om 0800 gaat regenen trekt dat niet meer droogquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wilde je zo al gaan trainen dan?
Ik vind dit weer wel prima. Al zou een witte kerst met sneeuw enzo natuurlijk wel mooier zijn geweest
We maken ze altijd bij mijn ouders. Die hebben een grote keuken dus dan valt het mee.quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vind ze van de kraam ook lekker.
Ik heb geen frituurpan en op de ouderwetse manier het maken vind ik altijd zo'n teringzooi geven
Ow ja zo. Als het bij wat lichte regen blijft is het wel prima maar moet idd niet keihard gaan gietenquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dat niet maar de grond is eindelijk droog. En als het om 0800 gaat regenen trekt dat niet meer droog
Zelfs lichte regen kan het nat en glad maken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja zo. Als het bij wat lichte regen blijft is het wel prima maar moet idd niet keihard gaan gieten
Dat scheelt wel als die lucht weg kanquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
We maken ze altijd bij mijn ouders. Die hebben een grote keuken dus dan valt het mee.
En een balkon waardoor die lucht ook nooit lang blijft hangen.
Ow echt maken een paar druppels zoveel verschilquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zelfs lichte regen kan het nat en glad maken.
En ik wil eigenlijk kijken of ik vandaag de sprong kan doen waarbij ik vorig jaar m'n hand brak.
Is morgen alweer een jaar geleden
Ja dat vind ik het ergste aan frituren. En waarom ik het thuis zelf nooit doequote:Op zaterdag 26 december 2020 07:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat scheelt wel als die lucht weg kan
Ja dat kan heel veel verschil maken. Vooral bij muren waar mos op zit.quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow echt maken een paar druppels zoveel verschilOké dan hoop ik voor je dat het droog blijft tot na je training tenminste
![]()
Je landde vorig jaar alleen verkeerd toch?
Snap ik.quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja dat vind ik het ergste aan frituren. En waarom ik het thuis zelf nooit doe
quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat kan heel veel verschil maken. Vooral bij muren waar mos op zit.
Ik raakte een boom vorig jaar tussen afzet en landing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |