Je kan het dus zo al eten voor late ontbijt of lunchquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is ook erg lekker. En het is een makkelijk brood dat niet hoeft te rijzen. Dus met een uurtje is het klaar
Lam is echt heerlijkquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja sowieso lamsvlees wel![]()
Hoe was de kalkoen gisteren ?
Als ik het zo al zou gaan maken wel jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je kan het dus zo al eten voor late ontbijt of lunch
Ah dat is jammer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lam is echt heerlijk
De kalkoen was ook lekker. Alleen net iets te lang in de oven gehad waardoor de borst net iets droog was.
Misschien maar beterquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ik het zo al zou gaan maken wel ja![]()
Maar dat doe ik vanmiddag ergens.
Yup. Terwijl ik toch genoeg boter er op had en tussendoor nog heb bedruipt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah dat is jammer.
Maar ik vind de drumsticks meestal sowieso wel het lekkerst. Borst is vaak snel te droog
Anders moet ik er twee maken vandaagquote:
Wat ga je vandaag doen lieverd?quote:
Sandwiches met vers broodquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. Terwijl ik toch genoeg boter er op had en tussendoor nog heb bedruipt.
Maar net iets te lang gegaan. Straks even kijken wat ik de komende dagen van de overblijfselen ga maken
[..]
Anders moet ik er twee maken vandaag
Dat is waar maar qua calorieën is dat een beetje veelquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sandwiches met vers brood![]()
Gelukkig was er nog genoeg kalkoen dat niet droog was![]()
Niks mis met 2 broden
Als het net zo lekker weer is als gisteren dan is wandelen wel lekkerquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niet veeltop 2000 luisteren. Met mijn moeder later even boodschappen doen en wandelen.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is waar maar qua calorieën is dat een beetje veel
Ja ik verwacht wel dat het vaak en lang genoeg droog zal blijven om even te gaan wandelenquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als het net zo lekker weer is als gisteren dan is wandelen wel lekker
Oliebollen vind ik wel oke. Heb liever appelbeignets.quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ja dat is meestal helaas wel zo met lekker eten!
En de oliebollen moeten nog komen, of hou jij daar niet van ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |