Goede voornemens doe ik niet aan. Maar drie dagen beetje extra eten is geen ramp. Gaat er wel weer afquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lekker aankomen en straks in 2021 als goede voornemen weer afvallen![]()
Die “goede voornemens” altijd
Vandaag geen visite inderdaad. En vanavond gourmetten. Dus dat vergt ook geen kook inspanning.quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vandaag geen visite ? Samen rustig tweede kerstdag vieren
Klopt, leven hoeft geen streng dieet te zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goede voornemens doe ik niet aan. Maar drie dagen beetje extra eten is geen ramp. Gaat er wel weer af
quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vandaag geen visite inderdaad. En vanavond gourmetten. Dus dat vergt ook geen kook inspanning.
Jullie doen niet aan kerst hè?quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Klopt, leven hoeft geen streng dieet te zijn.
Met feestdagen mag je wel beetje losgaan![]()
Maar je bent wel samen met familie toch?quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee![]()
Was voor mij gwn een dag zoals alle andere ook.
Is meestal gewoon puur uit luiheid als we gaan gourmettenquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Ook leuk. En gourmetten hoort er beetje bij
Ja dat welquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar je bent wel samen met familie toch?
Oeh dat is wel lekker.quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja dat wel![]()
En mn moeder heeft wel speciaal wat klaargemaakt wat ik lekker vindt omdat ik er benLamsschenkel en groente uit de oven
Njah als het leuk en gezellig is dan is het prima als het met iets makkelijk Is als gourmettenquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is meestal gewoon puur uit luiheid als we gaan gourmetten![]()
Het is wel leuk en gezellig maar het is niet echt speciaal
Wel vanmiddag nog even een cheddar brood in elkaar draaien
Is ook erg lekker. En het is een makkelijk brood dat niet hoeft te rijzen. Dus met een uurtje is het klaarquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Njah als het leuk en gezellig is dan is het prima als het met iets makkelijk Is als gourmetten
Ik vind het wel wat hebben![]()
Cheddar brood klinkt wel extreem lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |