Dank je lieve moenuhpoenuhquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ja ik wist dat het iets met een boom te maken had.
Mocht je ervoor gaan dan heel veel succes![]()
Doe ik ookquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Snap ik.
Misschien dat ik ooit nog eens een airfryer haal maar over het algemeen gooi ik gewoon alles in de oven. Werkt prima
Wel de lenzen in het juiste oogquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:56 schreef dud0r het volgende:
Ik ga m'n ogen maar eens in doen zodat ik verder dan een meter scherp kan kijken
Het is patat!quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Doe ik ookalles in de oven. Maar vind friet enzo wel lekkerder als het gefrituurd is.
Aan een airfryer zat ik ook al te denken. Maar is niet echt zo nodig nu.
Ja dat is wel zo handig. Zit toch een afwijking van 0.5 tussenquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel de lenzen in het juiste oog![]()
Tot zo dan lieve Goudvisje
Ik noem het lekker frietquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is patat!
Maar ja dat is meestal wel lekkerder als het gefrituurd is.
[..]
Ja dat is wel zo handig. Zit toch een afwijking van 0.5 tussen
Ik merk wel dat het bijna eind van de maand is. En dat ik gisteren veel met de oven bezig geweest ben.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik noem het lekker frietvind ik een mooier woordje dan “patat”
![]()
![]()
![]()
Heel de dag last van je ogen hebben is ook zo k**
Ja als je daar last van hebt kan je ook niet veel doen. En het is gwn zo’n k** gevoel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik merk wel dat het bijna eind van de maand is. En dat ik gisteren veel met de oven bezig geweest ben.
Ze zijn wat droog ondanks een nacht in de vloeistof gelegen te hebben
quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:09 schreef Straatverlichting het volgende:
Wel grappig om dat beheerst gekibbel hier wat terug te scrollen.![]()
Succes!
Gewoon lekker zingen Straat.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:09 schreef Straatverlichting het volgende:
Wel grappig om dat beheerst gekibbel hier wat terug te scrollen.![]()
Succes!
Het is nog altijd beter dan ze per ongeluk een nacht in houden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja als je daar last van hebt kan je ook niet veel doen. En het is gwn zo’n k** gevoel.
Ik heb weleens in mijn slaap te hard in mijn ogen gewrevenook wakker geworden met pijnlijke rode ogen
Jaaaaaquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:09 schreef dud0r het volgende:
Denk dat ik een beetje kalkoen op brood ga doen
Dat klinkt wel goed. Op de mosterd na.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
wel de brood eerst wat opwarmen en dan tomaat augurk en een klein beetje mosterd
Een van de weinige keren dat ik mosterd wel lekker vind is op zo’n broodje
Auwquote:Op zaterdag 26 december 2020 08:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is nog altijd beter dan ze per ongeluk een nacht in houden.
Wakker worden alsof er zand in je ogen zit
Wel een beetje ja. Rest van de dag ze toen ook niet in gehad.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed. Op de mosterd na.
Ik vind mosterd prima door iets heen maar gewoon zo meh.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ik hou normaal ook helemaal niet van mosterd. Maar zo eeen heeeeeel klein beetje op het broodje vind ik dan weer wel lekker
Eet smakelijk lieve dudequote:Op zaterdag 26 december 2020 08:16 schreef dud0r het volgende:
Ik ga even ontbijten. Tot straks lieve Moen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |