Het ritme van de zolderfapper!quote:
quote:
Bier genoegquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:38 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik ook, denk dat de wijn op is
Dit is een baas.quote:
Ja .quote:
Nimmerquote:
Ah goeie.quote:
Gezellig he haagsiequote:
Jackie!quote:
Chateau de migrainequote:Op zaterdag 26 december 2020 00:42 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Bijna niet meer dat. Raak er zo vol van laatste tijd. Hoop huis rose en witte wijn lekker
Winterkampioen weest welquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:42 schreef [url=htalles goed?tps://forum.fok.nl/user/profile/77531]Grrrrrrrr[/url] het volgende:
[..]
Jackie!![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gezellig he haagsie
Lekker mee waaien met de wind of niet Jacq?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gezellig he haagsie
U ook weer aanwezigquote:
Ja,de kat gooit mijn lamp om.quote:
Just Jack.quote:
Wel verdommequote:Op zaterdag 26 december 2020 00:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,de kat gooit mijn lamp om.
Gewoon de kat omgooien. Kunnen ze wel tegenquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,de kat gooit mijn lamp om.
Of juist niet. Maar ik drink nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:43 schreef X-23 het volgende:
[..]
Lekker mee waaien met de wind of niet Jacq?
We doen ons best hèquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:44 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Jaaa, jij ook👍 leuke user jij
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dit was toch wel een matige kerstviering vandaag.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon de kat omgooien. Kunnen ze wel tegen
Nimmer?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Of juist niet. Maar ik drink niet
😁quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon de kat omgooien. Kunnen ze wel tegen
En wat bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Of juist niet. Maar ik drink niet
Is haram.quote:
Zelden tot nooitquote:
Deed ik altijd met de kat van mijn ouders toen hij jonger was. Werd ie altijd madquote:
Foeiquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Deed ik altijd met de kat van mijn ouders toen hij jonger was. Werd ie altijd mad
Heel wat jaartjes geleden ondertussen kwam ik op een avond thuis en mijn moeder had heel gezellig zitten drinken en was echt duidelijk dronken. Dus ik zei tegen haar, drink even twee grote glazen water voor je gaat slapen. Mijn moeder heel verontwaardigd 'ik ben heulemaal niet drwonkn'. 'oke mam als jij het zegt'. Volgende ochtend kwam ze met barstende koppijn naar beneden 'had jij gisteravond niet gezegd dat ik water moest drinken?' 'ja dat klopt' 'waarom heb ik dat niet gedaan?' 'je werd boos op me omdat ik zei dat je dronken was, want je vond dat je niet dronken was' 'oh uuhm ja sorry, ik had naar je moeten luisteren'.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:37 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Tussendoor een glas idd, dan geen koppijn andere dag. Uitdroging verhaal etcetera...
En dan een handschoen aantrekken en 'm nog verder opfokken, als hij dan echt met volle kracht ging bijten stonden de putjes van de tanden ondanks de handschoen gewoon in je vingersquote:
Hey ggquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:46 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heel wat jaartjes geleden ondertussen kwam ik op een avond thuis en mijn moeder had heel gezellig zitten drinken en was echt duidelijk dronken. Dus ik zei tegen haar, drink even twee grote glazen water voor je gaat slapen. Mijn moeder heel verontwaardigd 'ik ben heulemaal niet drwonkn'. 'oke mam als jij het zegt'. Volgende ochtend kwam ze met barstende koppijn naar beneden 'had jij gisteravond niet gezegd dat ik water moest drinken?' 'ja dat klopt' 'waarom heb ik dat niet gedaan?' 'je werd boos op me omdat ik zei dat je dronken was, want je vond dat je niet dronken was' 'oh uuhm ja sorry, ik had naar je moeten luisteren'.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan een handschoen aantrekken en 'm nog verder opfokken, als hij dan echt met volle kracht ging bijten stonden de putjes van de tanden ondanks de handschoen gewoon in je vingers
Neuh, gewoon een beetje stoeien joh. Vond hij fantastisch. Hij is er helaas te oud voor.quote:
Fijne eerste kerst gehad?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Hoi Jacq! Da's een tijdje geleden.
Ja, dat was een dikke prima. Jij ook?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Fijne eerste kerst gehad?
Ja ook!quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat was een dikke prima. Jij ook?
Is echt zo hoor, alcohol onttrekt vochtquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:46 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heel wat jaartjes geleden ondertussen kwam ik op een avond thuis en mijn moeder had heel gezellig zitten drinken en was echt duidelijk dronken. Dus ik zei tegen haar, drink even twee grote glazen water voor je gaat slapen. Mijn moeder heel verontwaardigd 'ik ben heulemaal niet drwonkn'. 'oke mam als jij het zegt'. Volgende ochtend kwam ze met barstende koppijn naar beneden 'had jij gisteravond niet gezegd dat ik water moest drinken?' 'ja dat klopt' 'waarom heb ik dat niet gedaan?' 'je werd boos op me omdat ik zei dat je dronken was, want je vond dat je niet dronken was' 'oh uuhm ja sorry, ik had naar je moeten luisteren'.
Ik heb ooit een killer kater gehad,die viel vaak de buurman aan.Sprong regelmatig op zijn hoofd.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een beetje stoeien joh. Vond hij fantastisch. Hij is er helaas te oud voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |