chufi & aloa doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kerstgedicht van DJMO
25 december 2020, eerste kerstdag
Een dag waarop bijna niets meer mag
Dankzij noodmaatregelen en een spoedwet
En ondanks een heleboel nodeloos verzet
Toch hebben we in DTS met elkaar veel lol
We hebben plezier en niets is ons te dol
Zo hebben we toch nog een gezellige kerst
Al zitten we niet bij een meet op elkaar geperst
In de hoop dat 2021 een beter jaar gaat zijn
Hef ik het glas en proost op een leven zonder pijn
En verdriet van het missen van je dierbaren
Weer echt contact in plaats van te staren
Naar een beeldscherm tijdens een videocall
2020 was voor velen een heel diep dal
Dat 2021 maar een beter jaar zal worden
Beter kan ik mijn kerstwens niet verwoorden…Zonder wrijving geen glans![]()
jij bent traafquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:10 schreef PlymouthFury het volgende:
Gaat wel hard hier, of ik ben traaf nu😂
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Jij bent heel traaf.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:10 schreef PlymouthFury het volgende:
Gaat wel hard hier, of ik ben traaf nu😂“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Volgens mij pleur jij zo omver of niequote:Op zaterdag 26 december 2020 00:10 schreef PlymouthFury het volgende:
Gaat wel hard hier, of ik ben traaf nu😂
Zonder wrijving geen glans![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kan je niets aan doen hoorquote:
Gij ben braafquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:10 schreef PlymouthFury het volgende:
Gaat wel hard hier, of ik ben traaf nu😂![]()
![]()
Gelukkig maat danquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kan je niets aan doen hoor![]()
![]()
quote:
madamquote:
![]()
foefieeeequote:
heb jij zulke grote handen danquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
zeg het eensquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
uh weer werkenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Had hoger gemogen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
excuus me ?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:19 schreef X-23 het volgende:
[..]
Waarom pijp jij die haags zo omhoog?
Die gast verneukt hier alles.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik kan alleen datquote:
You
You
I'd leave it all mee zingen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:19 schreef X-23 het volgende:
[..]
Waarom pijp jij die haags zo omhoog?
Die gast verneukt hier alles.![]()
Haags is niet degene die dat doet.
Haags![]()
![]()
limoentjuh![]()
![]()
![]()
God wat een toeval dat ji hier nu bentquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Haags is niet degene die dat doet.
Haags![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mooie lieve dame![]()
mevrouw foefie![]()
![]()
![]()
Hebben ook vaak een hernia van het dragen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is vaak niet mooi. Zeker bij 40+Zonder wrijving geen glans![]()
Groot genoeg om een b cub vast te houdenquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb jij zulke grote handen dan![]()
Echt hè!quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:21 schreef X-23 het volgende:
[..]
God wat een toeval dat ji hier nu bent
Ik ben er ook verbijsterd over![]()
![]()
Das echt wel klein hoorquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Groot genoeg om een b cub vast te houden
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Echt hè!
Ik ben er ook verbijsterd over![]()
![]()
Moet je nog helpen met dragen ook.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Hebben ook vaak een hernia van het dragen.![]()
![]()
t houd niet op niet vanzelfFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Houdt*quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
t houd niet op niet vanzelfZonder wrijving geen glans![]()
Van een D-cup niet hoorquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Hebben ook vaak een hernia van het dragen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wist niet dat jij FOK! Ooit in je bezit had![]()
![]()
Aaaahwquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:25 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Blij met zijn kerstcadeau.Zonder wrijving geen glans![]()
Awwwwwwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:25 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Blij met zijn kerstcadeau.
Waarom niet een echt berenvel?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:25 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Blij met zijn kerstcadeau.![]()
KOEKOEKKKKKKKquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
D is niet bijzonder groot.. Ik heb H nu
( . ) ( . )Zonder wrijving geen glans![]()
Die waren op.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fijne mand. Die heb ik ook voor de kat. Hij ligt er graag in.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:25 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Blij met zijn kerstcadeau.![]()
Hilfinger😛quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
D is niet bijzonder groot.. Ik heb H nuFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
De H van hangers?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
D is niet bijzonder groot.. Ik heb H nu
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
😁quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Omnomnomnomquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha nee ze zitten vol melk momenteelZonder wrijving geen glans![]()
![]()
![]()
Is het gezellig hier of vallen er punten te scoren?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Hangt ze eraan nuquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
Daar is mijn kleine dondersteen het mee eens
Geen mietje in ieder gevalquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:30 schreef X-23 het volgende:
@:murp wat mogen we wel en niet tegen vriend haags zeggen?![]()
![]()
Uhm, eerste deel wel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:31 schreef Fogel het volgende:
Is het gezellig hier of vallen er punten te scoren?Zonder wrijving geen glans![]()
Hahaha houden zoquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha nee ze ligt gelukkig heerlijk te slapen nu(**klopt af**)
Mhh, geen punten, stelletje actievelingen.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Ik doe echt mijn best.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:33 schreef Fogel het volgende:
Mhh, geen punten, stelletje actievelingen.Zonder wrijving geen glans![]()
Hey haagsquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaat ook lastig. Hoef alleen te typen![]()
![]()
Word alweer nuchter na een uurquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:33 schreef shiitake het volgende:
[..]
Je bent toch nog aardig helder na die 3 flessen wijn.![]()
![]()
Kijk uit hoorquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:34 schreef hemarookworst het volgende:
hey haags dikke hom0l!!!!!!111![]()
![]()
Jij mag dat gewoon zeggenquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:34 schreef hemarookworst het volgende:
![]()
Dat wordt een ban.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:34 schreef hemarookworst het volgende:
![]()
Veel water drinken helpt wel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:34 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Word alweer nuchter na een uurZonder wrijving geen glans![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:34 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Word alweer nuchter na een uur![]()
![]()
Dat denk je maar. En zo niet dan is het tijd voor een nieuwe flesquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:34 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Word alweer nuchter na een uur
Om actief te zijn? Het luktquote:
I'm surrounded by morons!
Netjes hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:34 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Word alweer nuchter na een uur
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moest zelfs krabbenquote:
Ik wil niet winnen, ik wil de 42e plek.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Volgende ronde win jij. Afgesproken?I'm surrounded by morons!
Ritme van de eenzaamheid.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:37 schreef Haags het volgende:
Zachtjes tikt de regen tegen het zolderraam“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Man3Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Jij snaptquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:37 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Tussendoor een glas idd, dan geen koppijn andere dag. Uitdroging verhaal etcetera...
Het ritme van de zolderfapper!quote:I'm surrounded by morons!
quote:
Bier genoegquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:38 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik ook, denk dat de wijn op is![]()
![]()
THIS IS MY LIFE OF SADNESS!
THIS IS THE LIFE I LIVE![]()
![]()
![]()
Dit is een baas.quote:
Dat blijktFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hallo bolkers!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bier na wijn geeft venijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja .quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nimmerquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
We smoked and drunk all night
At twelve we were thrown out
'Cause the house was changed into a crowdIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ah goeie.quote:
Hoi grrrrrFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Gezellig he haagsiequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Jackie!quote:![]()
Chateau de migrainequote:Op zaterdag 26 december 2020 00:42 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Bijna niet meer dat. Raak er zo vol van laatste tijd. Hoop huis rose en witte wijn lekkerZonder wrijving geen glans![]()
Winterkampioen weest welquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:42 schreef [url=htalles goed?tps://forum.fok.nl/user/profile/77531]Grrrrrrrr[/url] het volgende:
[..]
Jackie!
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gezellig he haagsie
Lekker mee waaien met de wind of niet Jacq?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gezellig he haagsie![]()
U ook weer aanwezigquote:
Ja,de kat gooit mijn lamp om.quote:
Dit was toch wel een matige kerstviering vandaag."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Just Jack.quote:
Wel verdommequote:Op zaterdag 26 december 2020 00:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,de kat gooit mijn lamp om.Zonder wrijving geen glans![]()
Gewoon de kat omgooien. Kunnen ze wel tegenquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,de kat gooit mijn lamp om.
Of juist niet. Maar ik drink nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:43 schreef X-23 het volgende:
[..]
Lekker mee waaien met de wind of niet Jacq?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
We doen ons best hèquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:44 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Jaaa, jij ook👍 leuke user jij
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dit was toch wel een matige kerstviering vandaag.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon de kat omgooien. Kunnen ze wel tegen
Nimmer?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Of juist niet. Maar ik drink niet"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
😁quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon de kat omgooien. Kunnen ze wel tegenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
En wat bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Of juist niet. Maar ik drink niet![]()
Is haram.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zelden tot nooitquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Deed ik altijd met de kat van mijn ouders toen hij jonger was. Werd ie altijd madquote:
Foeiquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Deed ik altijd met de kat van mijn ouders toen hij jonger was. Werd ie altijd madZonder wrijving geen glans![]()
DierenbeulFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Heel wat jaartjes geleden ondertussen kwam ik op een avond thuis en mijn moeder had heel gezellig zitten drinken en was echt duidelijk dronken. Dus ik zei tegen haar, drink even twee grote glazen water voor je gaat slapen. Mijn moeder heel verontwaardigd 'ik ben heulemaal niet drwonkn'. 'oke mam als jij het zegt'. Volgende ochtend kwam ze met barstende koppijn naar beneden 'had jij gisteravond niet gezegd dat ik water moest drinken?' 'ja dat klopt' 'waarom heb ik dat niet gedaan?' 'je werd boos op me omdat ik zei dat je dronken was, want je vond dat je niet dronken was' 'oh uuhm ja sorry, ik had naar je moeten luisteren'.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:37 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Tussendoor een glas idd, dan geen koppijn andere dag. Uitdroging verhaal etcetera...![]()
![]()
En dan een handschoen aantrekken en 'm nog verder opfokken, als hij dan echt met volle kracht ging bijten stonden de putjes van de tanden ondanks de handschoen gewoon in je vingersquote:
Hey ggquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:46 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heel wat jaartjes geleden ondertussen kwam ik op een avond thuis en mijn moeder had heel gezellig zitten drinken en was echt duidelijk dronken. Dus ik zei tegen haar, drink even twee grote glazen water voor je gaat slapen. Mijn moeder heel verontwaardigd 'ik ben heulemaal niet drwonkn'. 'oke mam als jij het zegt'. Volgende ochtend kwam ze met barstende koppijn naar beneden 'had jij gisteravond niet gezegd dat ik water moest drinken?' 'ja dat klopt' 'waarom heb ik dat niet gedaan?' 'je werd boos op me omdat ik zei dat je dronken was, want je vond dat je niet dronken was' 'oh uuhm ja sorry, ik had naar je moeten luisteren'.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan een handschoen aantrekken en 'm nog verder opfokken, als hij dan echt met volle kracht ging bijten stonden de putjes van de tanden ondanks de handschoen gewoon in je vingers
Neuh, gewoon een beetje stoeien joh. Vond hij fantastisch. Hij is er helaas te oud voor.quote:
Fijne eerste kerst gehad?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Hoi Jacq! Da's een tijdje geleden.
Ja, dat was een dikke prima. Jij ook?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Fijne eerste kerst gehad?Een actieve deelnemer.![]()
Ja ook!quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat was een dikke prima. Jij ook?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Is echt zo hoor, alcohol onttrekt vochtquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:46 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heel wat jaartjes geleden ondertussen kwam ik op een avond thuis en mijn moeder had heel gezellig zitten drinken en was echt duidelijk dronken. Dus ik zei tegen haar, drink even twee grote glazen water voor je gaat slapen. Mijn moeder heel verontwaardigd 'ik ben heulemaal niet drwonkn'. 'oke mam als jij het zegt'. Volgende ochtend kwam ze met barstende koppijn naar beneden 'had jij gisteravond niet gezegd dat ik water moest drinken?' 'ja dat klopt' 'waarom heb ik dat niet gedaan?' 'je werd boos op me omdat ik zei dat je dronken was, want je vond dat je niet dronken was' 'oh uuhm ja sorry, ik had naar je moeten luisteren'.![]()
![]()
Ik heb ooit een killer kater gehad,die viel vaak de buurman aan.Sprong regelmatig op zijn hoofd.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een beetje stoeien joh. Vond hij fantastisch. Hij is er helaas te oud voor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: