Ik hou van YES.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mooi, Yes kan soms zo vreselijk langdradig zijn.
Waaromquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd vroeg wakker. Slaap zelden meer dan 5 uur
Rip.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:51 schreef MTheBassman het volgende:
Chris Squire heeft toch wel echt een van de lekkerste bastonen in rock
Ja? Ik ben er totaal nog niet bij dit jaar. Spijtig.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:52 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Heb je de Backstreet Boys nou gemist?
Mja, wel geniaal. Wat een ransapen heb je hier soms.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stel je voor een dak met dakpannen die overal een beetje viezigheid hebben (mos/algen etc) behalve onder het raam, daar lijken ze helemaal nieuw
Kreeg ik ooit als 10-11 jarig jochie van mn buurman in mn handen gedrukt samen met onder andere Live after death van Iron Maiden en A little south of sanity van Aerosmithquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat vat het beter samen eigenlijk ja
Trainen voor top 2000quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Waarom![]()
Al is 5uur best prima te doen
Waar was je bij de Backstreet Boys?quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie dat ik net op tijd ben voor Hot For Teacher, als er door de meest epische drumintro ooit wordt geluld gooi ik bommen op dat cafe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |