Nederland mag dan smakeloos zijn, maar er zijn grenzen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:48 schreef Evenstar het volgende:
Waarom staat Rat in the Kitchen er niet in
Oh wow. Deze topics missen wel echt de foto's vrees ik.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze, van dezelfde als die van de liefdesnectar
KLB / Schone dakpannen onder dakraam
Altijd vroeg wakker. Slaap zelden meer dan 5 uurquote:
Goffer....quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[ afbeelding ]
Heel veel covers staan hoger
Op Alchemy os ook Telegraph Road het beste. En Tunnel of Lovequote:Op vrijdag 25 december 2020 22:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
De Alchemy live uitvoering daarvan is wel echt BOOOOOOOOOHHHHHH
Kijk eensquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mark en zn broer komen wel uit Glasgow ja
Is dat heel erg?quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:49 schreef Fred_B het volgende:
18 minuten Yes gaan we niet krijgen denk ik.
Dat hele album is gewoonquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Op Alchemy os ook Telegraph Road het beste. En Tunnel of Love
Mooi, Yes kan soms zo vreselijk langdradig zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:49 schreef Fred_B het volgende:
Mag niet volgens de HACCP normquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:48 schreef Evenstar het volgende:
Waarom staat Rat in the Kitchen er niet in
Stel je voor een dak met dakpannen die overal een beetje viezigheid hebben (mos/algen etc) behalve onder het raam, daar lijken ze helemaal nieuwquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh wow. Deze topics missen wel echt de foto's vrees ik.
Zou wel een aanfluiting zijn gezien de 8 uur extraquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:49 schreef Fred_B het volgende:
ze hebben de lijst met 8 uur verlengd, als ze het niet doen dan word ik ziedend.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:49 schreef Fred_B het volgende:
Dat vat het beter samen eigenlijk jaquote:
Yes.quote:
Past al niet meer in het uur.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ze hebben de lijst met 8 uur verlengd, als ze het niet doen dan word ik ziedend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |