abonnement Unibet Coolblue
pi_198753532
Ik zie dat je enige moeite hebt met lezen. Mijn kritiek heeft betrekking tot het inconsistente FOK!beleid van frontpage tot forum aangaande posts waarin wordt opgeschept over het overtreden van de coronaregels. Sneu dat er gelijk weer voorbij wordt gegaan aan het inhoudelijk punt en mijn post geframed wordt als persoonlijke aanval. :{

Dus resumerend: Richt lekker zelf je framepijlen op iemand anders. :) Ik ben kritisch op beleid en ik stamp ook geen kuikentjes plat. Hypocriet whiteknight gedoe dit.

[ Bericht 4% gewijzigd door SignificanteAnder op 29-03-2021 18:41:40 ]
pi_198753977
Ik vind het een terechte opmerking van @SignificanteAnder

Er wordt door bepaalde crewleden volkomen willekeurig gemod. Voor bepaalde (kleine) dingen worden sommige gebanned, terwijl bepaalde vriendjes met veel meer wegkomen.
pi_198754034
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 15:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ga je pijlen eens ergens anders op richten dan iemand die steeds in d'r eentje is tijdens het wandelen en reizen en dus niemand kan besmetten.
Dit is echt.. tja.. ik vind het ook een botte feeks af en toe (iets met ruwe bolster, blanke kont) maar het is nou niet alsof ze je paaskuikentjes plat heeft gestampt ofzo :)
Prima als ze met een maat zouden meten. Dat is het hele eieren eten.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_198754161
In het FP FB topic heeft Danny inmiddels toelichting gegeven over de algemene lijn op de FP en dat is al iets genuanceerder dan hoe het in eerste instantie werd uitgelegd.

Ik ga er vanuit dat hetzelfde perspectief wordt gehanteerd op het forum, maar als ik daarin verkeerd zit hoor ik het graag. Als er op basis van die lijn namelijk posts in aanmerking komen voor verwijdering zijn het mi wel zulke expliciete statements. Inmiddels blijkt overigens uit context die later gegeven is dat de post die ik als voorbeeld gaf niet zo is bedoeld, maar ik ben benieuwd of de post op zichzelf nou wel/niet aan dat schijtaancoronaregelcriterium voldoet.
  maandag 29 maart 2021 @ 19:29:46 #180
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_198754263
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:35 schreef SignificanteAnder het volgende:
Ik zie dat je enige moeite hebt met lezen. Mijn kritiek heeft betrekking tot het inconsistente FOK!beleid van frontpage tot forum aangaande posts waarin wordt opgeschept over het overtreden van de coronaregels. Sneu dat er gelijk weer voorbij wordt gegaan aan het inhoudelijk punt en mijn post geframed wordt als persoonlijke aanval. :{

Dus resumerend: Richt lekker zelf je framepijlen op iemand anders. :) Ik ben kritisch op beleid en ik stamp ook geen kuikentjes plat. Hypocriet whiteknight gedoe dit.

Oke ik dacht dat je het aan de wandelende tak zelf had gericht, maar het is dus op het beleid gericht.
Naja, je moet eigenlijk die klacht aan de FP mods richten. Het is een hellend vlak. Wappies worden steeds groter en meer en genuanceerder. Dat komt door de avondklok die steeds verandert en waarvan de effectiviteit dan weer wel dan weer niet na 9 uur effectief is, de vaccins die meer bijwerkingen hebben dan dat ze risico's vermijden of lijken te vermijden, de shit die allemaal aan het omvallen is nu en de vaccins die steeds later geleverd worden, de demonstranten die kapot geknuppeld worden op een plein waar er 100x zoveel op kunnen met 1,5m afstand.. etc. Dit is een hellend vlak en niet vol te houden. Laat iedereen op een respectvolle manier hun mening geven en al ben je dan een wappie, so what. Je hebt een - en +jes systeem waarmee mensen dat kunnen laten blijken dus de echte fake news wappies herkent iemand van mijlenver.
@DJMO doe dit ff naar de juiste plaats schoppen :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_198754358
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 19:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Oke ik dacht dat je het aan de wandelende tak zelf had gericht, maar het is dus op het beleid gericht.
Naja, je moet eigenlijk die klacht aan de FP mods richten. Het is een hellend vlak. Wappies worden steeds groter en meer en genuanceerder. Dat komt door de avondklok die steeds verandert en waarvan de effectiviteit dan weer wel dan weer niet na 9 uur effectief is, de vaccins die meer bijwerkingen hebben dan dat ze risico's vermijden of lijken te vermijden, de shit die allemaal aan het omvallen is nu en de vaccins die steeds later geleverd worden, de demonstranten die kapot geknuppeld worden op een plein waar er 100x zoveel op kunnen met 1,5m afstand.. etc. Dit is een hellend vlak en niet vol te houden. Laat iedereen op een respectvolle manier hun mening geven en al ben je dan een wappie, so what. Je hebt een - en +jes systeem waarmee mensen dat kunnen laten blijken dus de echte fake news wappies herkent iemand van mijlenver.
@:djmo doe dit ff naar de juiste plaats schoppen :).
Ik vond het vooral ergerlijk dat iemand die zelf de regels aan haar wandelschoen lapt, een ander de maat neemt op een behoorlijk vervelend toontje.
  maandag 29 maart 2021 @ 19:44:49 #182
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_198754577
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 19:34 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik vond het vooral ergerlijk dat iemand die zelf de regels aan haar wandelschoen lapt, een ander de maat neemt op een behoorlijk vervelend toontje.
In dit geval denk ik dat DJMO nog niet doorheeft hoe het overkomt.
Maar, zo gaat het toch overal?
Heb je de kabinetswappies vorige week gezien? Ollongren die effe naar het binnenhof komt terwijl ze wacht op de uitslag van de test die ze moest doen omdat ze bij die andere minister in de buurt was geweest.
Kaag die juichend op de tafel staat en feestend de verkiezingen viert met 8 man in die kamer zonder mondkap? En hugo de jonge die ineens een regel uit de hoge hoed tovert zodat de ministers niet in quarantaine hoeven??? :)

[ Bericht 9% gewijzigd door Maanvis op 29-03-2021 19:50:13 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_198756299
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 19:44 schreef Maanvis het volgende:

[..]

In dit geval denk ik dat DJMO nog niet doorheeft hoe het overkomt.
Maar, zo gaat het toch overal?

Dat kan. Maar dat niet doorhebben hoe iets overkomt is een terugkerend issue.
Moet je daar dan niks aan doen?
  maandag 29 maart 2021 @ 21:12:19 #184
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_198756415
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:07 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat kan. Maar dat niet doorhebben hoe iets overkomt is een terugkerend issue.
Moet je daar dan niks aan doen?
Het is maar FOK! he. En jouw aanname dat ze er niks mee doet is waarschijnlijk onjuist :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_198756810
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 17:51 schreef SignificanteAnder het volgende:
Uhm ik begreep dat het beleid is om posts te verwijderen waarin wordt opgeschept over het overtreden van de coronamaatregelen. In die categorie wil ik deze post ook even voor verwijdering nomineren:
[..]

En zo zijn er veel meer posts want wandelen
[..]

Dus een verklaring van een psycholoog waarin staat dat wandelen een psychische noodzaak is maakt dat niet ineens essentieel en in lijn met de regels om daarvoor van het OV gebruik te maken.
Kan iemand DJMO vertellen dat je ook een rondje kunt wandelen? Dan kom je automatisch weer uit op de plek waar je bent begonnen en kun je wandelen zonder van het OV gebruik te hoeven maken ^O^

Ik weet zeker dat die psycholoog dit zal beamen ;)
pi_198757165
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het is maar FOK! he. En jouw aanname dat ze er niks mee doet is waarschijnlijk onjuist :D
Hmmm ik heb een totaaaaal andere indruk.
  maandag 29 maart 2021 @ 21:50:56 #187
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_198757316
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:43 schreef mootie het volgende:

[..]

Hmmm ik heb een totaaaaal andere indruk.
Leg eens uit dan, dan kan dat hier weerlegd worden
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_198757397
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Leg eens uit dan, dan kan dat hier weerlegd worden
Ja of niet hè
pi_198759709
Waarom moet dat hier opgerakeld worden?
Wat kunnen de mods hier ermee doen?

Dit is toch een discussie die heel ergens anders aan de gang is?
  Moderator dinsdag 30 maart 2021 @ 08:23:00 #190
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_198760206
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 04:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Waarom moet dat hier opgerakeld worden?
Wat kunnen de mods hier ermee doen?

Dit is toch een discussie die heel ergens anders aan de gang is?
Dat hoeft inderdaad helemaal niet hier.
Helemaal niets.
Klopt, het is dan ook niet nodig om dit in ONZ-FB voort te zetten.

quote:
Plaats gerust een TR bij een post die policy-overschrijdend is. Wij zullen deze dan beoordelen en gepaste actie ondernemen.
F.K.A. SuperwormJim
  woensdag 31 maart 2021 @ 03:31:31 #191
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_198775213
Ik post hier maar even om alle modjes en moderinnetjes een fijne nacht toe te wensen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_198787424
waarom is swj altijd zo zuur?
pi_198787441
quote:
80s.gif Op woensdag 31 maart 2021 23:13 schreef okselzweet het volgende:
waarom is swj altijd zo zuur?
Hij is een zureregenworm
  Moderator woensdag 31 maart 2021 @ 23:39:55 #194
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_198787752
quote:
80s.gif Op woensdag 31 maart 2021 23:13 schreef okselzweet het volgende:
waarom is swj altijd zo zuur?
Ik neutraliseer het basische kusjekroel-gehalte.
F.K.A. SuperwormJim
pi_198789327
Kunnen we een modruil met KLB organiseren?
pi_198790250
quote:
1s.gif Op donderdag 1 april 2021 07:55 schreef JochemSjakie het volgende:
Kunnen we een modruil met KLB organiseren?
Wat is concreet je voorstel?
  donderdag 1 april 2021 @ 09:33:50 #197
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_198790294
Gefeliciteerd met je aanstelling als mod @jerney ! Je bent niet alleen lief en sexy, maar ook uitermate integer en charmant dus de beste keuze voor ONZ :)

En, @Paul veel succes in het zwart! Het waren 3 fantastische maanden!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_198790653
quote:
1s.gif Op donderdag 1 april 2021 09:30 schreef Socios het volgende:

[..]

Wat is concreet je voorstel?
@Plompzakker voor @SuperwormJim
  donderdag 1 april 2021 @ 09:58:27 #199
11170 jerney
catlady 4life
pi_198790675
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 09:33 schreef Maanvis het volgende:
Gefeliciteerd met je aanstelling als mod @:jerney ! Je bent niet alleen lief en sexy, maar ook uitermate integer en charmant dus de beste keuze voor ONZ :)

En, @:paul veel succes in het zwart! Het waren 3 fantastische maanden!
:D

O+ Maanvisje O+ maar wanneer moet ik dan tekenen met boze eend en kornuiten? :o

Kom jij ook kliederen als je weer een degelijke telefoon hebt? *O*
  Moderator donderdag 1 april 2021 @ 10:04:46 #200
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_198790766
quote:
1s.gif Op donderdag 1 april 2021 09:57 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

@:Plompzakker voor @:superwormjim
Je wil de worm op klb?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')