Stand 2021:quote:
Deze dacht ik ook aan jaquote:
Dat leek me nog wel de makkelijkste inderdaad, maar complimenten voor de creatieve oplossingenquote:Op woensdag 15 december 2021 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens denk ik dat Fred verder zocht naar Land van Maas en Waal, naast Oude Maasweg en Ramses.
Die stond net achter Mandolinen in Nicosia inderdaad.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Email to Berlin wellicht nog!
Volgens mij staat die eerste er al niet meer in. En bovendien geen songtitel. Tweede wel goed natuurlijk.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:05 schreef pipster het volgende:
Berlin - You Take My Breath Away
Niggas in Paris - Kanye Z
Het record van snelste dalers ofzo?quote:Op woensdag 15 december 2021 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vijf liedjes die wel eens in de Top 2000 hebben gestaan, wat is de overeenkomst?
Sam Smith - I'm Not The Only One
Leonard Cohen - Famous Blue Raincoat
Babys - Everytime I Think of You
Marvin Gaye - Let's Get It On
Lange Frans & Baas B - Het Land Van
Nog even je vraag op 4 nummers zetten anders klopt het punt van Mexi nietquote:Op woensdag 15 december 2021 11:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat was snel. Ook London Calling bijvoorbeeld was goed geweest, evenals Stranger in Moscow.
Stand 2021:
Fred_B 1
[b][b]Mexicanobakker 1[/b][/b]
MielMonteur 1
Scorpion_17 2
Snelste dalers per editie ja, voor de afgelopen vijf jaar.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het record van snelste dalers ofzo?
Ja Coldplay-Amsterdam is eruit zie ik nu. Enfin. Foutje van de bank in uw voordeelquote:Op woensdag 15 december 2021 11:13 schreef pipster het volgende:
[..]
Nog even je vraag op 4 nummers zetten anders klopt het punt van Mexi niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |