Net zoals ik in het begin van de 00s dacht dat The Boys of Summer origineel was van Do en DJ Sammy. Bleek het later al in de jaren 80 door een oude vent zijn ingezongenquote:
Through the barricades.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat zit er nog net in ja. En polonaise op de meest foute nummers
Ook nu nog? Of is het een essentieel beroepquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Daar ga ik nog best vaak heen.
Wacht wat.
Ok stop, too much informationquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als ik er ben hebben de meisjes sowieso plezier
Lekker met de finance-afdeling een teamuitje en even los gaanquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit past meer bij vrouwen van 40+ die zonder de mannen uitgaan en lekker gek doen
Cyn, di kon wel wat.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:52 schreef Dagoduck het volgende:
Cyndi wilde eigenlijk hardlauper worden.
Mwah die oude vent was alleen maar drummer en zanger van The Eaglesquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Net zoals ik in het begin van de 00s dacht dat The Boys of Summer origineel was van Do en DJ Sammy. Bleek het later al in de jaren 80 door een oude vent zijn ingezongen
Don't get me started on girls whose name should end in Y, but instead ends in I.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:51 schreef MTheBassman het volgende:
het heeft me altijd iets teveel gestoord dat je haar naam spelt als Cyndi.
Je bedoelt Heaven.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Net zoals ik in het begin van de 00s dacht dat The Boys of Summer origineel was van Do en DJ Sammy. Bleek het later al in de jaren 80 door een oude vent zijn ingezongen
Ook dat. Oude meisjes.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit past meer bij vrouwen van 40+ die zonder de mannen uitgaan en lekker gek doen
zoom lost heel veel problemen op.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Ook nu nog? Of is het een essentieel beroep
quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga niet inloggen op de site. Zit hier lekker topless en ik heb niet bepaald een lichaam om zomaar te vertonen
HRM bedoel jequote:Op vrijdag 25 december 2020 20:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lekker met de finance-afdeling een teamuitje en even los gaan
Die plugin die ik had is gestopt en had nog geen vervanger helaas.quote:
UNA PALOMA BLANCA mag toch ook nog steeds.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:54 schreef MTheBassman het volgende:
Kan de naam van deze band nog wel in deze politiek correcte tijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |