Ik wist niet dat de originele artiest Otisquote:
Bracht hem in de lijst anders geen Redding.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
De cover van Otis is toch beter
Dan breng ik hierbij Reddingquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de de originele artiest Otis
Nee, ook geen manboobs. Iets wat neurofibromatose heet. Zoek maar niet, als je net gegeten hebt...quote:
Ik weet wel dat ie d'otis.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de de originele artiest Otis
https://www.nporadio2.nl/(...)op-mijn-broers-kamerquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weet iemand de burgerlijke stand van Emmily? Ik vraag dit voor een vriend.
De webstream is zeker niet achteraf terug te kijken? Anders kan ik wel met giphy aan de slagquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die plugin die ik had is gestopt en had nog geen vervanger helaas.
Is iig geen afdankertje van Gielquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Yikes, ziet er lekker uit....quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ook geen manboobs. Iets wat neurofibromatose heet. Zoek maar niet, als je net gegeten hebt...
Die zit in de lift toch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die vriend heeft een goede smaakquote:Anno 2020 luistert Emmely veel naar albums als Reputation van Taylor Swift, Golden Hour van Kacey Musgraves en Lemonade van Beyoncé. “Dit zijn toevallig allemaal vrouwen, maar ik vind het ook wel belangrijk om vrouwen te steunen.
(...)
Natuurlijk hebben we Emmely ook gevraagd naar welke plaat ze het meest uitkijkt. "Het nieuwe album van HAIM, Women in Music Pt. III. Alles wat deze zussen uitbrengen als single vind ik goed en draai ik graag op Radio 2.
”
De hetero vrouwen hebben gewoon niks om te kijken...quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:55 schreef DW457 het volgende:
Oef, die Emmely de Wilt is wel echt leuk hoor!
Als het maar niet te zwaar is, ander is het voor de lift too hard to handle.quote:
Nee, dat is Schindler’s liftquote:
Ik heb het niet zo erg gelukkig, maar het is wel duidelijk zichtbaar op mijn torso...quote:
Knap hoe die steeds aan die modellerige blonde popjes kwam.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Is iig geen afdankertje van Giel
Vinden ze Rabbering geen lekker ding??quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
De hetero vrouwen hebben gewoon niks om te kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |