Ik moet bekennen dat ik het best een leuk liedje vindquote:
Auwquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat hem een bal kosten...
😛quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerst even wachten tot ze ingedaald zijn.![]()
![]()
Alle ballen verzamelenquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerst even wachten tot ze ingedaald zijn.![]()
![]()
Geen idee welk liedje dat is 🤭quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik het best een leuk liedje vind
Paul is wel tof.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
En bij deisyy in de boom.hangen🙏
Nee dank jequote:Op vrijdag 25 december 2020 20:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
En bij deisyy in de boom.hangen🙏
O nee, dat doe je mij niet aanquote:
Er zijn grenzen Dees, ook voor jou.quote:
rot opquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Paul.heeft humor al.moest ik eraan wennen
quote:
Luisteren zullen julliequote:Op vrijdag 25 december 2020 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn grenzen Dees, ook voor jou.
Vind ik ookquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:52 schreef hemarookworst het volgende:
Oh moet ik huis van Paul laten sluiten?
Solly. 🥺quote:
Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Eens maar ben eraan gewent inmidelsquote:
Hey Mortaxxquote:
quote:
Hier niet hoorquote:
Kleuterhumorquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Hier was het wel gezellig vanmiddagquote:
De humor ontbreekt soms maar ik moet wel telkens lachen.quote:
En nu ookquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:56 schreef Dotteke het volgende:
H
[..]
Hier was het wel gezellig vanmiddag
Eens maar sommigen vonden t geweldig dus ja . En ik ben.zo langzamerhand aan gewentquote:
Waarom dat?quote:
Wat is top?quote:
Wat een toeval, ik klikte dat artikel net weg en dan zie ik ditquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:57 schreef Dotteke het volgende:
Een grote groep gerenommeerde experts is boos over de afwachtende houding van de overheid over vitamine D. Zij willen dat mensen uit voorzorg vitamine D gaan slikken tegen corona. Steeds meer studies tonen volgens hen aan dat vitamine D ervoor kan zorgen dat de kans dat je corona krijgt kleiner is en dat de infectie milder verloopt. ,,Alsof het ons niks interesseert dat intussen mensen dood gaan.’’
Daarvoor kan je ook onder de zonnebank maar dat mag weer niet van de overheid. Ongelofelijk dat dit kanquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:57 schreef Dotteke het volgende:
Een grote groep gerenommeerde experts is boos over de afwachtende houding van de overheid over vitamine D. Zij willen dat mensen uit voorzorg vitamine D gaan slikken tegen corona. Steeds meer studies tonen volgens hen aan dat vitamine D ervoor kan zorgen dat de kans dat je corona krijgt kleiner is en dat de infectie milder verloopt. ,,Alsof het ons niks interesseert dat intussen mensen dood gaan.’’
Ik snap vanaf het begin af aan al niet waarom er niet meer aandacht aan het verhogen van de weerstand wordt gegeven. Zelf slik ik sinds maart hoge dosis D3 en C.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:57 schreef Dotteke het volgende:
Kan de link er nooit ingooien als ik mobiel zit. Ik slik al extra vitamine D hopelijk lezen mensen dit en gaan ze het zelf slikken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat een toeval, ik klikte dat artikel net weg en dan zie ik dit
Ik slik elke dag multivitaminetabletten, inclusief vit. D. Daar heb ik meneer Rutte niet voor nodigquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:57 schreef Dotteke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |