Uiteraard niet, roze kwaliteitsuserquote:
Jaaaaa Plato, heb ik zoveel cd's gekocht, woonde daar in Grunn om de hoek een paar jaar geledenquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:35 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik heb dat al een tijdje en vind het helemaal fantastisch. Heb recent een spik splinter nieuwe gekocht, zo blij mee. En dan bij Plato nieuwe platen kopen
Daar zijn er blijkbaar veel van. Maar het verbaast me zelfs dan dat iemand dit tot het beste ooit vindt behoren.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
vind KoL echt een band voor 40-jarige vaders met een midlife crisis en een bierpens.
Say what now...? Heb ik mijn geslacht nog op vrouw staan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Uiteraard niet, roze kwaliteitsuser
Vind dit overigens echt een enorm kutnummer van de kings.
Blijft een bazenwinkel...platenbazen wel te verstaanquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jaaaaa Plato, heb ik zoveel cd's gekocht, woonde daar in Grunn om de hoek een paar jaar geleden
Aangezien ik zelf één grote vintage-ervaring ben, heb ik zulke neigingen niet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:34 schreef MTheBassman het volgende:
heb zelf geen platenspeler maar voor de vintage ervaring lijkt het me wel leuk eentje te hebben
Hun eerste twee singles prima maar een beetje overdraaid overal.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
vind KoL echt een band voor 40-jarige vaders met een midlife crisis en een bierpens.
Heel veel originele platen van, btw.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:37 schreef Strani het volgende:
Ik word van dit hele uur eigenlijk niet zo vrolijk. Supertramp is wel altijd goed (hoewel ik zo snel even niet weet welke dit is)
Ah, stukje verduidelijkingquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:37 schreef DW457 het volgende:
[..]
Say what now...? Heb ik mijn geslacht nog op vrouw staan?
Een ex-fokker werkte daarquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:36 schreef MTheBassman het volgende:
Jaaaaa Plato, heb ik zoveel cd's gekocht, woonde daar in Grunn om de hoek een paar jaar geleden
Ah, cool!quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah, stukje verduidelijking
[ afbeelding ]
Ik kocht er overigens op den duur niet meer omdat je als student je maar zoveel kan veroorlovenquote:
Dit jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:39 schreef MTheBassman het volgende:
heb helemaal niks met U2. Straks wel lekker pompoenen stukslaan, zin aan.
Haha ja ik had hetzelfde zo van dit klinkt wel heel U2 achtigquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:39 schreef DW457 het volgende:
Ik vind btw de U2-factor wel giga in dit nummer.
Oh kak..dit is ook geen kings of leon meer.,..balk lopt achter.
Er ontbrak iets.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
Kerstgerecht was: garnalencocktail. Gekruide aardappel uit de oven. Varkenshaas met appel iets. Aangebrande Stoofperen. Haricot Verts met spekjes. Witlof met ham uit de oven. Tiramisu na.
Poen, poen, poen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:39 schreef MTheBassman het volgende:
heb helemaal niks met U2. Straks wel lekker pompoenen stukslaan, zin aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |