Had goed gekund ook met Let's Get It On een paar uur geleden.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon je vriendin een veeg geven tijdens Sex on Fire ofzo
Je begint een beetje dement te worden, Hans.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:31 schreef Dagoduck het volgende:
Had ik al verteld dat ik Ventura Highway geweldig vind?
Die dokter toch? Daar heeft Aqua nog over gezongen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat La Jones een bekende pa heeft?
Je zou eens naar Ventura Highway moeten luisteren. Van America.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:31 schreef Dagoduck het volgende:
Had ik al verteld dat ik Ventura Highway geweldig vind?
Le Jones?quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn we nu te laat mee hequote:Op vrijdag 25 december 2020 19:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Had goed gekund ook met Let's Get It On een paar uur geleden.
Schatje ja. Nummer is wel wat zoetsappig maar zij mag dat. Was een tijd dat je punten scoorde bij vrouwen met een cd van Norah Jones.quote:
Nu doe je dat met vinylquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Schatje ja. Nummer is wel wat zoetsappig maar zij mag dat. Was een tijd dat je punten scoorde bij vrouwen met een cd van Norah Jones.
Oh ik dacht dat het nog steeds van rubber werd gemaakt.quote:
Yay, ik sta er niet tussenquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:32 schreef Dven het volgende:
Zo, topic ook weer van rommel ontdaan
[ afbeelding ]
hadden we het toevallig vandaag nog over met de familie, dat iedereen opeens nu platenspelers weer koopt omdat het hip is. Ik heb zelf geen platenspeler maar voor de vintage ervaring lijkt het me wel leuk eentje te hebben. Laterin mn leven, of zo.quote:
Wat precies?quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het nog steeds van rubber werd gemaakt.
Raviquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat je punten scoort bij de dames als je zelf voor rubber zorgt. Maar dt is dus vinyl tegenwoordig. Zo leert een mens nog wat.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:32 schreef Dven het volgende:
Zo, topic ook weer van rommel ontdaan
[ afbeelding ]
Ik heb dat al een tijdje en vind het helemaal fantastisch. Heb recent een spik splinter nieuwe gekocht, zo blij mee. En dan bij Plato nieuwe platen kopenquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
hadden we het toevallig vandaag nog over met de familie, dat iedereen opeens nu platenspelers weer koopt omdat het hip is. Ik heb zelf geen platenspeler maar voor de vintage ervaring lijkt het me wel leuk eentje te hebben. Laterin mn leven, of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |