En Toverstokje heten.quote:Op zondag 27 december 2020 17:18 schreef Toverstokje het volgende:
[..]
Om te *poefen* moet je ook een stok hebben
Waar blijft dat kreng?quote:
Jaquote:Op maandag 28 december 2020 12:47 schreef KapiteinIglo het volgende:
vol verwachting klopt ons hart
(Toch @:superkimmi ?)
Omdat mensen er anders weken over doen om hem weg te leggen.quote:Op maandag 28 december 2020 17:40 schreef superkimmi het volgende:
Waarom bestaat die 24u regel eigenlijk
Ja bedoelde dat het ook best vaak gebeurd dat mensen de 24u ook niet aanhoudenquote:Op maandag 28 december 2020 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat mensen er anders weken over doen om hem weg te leggen.
Daar heb je gelijk in. Ik leg hem zelf eigenlijk altijd meteen weg. Waarom zou je dat ding nog een nacht thuis moeten hebben.quote:Op maandag 28 december 2020 17:51 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja bedoelde dat het ook best vaak gebeurd dat mensen de 24u ook niet aanhouden![]()
Maar ik begrijp inmiddels dat we een gevalletje miscommunicatie hebben qua stoklocatie momenteel.
Ding gaat 1x naar Friesland en gelijk mysterie
Ja dat probeer ik idd ook. Enige uitzondering is als ik weet dat ik dag erna een lange rit maak ofzo en dat ding pas savonds ophaalquote:Op maandag 28 december 2020 17:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik leg hem zelf eigenlijk altijd meteen weg. Waarom zou je dat ding nog een nacht thuis moeten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |