quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:52 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ben je hem vergeten vast te maken?![]()
Nee, ik heb m weggelegd en hij lag gewoon op slotquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:52 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ben je hem vergeten vast te maken?![]()
Dus tegenwoordig sturen we elkaar al de pinpoints doorquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:39 schreef KapiteinIglo het volgende:
Nee want @:rob heeft de pinpoint gestuurd en die heeft 'm ook geplaatst met @:djmo
Ja alleen maar omdat @DJMO lui is en niet terug wilde voor betere foto'squote:Op zaterdag 26 december 2020 21:39 schreef KapiteinIglo het volgende:
Nee want @:rob heeft de pinpoint gestuurd en die heeft 'm ook geplaatst met @:djmo
Ik zit prima waar ik zit. Zou hier niet weg willenquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:41 schreef Rob het volgende:
[..]
Ja alleen maar omdat @:DJMO lui is en niet terug wilde voor betere foto's
Ja heb je gezien hoe slecht die foto's waren. En misschien als je het allemaal zo moeilijk vindt, moet je de stok voortaan ook volgens de regels binnen 24u plaatsen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:41 schreef Toverstokje het volgende:
[..]
Dus tegenwoordig sturen we elkaar al de pinpoints doorkun je hem beter gewoon aan elkaar overhandigen en er meteen een fok meet van maken dan weet je namelijk zeker dat je op de juiste plek staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |