Dan ben ik beyond boomerquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had willen zeggen tussen de 39-45
Maar dan zou ik zelf een boomer zijn, wat niet zo is..
Is het een ok computer?quote:
Haha, dit bestond tijdens je groep 8-musical.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:14 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Heb hier nog een eigen tekst op gemaakt tijdens mijn groep 8-musical 😎
Ja, die van Stan.quote:
Voor mij is het California, Venice Bitch, The Greatest, MAC, hope is a dangerous... in die volgorde. Maar op Lana's meesterwerk staan feitelijk geen mindere nummersquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
#115 Mariners Apartment Complex
De Mex2000 toont zich opnieuw superieur!
geen Spotify-lijstje? Jammerquote:
quote:
Nog eentje met Eminem toch? Geloof ook niet dat ze er ooit veel vaker in heeft gestaan dan twee keer.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:14 schreef Gretzl het volgende:
Ongelofelijk wel dat Dido nog maar 1 plaatje in de lijst heeft, waar gaat de tijd...
Voel je je al oud?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, dit bestond tijdens je groep 8-musical.
Het origineel (Thank You) is beterquote:
Tja, had verwacht dat White Flag wel tot de evergreenstatus kon uitgroeien. In ieder geval meer dan een Oceaan of zo'n Disturbed cover.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Waan van de dag was tóen al een ding.
Weet je wat oud is? Nooit in groep 8 gezeten hebben, maar gewoon de zesde klas.quote:
Die draaiden ze vanmorgen nogquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het origineel (Thank You) is beter
Geef het een jaar of 10-15, en die zullen ook wel wat lager zitten.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:17 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Tja, had verwacht dat White Flag wel tot de evergreenstatus kon uitgroeien. In ieder geval meer dan een Oceaan of zo'n Disturbed cover.
Haha, boomerquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:17 schreef Berkery het volgende:
[..]
Weet je wat oud is? Nooit in groep 8 gezeten hebben, maar gewoon de zesde klas.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het origineel (Thank You) is beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |