En interviews met artiesten hoeven van mij helemaal niet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Douwe Bob is toch wel een kermisklant van deerniswekkende proporties.
Normaalquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en dan horen we Danny Vera straks al om 11 uur 's ochtends op de 31ste en dan? Hè?? Wat dan??
quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en ik hoop dat het niet terugkeert.
Ik heb je zó hoog zitten, dat je me ook heel makkelijk teleur kan stellenquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stel je graag teleur Straan, dat weer je ondertussen toch.
Hebben ze nog een dag de tijd om de goede nummers die eruit zijn te draaien.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en dan horen we Danny Vera straks al om 11 uur 's ochtends op de 31ste en dan? Hè?? Wat dan??
Hij verdient er zijn geld mee.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is net als dat ik zeg "ik ben gitarist"
Dat neemt ook niemand serieus.
Volgend jaar bij de 7e lockdownquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en ik hoop dat het niet terugkeert.
Dan staat die op de juiste plek en blijkt dat er een vergissing is gemaakt met de uitslag.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoor het ook voor het eerst, en hopelijk voor het laatst.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:42 schreef Evertjan het volgende:
is dit nieuw gesprekjes met Nederlandse artiesten die in de Top 2000 staan?
Ik vind 'm sowieso wel een beetje vervelend sinds het ESF, tikkeltje onsympathiek.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:41 schreef Cee het volgende:
Douwe Bob is zo te zien ook niet van de maatregelen.
Dat zegt waarschijnlijk meer over de andere artiesten dan over Douwe Bob.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:44 schreef BillDauterive het volgende:
Douwe Bob is geweldig. Slechts twee Nederlandse artiesten hebben meer punten gepakt in de finale van het songfestival.
Da's niet Normaal meerquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dertien uur lang Normaal vind ik toch wat veel van het goede...
Gijsquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:44 schreef D. het volgende:
Het is Gijs weer niet gelukt, een interview zonder tenenkrommende momenten
Ja, leuke deelnemer was datquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:44 schreef BillDauterive het volgende:
Douwe Bob is geweldig. Slechts twee Nederlandse artiesten hebben meer punten gepakt in de finale van het songfestival.
Volgens mij is het niet zo eerlijk om dat met eerdere edities te vergelijkenquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:44 schreef BillDauterive het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |