BRMC zijn ook beter vind ik.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cold War Kids zocht ik. Maar BRMC ook wel ja. Die garagerock met wat meer fuzz heeft wel een prostaatrockgehalte. Als is BRMC een stukje moeilijker.
Strokes vind ik te licht voor de noemer prostaatrock.

Oja, BRMC, tijd niet naar geluisterd.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cold War Kids zocht ik. Maar BRMC ook wel ja. Die garagerock met wat meer fuzz heeft wel een prostaatrockgehalte. Als is BRMC een stukje moeilijker.
Strokes vind ik te licht voor de noemer prostaatrock.

O*O*
 O*O*

Nog steeds fijne muziek.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, BRMC, tijd niet naar geluisterd.

Met die laatste is radioluisterend NL doodgegooidquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:57 schreef Zorro het volgende:
Ik heb gewoon 3x eenin het volgend uur

Eerste paar platen van Kings of Leon hadden ook een hoog prostaatrock gehalte, daarna werd het skyradio 'rock'.quote:

Vorig jaar gezien in voorprogramma van Alice in Chains. Was erg goed.quote:

Oh damn jij hebt je naam veranderd.. help me even wie je wasquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was ik haar maar
..en waar is ze

Als ze zijn doodgegooid. Hoe hebben ze dan kunnen stemmen??quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:02 schreef D. het volgende:
[..]
Met die laatste is radioluisterend NL doodgegooid

#68 Black Rebel Motorcycle Club - Whatever Happened To My Rock'n'Rollquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, BRMC, tijd niet naar geluisterd.

Ja die eerste albums van KoL waren leuk, daarna niet meer.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste paar platen van Kings of Leon hadden ook een hoog prostaatrock gehalte, daarna werd het skyradio 'rock'.

Bos81quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh damn jij hebt je naam veranderd.. help me even wie je was

Kom, doe een gok, zie de hint!quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh damn jij hebt je naam veranderd.. help me even wie je was

Zal dan wel spreekwoordelijk geweest zijnquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als ze zijn doodgegooid. Hoe hebben ze dan kunnen stemmen??

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |