quote:
Je overschat mijn muziekkennisquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Zijn vrij bekend de meeste, je zal er wel meerdere herkennen
Dank uquote:
But she crawls under your skinquote:
Hey Orgelman, lang niet gezienquote:
Metallica, UB40 en die van de pina colada ga je ook sowieso kennenquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je overschat mijn muziekkennis![]()
![]()
Oasis ken ik alleen van naam.
Snoop dogg ken ik nog wel wat nummers van maar dat waren allemaal samenwerkingen met andere artiesten
Wie is Gijs?quote:
Gijs Staverman de DJ die de hele intro vollultquote:
Komende dagen ga ik heel veel nieuwe muziek kennen en horenquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Metallica, UB40 en die van de pina colada ga je ook sowieso kennen
Wow, ik ben verbaasdquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Komende dagen ga ik heel veel nieuwe muziek kennen en horen![]()
En Ow ja Metallica ken ik wel . Ken zelfs een nummer van hen. “Master of puppets”
Ja dat geloof ik graag, dan hebben ze even wat anders dan alleen binnen zittenquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:28 schreef Michael_88 het volgende:
[..]
druk met draaien voor verpleeghuizen maar nu niet meer
mensen waren heel bly
O die ken ik,quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Gijs Staverman de DJ die de hele intro vollult
quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik graag, dan hebben ze even wat anders dan alleen binnen zitten
quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik graag, dan hebben ze even wat anders dan alleen binnen zitten
Lekker vitamine D opdoen nu het nog kanquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:30 schreef hemarookworst het volgende:
Moet wel van die lichtbol in de lucht genieten voordat het weer over is
Zon staat nog niet hoog genoeg daarvoorquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker vitamine D opdoen nu het nog kan
Je zou nooit zeggen dat het eind december isquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:30 schreef hemarookworst het volgende:
Moet wel van die lichtbol in de lucht genieten voordat het weer over is
Hey Koenquote:
Alleen gaat het hier wat minder hardquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:32 schreef Koen66 het volgende:
Ah het is hier ook al een semi Top 2000 topic
Ach, hij staat aan de hemel. Dat is genoeg om lekker op je witte tuinstoel halve liters te klappen en kut naar de buuf te roepenquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Zon staat nog niet hoog genoeg daarvoor
O wacht die buren, ja daar ben ik geweest maar kwam er iemand tegen die ik liever niet zie dus was gelijk weer wegquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:32 schreef Koen66 het volgende:
Ah het is hier ook al een semi Top 2000 topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |