Jaaaa maar heb jij er wel zin in danquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is als roadie dan wel de bedoeling ja
Heb het ook nooit opquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
drink ook nooit alcohol![]()
![]()
![]()
houden zo je mist er niets aanquote:
gewoon hetzelfde liedje met als tekst de nationale drank van het land waar we optredenquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sangria
Houden we het beetje in de Spaanse sferen.
Het is echt “GOTTA CATCH EM ALL”quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Uiteraard. Kan ook zoeken op bieren om te zien waar je ze allemaal kan vinden. TOPSPORT
Zit je in een band Dev?quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:00 schreef Dven het volgende:
[..]
gewoon hetzelfde liedje met als tekst de nationale drank van het land waar we optreden
Slimquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:00 schreef Dven het volgende:
[..]
gewoon hetzelfde liedje met als tekst de nationale drank van het land waar we optreden
Mooi plaatjequote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
houden zo je mist er niets aan
Koester dat moment....is best wel zeldzaamquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was met de laptop,
Ik zag dat ik de NR 1 was![]()
Had nog meer kunnen zijn als mijn tel het nog had gedaan
quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:02 schreef X-23 het volgende:
[..]
Koester dat moment....is best wel zeldzaam
Jij was ook een tijdje gestopt toch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Samen met @limoentjuh. Fruits & Veggiesquote:
Met?quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:02 schreef X-23 het volgende:
[..]
Jij was ook een tijdje gestopt toch?
Dat gaat nooit lang goedquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:02 schreef X-23 het volgende:
[..]
Jij was ook een tijdje gestopt toch?
quote:
Wilde timelapse op dakterras maken. Ga ik na een uur terug, bleek m'n telefoon na tien minuten ofzo al uitgevallen te zijn ;')quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |