Mooi vooruitzicht.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Brazilië, Argentinië Uruguay en Colombia
quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:53 schreef Dven het volgende:
Kijk er nu al naar uit om een lijn coke voor 10 eurocent van de reet van een hoer van 20 dollar te snuiven
Moeten wel met een vervolgplaat komen. Rakia! ofzoquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zie het ook al voor me. Hele stadions uitverkocht, hysterische mensen voor onze “tequila”![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:53 schreef Dven het volgende:
Kijk er nu al naar uit om een lijn coke voor 10 eurocent van de reet van een hoer van 20 dollar te snuiven
Eerst effe die crisis opgelost zien worden voor het zover isquote:
DIe van mij was gisteren avond helemaal leeg nog nooit gehadquote:
Zo echt hequote:
Wel gewaagd hoor om voor Rakia te gaanquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Moeten wel met een vervolgplaat komen. Rakia! ofzo
Ik zie het somber in.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerst effe die crisis opgelost zien worden voor het zover is
Je hebt ook zoveel gepost gisterquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe van mij was gisteren avond helemaal leeg nog nooit gehad
Vind dat ook wel leuk om te zien eigenlijkquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die mensen die nu met cam gaan inbellen en expres gezellig doen is toch anders.
Heb jij wat beters ing edachten?quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel gewaagd hoor om voor Rakia te gaan
Dat was met de laptop,quote:
Ga je dan ook mee ?quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:51 schreef Dven het volgende:
Maat van me gaat hopelijk volgend jaar op tournee in Zuid-Amerika en dan mag ik mee als roadie
Dat is als roadie dan wel de bedoeling jaquote:
Jaaaa maar heb jij er wel zin in danquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is als roadie dan wel de bedoeling ja
Heb het ook nooit opquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
drink ook nooit alcohol![]()
![]()
![]()
houden zo je mist er niets aanquote:
gewoon hetzelfde liedje met als tekst de nationale drank van het land waar we optredenquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sangria
Houden we het beetje in de Spaanse sferen.
Het is echt “GOTTA CATCH EM ALL”quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Uiteraard. Kan ook zoeken op bieren om te zien waar je ze allemaal kan vinden. TOPSPORT
Zit je in een band Dev?quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:00 schreef Dven het volgende:
[..]
gewoon hetzelfde liedje met als tekst de nationale drank van het land waar we optreden
Slimquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:00 schreef Dven het volgende:
[..]
gewoon hetzelfde liedje met als tekst de nationale drank van het land waar we optreden
Mooi plaatjequote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
houden zo je mist er niets aan
Koester dat moment....is best wel zeldzaamquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was met de laptop,
Ik zag dat ik de NR 1 was![]()
Had nog meer kunnen zijn als mijn tel het nog had gedaan
quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:02 schreef X-23 het volgende:
[..]
Koester dat moment....is best wel zeldzaam
Jij was ook een tijdje gestopt toch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Samen met @limoentjuh. Fruits & Veggiesquote:
Met?quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:02 schreef X-23 het volgende:
[..]
Jij was ook een tijdje gestopt toch?
Dat gaat nooit lang goedquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:02 schreef X-23 het volgende:
[..]
Jij was ook een tijdje gestopt toch?
quote:
Wilde timelapse op dakterras maken. Ga ik na een uur terug, bleek m'n telefoon na tien minuten ofzo al uitgevallen te zijn ;')quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |