Jezus die is dan flink gedaaldquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee. Stond in 2001 nog op plaats 125
kan niet spelen en zingen tegelijkquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]zing je dan wel mee!
Anders hoeft het niet
Ja das waarquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoort erbij![]()
IEDEREEN DE MOEDER BOLKEN
NLquote:
Kunnen we het niet beter andersom doen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]man man man
Oké ik speel gitaar en dan ga jij zingen
Kan je niet importeren?quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:32 schreef Dven het volgende:
[..]
NL
Mager aanbod hier helaasSuperkut want heb nog maar iets van 350 bieren op mn untappd en het gaat jaren duren voor ik m'n bierdoptafel kan maken
Wordt een dure bedoeningquote:
Jingle bellsquote:
hoi mikeyquote:
Gvd ik blijf vandaag bezig met dingen opzoeken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:32 schreef Dven het volgende:
[..]
NL
Mager aanbod hier helaasSuperkut want heb nog maar iets van 350 bieren op mn untappd en het gaat jaren duren voor ik m'n bierdoptafel kan maken
Hahaha neee! Ik heb nog nooit gitaar gespeeld maar zal sowieso beter zijn dan dat ik zou zingenquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Kunnen we het niet beter andersom doen?
Untappd is social media voor bier. GOTTA CATCH EM ALLquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gvd ik blijf vandaag bezig met dingen opzoeken.nooit van untappd gehoord.
Nooit zelf bier gebrouwen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |