chufi & aloa doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans![]()
![]()
![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Heb geen negatieve coronatestquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Blijkbaarquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wie?quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Melanie van Ruben Koet is weer vrijgezelZonder wrijving geen glans![]()
Nee ben gewoon nog in bgquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kom je niet meer naar NL ?![]()
Jij zal wel blij zijn maar je moeder en zusje niet zo"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Fox on the runUitstekende plaat
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hitsig diertje hoor kijk maarquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Misschien ook beter. Er is hier niks te doen en kan je beter later komen als er weer wat open is.quote:![]()
Geen idee. Stond in 2001 nog op plaats 125quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Leuke nummer.![]()
![]()
Maar het komt dus uit een film?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Speciale bierwinkelsquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Misschien ook beter. Er is hier niks te doen en kan je beter later komen als er weer wat open is.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Effe gitaar pakken"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jezus die is dan flink gedaaldquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee. Stond in 2001 nog op plaats 125![]()
![]()
Vond dat andere nummer, Buoys- Give up your Guns” wel veel mooier![]()
kan niet spelen en zingen tegelijkquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]zing je dan wel mee!
Anders hoeft het niet
Ja das waarquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoort erbij![]()
IEDEREEN DE MOEDER BOLKEN![]()
![]()
NLquote:
Mager aanbod hier helaasSuperkut want heb nog maar iets van 350 bieren op mn untappd en het gaat jaren duren voor ik m'n bierdoptafel kan maken
Kunnen we het niet beter andersom doen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]man man man
Oké ik speel gitaar en dan ga jij zingen
Kan je niet importeren?quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:32 schreef Dven het volgende:
[..]
NL
Mager aanbod hier helaasSuperkut want heb nog maar iets van 350 bieren op mn untappd en het gaat jaren duren voor ik m'n bierdoptafel kan maken
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Wordt een dure bedoeningquote:
Jingle bellsquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hoi mikeyquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gvd ik blijf vandaag bezig met dingen opzoeken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:32 schreef Dven het volgende:
[..]
NL
nooit van untappd gehoord.
Nooit zelf bier gebrouwen ?![]()
Hahaha neee! Ik heb nog nooit gitaar gespeeld maar zal sowieso beter zijn dan dat ik zou zingenquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Kunnen we het niet beter andersom doen?![]()
Jij kan Coldplay vast mooier zingen![]()
![]()
Untappd is social media voor bier. GOTTA CATCH EM ALLquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gvd ik blijf vandaag bezig met dingen opzoeken.nooit van untappd gehoord.
Nooit zelf bier gebrouwen ?
User van hier op fok heeft er al 3000 ofzo
Ik klink echt ongfelofelijk kut dus dat durf ik te betwijfelenquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha neee! Ik heb nog nooit gitaar gespeeld maar zal sowieso beter zijn dan dat ik zou zingen![]()
Jij kan Coldplay vast mooier zingen
Top 2000 genotThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En alsnog zal het beter zijn als ik zou zingen! Kan je nagaanquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik klink echt ongfelofelijk kut dus dat durf ik te betwijfelen![]()
![]()
ZEG GEWOON EFFE HOI TERUG JOH LULquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Misschien beter als we beide onze mond houden danquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En alsnog zal het beter zijn als ik zou zingen! Kan je nagaan
Hoi dvenquote:
Hoi iedereen fijne feestdagenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Alleen die oeeeees en aaaaaaahs meezingen dan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien beter als we beide onze mond houden dan![]()
![]()
Dankjequote:Op vrijdag 25 december 2020 12:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoi dven
Hoi iedereen fijne feestdagen
Of dat tequilaliedjequote:Op vrijdag 25 december 2020 12:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Alleen die oeeeees en aaaaaaahs meezingen dan?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
De top 2000 is dit jaar wel een rollercoaster hoor.
Aldus iemand die zichzelf heel grappig vind.
En dat grapje appt naar de studio.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ahaquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Untappd is social media voor bier. GOTTA CATCH EM ALL
User van hier op fok heeft er al 3000 ofzokijk aan zo’n uitleg heb ik wat.
3000 klinkt beetje als een alcoholist![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
R.kelly versie toch mooierquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik mis dat cafe vol cringe nu een beetjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Komend jaar misschien weerquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik mis dat cafe vol cringe nu een beetje![]()
Ja was toch andersquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik mis dat cafe vol cringe nu een beetjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
maak aan, dan worden we veriendjesquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ahakijk aan zo’n uitleg heb ik wat.
3000 klinkt beetje als een alcoholist
Die mensen die nu met cam gaan inbellen en expres gezellig doen is toch anders.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Xquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Tegen de tijd dat die mensen door hebben dat ze in beeld zijn na drie uur wachten cut de regie ze al weer weg
R.I.P DTS.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alcoholvrije biertjes untappen dan maarquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar ik drink toch niet !of is dat niet nodig
Een 56-jarige man uit Amsterdam is vannacht ernstig gewond geraakt toen hij zo'n 400 meter werd meegesleurd door een auto. Hij probeerde te voorkomen dat zijn 17-jarige dochter met de auto wegging.
Volgens de politie ging de dochter de deur uit en stapte in een auto waar meerdere mensen in zaten. De man wilde man dat tegenhouden. "Hij pakte een onderdeel van de auto vast, mogelijk een raam of spiegel, terwijl de bestuurder op het gaspedaal trapte", vertelt een woordvoerder van de politie.
De man werd honderden meters meegesleurd maar moest uiteindelijk loslaten op de Spaarndammerstraat, meldt AT5. "De man raakte ernstig gewond, mogelijk is hij ook nog overreden", aldus de woordvoerder.
![]()
![]()
drink ook nooit alcohol![]()
![]()
![]()
quote:![]()
![]()
ik zat maar te wachten tot hij zou beginnen met zingen.
Maar ik vind dit wel een goede voor ons. We maken er een duet van![]()
![]()
Aawhquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij mag mij altijd bolken gekkie![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:48 schreef X-23 het volgende:
Een 56-jarige man uit Amsterdam is vannacht ernstig gewond geraakt toen hij zo'n 400 meter werd meegesleurd door een auto. Hij probeerde te voorkomen dat zijn 17-jarige dochter met de auto wegging.
Volgens de politie ging de dochter de deur uit en stapte in een auto waar meerdere mensen in zaten. De man wilde man dat tegenhouden. "Hij pakte een onderdeel van de auto vast, mogelijk een raam of spiegel, terwijl de bestuurder op het gaspedaal trapte", vertelt een woordvoerder van de politie.
De man werd honderden meters meegesleurd maar moest uiteindelijk loslaten op de Spaarndammerstraat, meldt AT5. "De man raakte ernstig gewond, mogelijk is hij ook nog overreden", aldus de woordvoerder.
![]()
![]()
fijne dochter ook
Kunnen nog op wereldtournee gaanquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
ik zat maar te wachten tot hij zou beginnen met zingen.
Maar ik vind dit wel een goede voor ons. We maken er een duet van
Verstandig.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
drink ook nooit alcohol![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga die 3000 nooit halen met alcoholvrijequote:Op vrijdag 25 december 2020 12:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Alcoholvrije biertjes untappen dan maar![]()
Maar deze app zet je dan beetje aan om meer te drinken? Verschillende soorten bier in ieder geval. Of begrijp ik het verkeerd![]()
Maat van me gaat hopelijk volgend jaar op tournee in Zuid-Amerika en dan mag ik mee als roadie
Uiteraard. Kan ook zoeken op bieren om te zien waar je ze allemaal kan vinden. TOPSPORTquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ga die 3000 nooit halen met alcoholvrije![]()
Maar deze app zet je dan beetje aan om meer te drinken? Verschillende soorten bier in ieder geval. Of begrijp ik het verkeerd"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Aantal landen lijkt me niks.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:51 schreef Dven het volgende:
Maat van me gaat hopelijk volgend jaar op tournee in Zuid-Amerika en dan mag ik mee als roadie![]()
Brazilië, Argentinië Uruguay en Colombiaquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: