Moentjequote:Op vrijdag 25 december 2020 12:13 schreef Limoentjuh het volgende:
Had iets Duits verwachtaangenaam verrast
Carolien is wel leuk om te zien.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:12 schreef Dwersdriever het volgende:
Gijs is een prima professionele presentator. Vlotte prater. Ik werd rond zeven uur wakker met een vrouw die amper uit haar woorden kwam. Ik blijf erbij dat ze Frits Spits uit de mottenballen moeten halen.
Niet tijdens het Jordaan festival dan...quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb ze wel eens live gezien. In het Vondelpark volgens mij.
Denk dat ik dan liever dit heb dan Suzan & Freek, vind dat echt de meest verschrikkelijke vorm van muzikaal behangquote:
Getsie. Druk dan maar een kussen op mijn hoofd..quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
https://www.lc.nl/archief(...)%2Fwww.google.com%2F
Helaas wel dus
Zo praat je niet over je echtgenote!quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:13 schreef Eightyone het volgende:
Ik werd rond zeven uur wakker met een vrouw die amper uit haar woorden kwam
Nee, zal morgen de tv aanzetten. Ik begrijp inmiddels dat zij de partner is van de radiobaas van de NPO of zoiets.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:13 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Maar ze had er wel plezier in.
Je hebt de tv-beelden misschien niet gezien.
Altijd nog beter dan aangenaam verast.quote:
Dan moet je ECHT een hekel aan Duisters hebbenquote:
Zeker welquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hier steun ik Gijs.
Je zegt toch ook niet Negentienhonderd Vierennegentig of zoiets
Rip.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
https://www.lc.nl/archief(...)%2Fwww.google.com%2F
Helaas wel dus
19 vs 20 is iets anders.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hier steun ik Gijs.
Je zegt toch ook niet Negentienhonderd Vierennegentig of zoiets
Ik telefonetisch.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:14 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kon hem nog steeds fonetisch meezingen
op grond waarvan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik had een Duits lied verwacht gezongen door een man met een te zware schorre stem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |