Vier keer. De versie van Metallica is veruit het mooist.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:46 schreef Idisrom het volgende:
Drie keer One in de Top 2000 is wat overdone
Blij dat ik niet de enige benquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja die versie met Mary J. Blegh is echt zwaar de minste
Nee hoor, ik doe gewoon meequote:Op vrijdag 25 december 2020 11:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gelukkig, valt mijn Sander gehyper niet zo op
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vier keer. De versie van Metallica is veruit het mooist.
Was je het eens mij mijn mention?quote:
Stil aan de overkant staat er niet in?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:48 schreef Dwersdriever het volgende:
Toch wel apart dat dit hoger staat dan West End Girls. En jammer dat ze er maar twee keer instaan.
Versie van Swedish House Maffia mag er dan wel weer uit blijvenquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vier keer. De versie van Metallica is veruit het mooist.
Het is meer een anthem, hequote:Op vrijdag 25 december 2020 11:48 schreef Dwersdriever het volgende:
Toch wel apart dat dit hoger staat dan West End Girls. En jammer dat ze er maar twee keer instaan.
What have I done to deserve this? staat er niet in?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:48 schreef Dwersdriever het volgende:
Moet je ook niet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:50 schreef houdjemond het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om weg te moeten vanmiddag
Ik ook niet meerquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:50 schreef houdjemond het volgende:
Dat is schandaligquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
What have I done to deserve this? staat er niet in?
Ik ook niet neequote:Op vrijdag 25 december 2020 11:50 schreef houdjemond het volgende:
Wat hebben de Pet Shop Boys gedaan om dat te verdienen?quote:
Ik zou doen alsof ik ik ziek wasquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:50 schreef houdjemond het volgende:
Of de ochtend-dj moet het verkeerd hebben gehad met zijn opmerking dat ze nog maar een keer langskwamen. Maar die hoort er ook zeker in thuis ja.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
What have I done to deserve this? staat er niet in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |