Gelukkig geen rapper sjorsquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er is iets teveel Sjors in de lijst.
En dan heb ik niks tegen homo's
Heeft Baker niet gewoon een vrouw?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er is iets teveel Sjors in de lijst.
En dan heb ik niks tegen homo's
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:30 schreef Isorden het volgende:
@:MTheBassman
Nu ga ik het een keer zeggen....
Oooooooh dit nummer....
Met One More Try komt wel opeens ook zijn 1 na mooiste nummer binnenquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sjors Maikel staat er tegenwoordig wel erg vaak in.
Al is dat volgens mij een impopulaire mening.
En een dochter (oudcollega van Symph)quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:30 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Heeft Baker niet gewoon een vrouw?
ben ik het wel met je eens. Deze gaat wel maar hoefde er nou ook niet per se in van mij.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sjors Maikel staat er tegenwoordig wel erg vaak in.
Al is dat volgens mij een impopulaire mening.
He put the X in X-masquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:31 schreef TheVulture het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-huis-george-michael
Met zijn ex komt het niet meer goed denk ik
Bah, je zou maar een relatie hebbenquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:31 schreef Dwersdriever het volgende:
Dit is wel een lekker nummer voor 's avonds bij het haardvuur met je geliefde tegen je aan. Op vrijdagochtend alleen achter mijn bureau wat minder aansprekend.
Ik zou er wel wat voor over hebben nu nog met mn ex te zijnquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bah, je zou maar een relatie hebben
Bingoquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:33 schreef Starflyer het volgende:
Ben even weg en we zijn alweer drie topics verder. Gaat wel hard hier.
We hebben een record te breken hèquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:33 schreef Starflyer het volgende:
Ben even weg en we zijn alweer drie topics verder. Gaat wel hard hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |