Hoiquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De jeugd is zeg maar iedereen die 29- is
Ik blij dat ik net 13 dagen terug 30 ben gewordenquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De jeugd is zeg maar iedereen die 29- is
Ja, geen nostalgiequote:Op vrijdag 25 december 2020 02:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je mag ook dingen weggooien als je gaat verhuizen.
Belachelijk wel dat Sophie Ellis-Bextor nooit in de lijst heeft gestaanquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:13 schreef Dagoduck het volgende:
Geen murder on the dancefloor maar kluns on the dancefloor.
Ik vind zeker het ouder Coldplay echt dikke prima, al zou ik er niets van in mn lijstje zetten ofzoquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:13 schreef RensAjacied het volgende:
Van Coldplay moet ik altijd kotsen. Ik kan niet eens uitleggen waarom. Zeiknummers.
Hij is me (inderdaad) nog niet opgevallen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:12 schreef MTheBassman het volgende:
Zat deze knakker niet altijd rond het uur van 4-6? Niet gek, hij is erg saai.
Was jij er toen ook bij dat we dachten dat hij een meisje aan het aanranden was? Bleek het zijn dochter te zijn. Lol.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh nu je het zegt, Rick is afgevoerd?
Jammer.
weggepest door FOK!, dat werd om hem niet te veel voor paal te zetten niet bij genoemd.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jammer.
Hmm, komt nog wel over een aantal jaar.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Belachelijk wel dat Sophie Ellis-Bextor nooit in de lijst heeft gestaan
Ja.. Wij hadden daar vast geen aandeel inquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jammer.
Dat was echt een geniale avond ook hier op FOK!quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was jij er toen ook bij dat we dachten dat hij een meisje aan het aanranden was? Bleek het zijn dochter te zijn. Lol.
Oja, dat.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was jij er toen ook bij dat we dachten dat hij een meisje aan het aanranden was? Bleek het zijn dochter te zijn. Lol.
Iedereen staan firm voor R_Rquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wij zien hier altijd heel aardig voor alle DJsquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja.. Wij hadden daar vast geen aandeel in
Heb toen zo hard gelachenquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat was echt een geniale avond ook hier op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |