Je bent flink omgereden, weet je datquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gisteravond nog even naar Doodstil (Groningen) gereden [...]
Toen weer via Amsterdam naar huis (Den Helder).
Ja, heeft celebrale parese.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:01 schreef Bugno3 het volgende:
Zie voor het eerst Mattijn beeld: lijkt addict/junkie/beperkt
Dat doen ze altijd, dit jaar wordt in ieder geval de nieuws-updates over de wachttijden voor het café ons bespaard.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:02 schreef TheVulture het volgende:
Een nieuwsitem over de Top 2000, dit is toch wel de overtreffende trap van zelfbevlekking
Genot.quote:
Niks aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:02 schreef Evenstar het volgende:
Uurtje waarin CCR voorbij komt kan per definitie niet meer "meh" of "saai" of "niet zo goed" zijn ........
Jij bent nieuw hier?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:02 schreef TheVulture het volgende:
Een nieuwsitem over de Top 2000, dit is toch wel de overtreffende trap van zelfbevlekking
Deel van het spel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Je bent flink omgereden, weet je dat
Oh wacht, ja, topnummerquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Barefoot in the park dus, met James Blakegod
Misschien ben ik blind maar ik zie Creedence niet in het uurlijstje staan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:02 schreef Evenstar het volgende:
Uurtje waarin CCR voorbij komt kan per definitie niet meer "meh" of "saai" of "niet zo goed" zijn ........
Hmm, ik vind dit maar een raar verhaal.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:03 schreef zorro28 het volgende:
Nou ik skip it topic tot morgenochtendBlijf nog wel even doorluisteren zoner topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |