Ik heb me in 2014 en 2015 er uitstekend mee vermaakt, maar moet bekennen dat ik het album al heel lang niet meer in z'n geheel gehoord heb. 4,5* nog welquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Terwijl we allemaal weten dat My Favourite Faded Fantasy zn beste plaat is.
Ik denk dat jij Inkelgod op de radio ook best goed trekt, met die bril enzoquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen al vanwege de tekst zou ik graag Rootless Tree in de Top2000 zien.
Old wild men, Silly Love, Good morning Judgequote:Op vrijdag 25 december 2020 00:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
one night in Paris, the dean and I
Ik kijk niet hoor, ben toch niet gek.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij Inkelgod op de radio ook best goed trekt, met die bril enzo
Krijg je bij Love Games misschien ook welquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
willen jullie niet zo vaak daughter blow en kwak posten, dan krijg ik strakjes rare advertenties
Van degene die er dit jaar uit zijn gegaan stond Living Doll ooit op 134 en vorig jaar op 1821.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Voor de statistiekjesfetisjisten onder jullie: welk nummer wat er ieder jaar heeft ingestaan heeft de twee meest ver uit elkaar liggende posities behaald?
Bernardbrilgenot.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kijk niet hoor, ben toch niet gek.
Ik heb geen directe omgeving?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:46 schreef Bugno3 het volgende:
Wie heeft nog meer dat je directe omgeving niks van de HYPE van de t2K snapt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |