Is net werk ditquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, weer de hele vrije week naar koppen op een beeldscherm zitten kijken...
Van Inkel is een beetje een idool van veel djs. Zijn Radio 5 ochtendshow was erg fijn. Was de reden voor mij om naar die zender over te schakelenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb me door Patrick Kicken laten vertellen dat Rob Stenders de kwade genius is die alles via via bepaald bij Radio 2 en zo Giel Beelen en Van Inkel een plek in de programmering heeft bezorgd.
Dat zijn gewoon heel, heel eenzame mensen. Ik ken ook een paar van die zielige publiekstypes die altijd programma's bijwonen. Zelf ook een tijdje gedaan tot ik zelf naast zo'n triest figuur zat en dacht, waar ben ik nu mee bezigquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
Ja hoor, de vaste gasten van Serious Request zitten ook in de zoom.
Volgens mij zit daar nog wat vertraging op om de genante beelden te kunnen filterenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:10 schreef Cee het volgende:
Het gaat een kwestie van tijd worden voor er nsfw dingen op zo’n zoom te zien zijn.
verbinding zal wel constant ruk zijn met haperende beelden.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoeveel zwaaiende mensen op zoom zullen we wel niet te zien krijgen deze week
Je leven is toch ook wel eindeloos leeg als je op het idee komt om zoiets te doen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoeveel zwaaiende mensen op zoom zullen we wel niet te zien krijgen deze week
Voor NL Boeren als wij is dat hetzelfde. EN wees eerlijk. 30cm Caribisch of Z-Amerikaans: Who cares,quote:
Patrick Kicken is een wappie. Pleur op met die nonvaleur.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb me door Patrick Kicken laten vertellen dat Rob Stenders de kwade genius is die alles via via bepaald bij Radio 2 en zo Giel Beelen en Van Inkel een plek in de programmering heeft bezorgd.
jeugdsentimentgenot. Ook lekkere clipquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:11 schreef Gretzl het volgende:
Can't Get You Out of My Head > Can't Get It Out of My Head
Gemis dat Kylie niet in de lijst staat imo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
En een hoop STER-blokken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog maar 1999 nrs tot het nieuwe jaar
Vastgepind als 1e in zoom ofzoquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:12 schreef Poppejans het volgende:
Zou Iron Maiden man nog te zien zijn
Hijzelf meestal ook.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind Giel wel leuk, maar op dat tijdstip slaap ik nog...
Ja en ze kon zowaar liedjesquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vandeweek was ze er volgens mij ook al even, of een week geleden ofzo?
Heb d'r iig al wel in de reeks zien posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |