quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:12 schreef Isorden het volgende:
We gingen op vakantie en wat denk je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomme ik moest lachen
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
We gingen op vakantie en wat denk je?Maar de belangrijkste vraag blijft toch voor mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet Brian May?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Niet nu al he jongensquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Maar de belangrijkste vraag blijft toch voor mij:
Doet Brian May?
Mevrouw Pippen caresquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Voor NL Boeren als wij is dat hetzelfde. EN wees eerlijk. 30cm Caribisch of Z-Amerikaans: Who cares,
Altijd, overal en vooral de hele dag (en nacht).quote:
quote:
Ja, samen met Fred die meer curry wilde.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Maar de belangrijkste vraag blijft toch voor mij:
Doet Brian May?
600 mensen die we naar Urk moeten sturen om het er vervolgens nooit meer over te hebben.quote:
We gingen op vakantie en wat denk je?Driving home for ChristmasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet haten op ELOgoden jijquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:11 schreef Gretzl het volgende:
Can't Get You Out of My Head > Can't Get It Out of My Head
Gemis dat Kylie niet in de lijst staat imo (slechts 1 jaar in 2007)
Doet mij denken aan een fragment uit DWDD, daar hadden ze die selectie ook kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Reken maar dat er een strenge jury achter zit, is bij de apps en smsjes ook zo
Hallo, ik zit er ook bij.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
600 mensen die we naar Urk moeten sturen om het er vervolgens nooit meer over te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |