Ik zie hem bijna dagelijksquote:Op donderdag 24 december 2020 23:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog even volhouden en dan was dit de laatste keer Stasse in 2020 ooit.
Mobiel fokkenquote:Op donderdag 24 december 2020 23:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Old school TV op 3 en mobiel Fok!ken
Daar weiger ik op te typen. Ik wil alleen een horizontale enter toets. Anders typ ik steeds misquote:Op donderdag 24 december 2020 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
Jullie zullen mogelijk nog vaak zinnen van mij gaan zien met \ op het einde. Heb een nieuwe toetsenbord met een verticale enter-toets
Ik denk dan: Goh ondanks die lege kratten kwam er af en toe best wat zinnigs uit.quote:
Volgend jaar stemactie om Ohaaijo erin te krijgen?quote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 23:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
iets met heat of the moment. Mensen kunnen gekke dingen doen of zeggen in de t2k-gekte
die ogen he...quote:Op donderdag 24 december 2020 23:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb op Smoke gestemd, al redt die nooit de lijst. Wat een vrouw![]()
GENOT
90s muziek jeugdheldquote:Op donderdag 24 december 2020 23:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb op Smoke gestemd, al redt die nooit de lijst. Wat een vrouw![]()
GENOT
Dit!quote:Op donderdag 24 december 2020 23:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Old school TV op 3 en mobiel Fok!ken
Je woont bij hem in de buurt oid. Of je bent zijn partner??quote:
Logitech zijn gewoon flikkers dat ze die niet meer in Nederland verkopen.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daar weiger ik op te typen. Ik wil alleen een horizontale enter toets. Anders typ ik steeds mis
Hahaha dat zijn de mooiste momentenquote:Op donderdag 24 december 2020 23:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk dan: Goh ondanks die lege kratten kwam er af en toe best wat zinnigs uit.
Ik doe niet aan acties.. wel aan aanbevelingen, zoals ik dit jaar Love met Alone again or heb aanbevolen. Helaas zonder resultaat.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgend jaar stemactie om Ohaaijo erin te krijgen?
Sure? Imbruglia is hier net pas begonnenquote:Op donderdag 24 december 2020 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
NPO Live website is rechtstreekser dan Ziggo Go website/app.
Daar heeft ze wel het postuur voor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |