quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Ja echt hequote:Op donderdag 24 december 2020 19:49 schreef KennyPowers het volgende:
In die flashbacks van voor corona lijken die tafels ineens zo klein
Oh ik verstond na een jaar..quote:Op donderdag 24 december 2020 19:49 schreef Bolasie het volgende:
Na twee jaar al, die zijn binnenkort weer uit elkaar.
Na een jaar samen meteen bezwangeren vind ik ook wel wat vroeg, maar wie ben ikquote:Op donderdag 24 december 2020 19:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Oh ik verstond na een jaar..
Dit is al beter dan.
Ja, wel heftigquote:Op donderdag 24 december 2020 19:53 schreef KennyPowers het volgende:
3 kinderen hebben en dan zeiken dat die ander het ook heeft
Je hebt daar toch speciale zaken voor?quote:Op donderdag 24 december 2020 19:55 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe kan je in de horeca werken als je nauwelijks iets kan zien?
Ja vind ik ook hoor.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Na een jaar samen meteen bezwangeren vind ik ook wel wat vroeg, maar wie ben ik
Zal wel bij zo'n project zijn.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:55 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe kan je in de horeca werken als je nauwelijks iets kan zien?
Oh ja. Maar dan nog, welke taak kan je op je nemen in zo'n zaak?quote:Op donderdag 24 december 2020 19:56 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Je hebt daar toch speciale zaken voor?
Blender?quote:Op donderdag 24 december 2020 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh ja. Maar dan nog, welke taak kan je op je nemen in zo'n zaak?
Ja idd zo'n brownies en downies achtige toko.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zal wel bij zo'n project zijn.
Neukertje regelen is dat daten?quote:Op donderdag 24 december 2020 20:02 schreef Bolasie het volgende:
'Ik ben sowieso niet van daten'
Zit vervolgens wel op Tinder en doet mee aan dit programma
Deze ook?quote:Op donderdag 24 december 2020 20:04 schreef Bolasie het volgende:
Zou het toch 1x proberen voor die meloenen
Hij heeft nog niet lang genoeg geleden voor het laatst wat gehadquote:Op donderdag 24 december 2020 20:04 schreef Bolasie het volgende:
Zou het toch 1x proberen voor die meloenen
Ik had dezelfde gedachte netquote:Op donderdag 24 december 2020 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien beetje gemeen maar zou geen broodjes eten die door hem zijn gemaakt.
Dat lelijke wijf met roze haar en ranzige kale vent met rode baard, rotte tanden en geen ziel?quote:
Ja en de gaysquote:Op donderdag 24 december 2020 20:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat lelijke wijf met roze haar en ranzige kale vent met rode baard, rotte tanden en geen ziel?
Als het niks wordt met deze tig brieven straks van geile mannetjesquote:Op donderdag 24 december 2020 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Op nationale tv vertellen dat je een lekker hoog libido hebt.
Zero fucks given.
begeleider erbijquote:Op donderdag 24 december 2020 20:16 schreef 3rr0r het volgende:
Met zo'n libido zegt ze ja tegen elke mogelijkheid
quote:Op donderdag 24 december 2020 19:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ah, weer gevalletje iemand die de opleiding volgt van de beroepsgroep waar ze juist hulp van nodig heeft.
Dan ben je gewoon biquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:04 schreef DKUp het volgende:
Panseksualiteit omvat bijgevolg alle soorten seksualiteit tussen meerderjarigen: heteroseksualiteit, homoseksualiteit, biseksualiteit en aantrekking tot transgender en genderqueer personen.
Misschien kijkt ze ook wel de delen na het derde deel, verschrikkelijk...quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:04 schreef KennyPowers het volgende:
"Home Alone"
"Ja dan moet je ze allemaal zien"
Emmy kijkt Home Alone 3?
DROPPED
Ik snap er niks van. Dat was geen 1.5 meter.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:08 schreef DKUp het volgende:
Lev heeft nu iets met een andere deelneemster....
Ze zeiden ook niet dat ze iets met elkaar haddenquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:09 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik snap er niks van. Dat was geen 1.5 meter.
Maar dan zie je Lucas ..quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:11 schreef DKUp het volgende:
Door die twee saaie wijven zou je meteen op mannen vallen.
Die Marieke vond ik dan weer niet zo leuk, ondervroeg die man als een agent tijdens een verhoorquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:30 schreef NoCigar het volgende:
Hoe ruikt het thuis bij die man met vijf katten wil ik niet weten. Zijn date is best lekker.
Maar ze studeert communiceren en lalalalala in Arnhemquote:Op maandag 4 januari 2021 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
Maar wel Dr Martens met dikke zool dragen net als de rest van basic bitch Nederland.
lijkt op michael j fox maar die heeft een excuusquote:Op maandag 4 januari 2021 19:42 schreef BasEnAad het volgende:
Zo'n ernstige man, die met grijze trui
Hij heeft ook nog een tweelingbroer, dubbel ernstig.quote:Op maandag 4 januari 2021 19:42 schreef BasEnAad het volgende:
Zo'n ernstige man, die met grijze trui
Goed ingeschat.quote:Op maandag 4 januari 2021 19:50 schreef Poefbank het volgende:
Andere setting —> lekker chillen en mdma poppen in haar antikraakpand
stephaniequote:Op maandag 4 januari 2021 19:53 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Wat? Wie? Dese guy Roland? Of deze vrouw Stephanie?
Zij 32. Hij 34.quote:Op maandag 4 januari 2021 19:53 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Wat? Wie? Dese guy Roland? Of deze vrouw Stephanie?
Ik wachtte op die piano maar het hoort blijkbaar zoquote:Op maandag 4 januari 2021 19:56 schreef Revanches het volgende:
wtf heeft deze dude een gigantische kaak
En kut accent. Die maakt de vrouwtjes niet wild.quote:Op maandag 4 januari 2021 19:56 schreef Revanches het volgende:
wtf heeft deze dude een gigantische kin
Als vrouwen daarentegen zo'n Limburgs accent hebben is dat weer ubersexyquote:Op maandag 4 januari 2021 19:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
En kut accent. Die maakt de vrouwtjes niet wild.
Mogelijkheden met die kin zijn eindeloos.quote:Op maandag 4 januari 2021 19:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 januari 2021 19:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als vrouwen daarentegen zo'n Limburgs accent hebben is dat weer ubersexy
En bij haar stond je geluid uit?quote:Op maandag 4 januari 2021 19:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 januari 2021 19:58 schreef Blackst4r het volgende:
Die Riland heeft wel sick grote ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |