Dit is denk ik wel een leuke samenvatting. Op zich ben ik voor transparantie, maar denk ook dat het helemaal niks uitmaakt uiteindelijk. Dan nog zullen er nummers zijn waarvan ik denk "wtf is dit" en maar ook nummers waarvan ik niet snap dat ze er niet in staan.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hussel de inhoud van de lijst door elkaar en je hebt dezelfde beleving als wanneer dat niet zou zijn gebeurd.
Het gaat niet om de volgorde, totaal niet. Het gaat om het gezamenlijk iets beleven, het moment van het jaar, mooi of lelijk, hoog of laag, Kensington of Bløf, vrolijk of triest, whatever.
Elke logische benadering van of redenatie over de lijst is bij voorbaat kansloos en zinloos...
Ik schrik hier van.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee, mijn stand-alone radio heb ik niet meer dus ik ben er wat minder bezig mee.
Iets slechts...quote:Op donderdag 24 december 2020 21:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend al begonnen met het eerste uurlijstje, het was een paar topics te vroeg.
T2K zonder FOK! heb ik echt helemaal niks meequote:Op donderdag 24 december 2020 21:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit is denk ik wel een leuke samenvatting. Op zich ben ik voor transparantie, maar denk ook dat het helemaal niks uitmaakt uiteindelijk. Dan nog zullen er nummers zijn waarvan ik denk "wtf is dit" en maar ook nummers waarvan ik niet snap dat ze er niet in staan.
FOK! voegt voor mij ook wel wat toe. Lekker ouwehoeren over dat Nederland geen smaak heeft, Blof, Galmington, The Kabbels en hoe het toch kan dat de geweldige cover van Disturbed zo laag staat
Er is altijd wel iets te zeiken.
QFTquote:Op donderdag 24 december 2020 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hussel de inhoud van de lijst door elkaar en je hebt dezelfde beleving als wanneer dat niet zou zijn gebeurd.
Het gaat niet om de volgorde, totaal niet. Het gaat om het gezamenlijk iets beleven, het moment van het jaar, mooi of lelijk, hoog of laag, Kensington of Bløf, vrolijk of triest, whatever.
Elke logische benadering van of redenatie over de lijst is bij voorbaat kansloos en zinloos...
Er is ook gewoon voetbal en dartsen op, hé. En ik merk al dat ik door het drukkere sportschema koppijn krijgquote:
die van ons (oudste wist alleen dure cadeaus en jongste wist niks)wisten niks... dus hebben pa en ma maar wat bedacht.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:49 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Herkenbaar, zouden de mijne ook een geweldig cadeau vinden
Die jeugd van tegenwoordig...
Dartsen is geen sport.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er is ook gewoon voetbal en dartsen op, hé. En ik merk al dat ik door het drukkere sportschema koppijn krijg.
Verhuizen. Sarpassiejoo gegeten en rode wijnquote:Op donderdag 24 december 2020 21:38 schreef PippenScottie het volgende:
Iemand nog wat leuks gedaan? Online kerstnachtdienst? Online kerstdiner? Online domibo? Of zo?
Sow koekoek. Welke gin?quote:Op donderdag 24 december 2020 21:51 schreef MadMaster het volgende:
En nu trek ik een fles gin open en gooi een flinke scheut in een plens Fever Tree Clementine...
Ik moet jou heel eerlijk zeggen wilfred: het zit ook niet mee met onze vriend Koeman daar bij Barcelona, met die kleine. Is wel een gedoe toch? En die Griezmann die ook geen knikker raakt. Dat kan toch niet Jan?quote:Op donderdag 24 december 2020 21:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dartsen is geen sport.
Hoe is 't in La Liga?
Sarpassiejoogodquote:Op donderdag 24 december 2020 21:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Verhuizen. Sarpassiejoo gegeten en rode wijnniks te klagen hier.
Schieten jullie al een beetje op?quote:Op donderdag 24 december 2020 21:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2020 21:51 schreef MadMaster het volgende:
En nu trek ik een fles gin open en gooi een flinke scheut in een plens Fever Tree Clementine...
Jaaaa, iedereen aan de zuip.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
te vroeg nogquote:Op donderdag 24 december 2020 21:52 schreef PippenScottie het volgende:
Nu dan?
2000 Electric Light Orchestra - Can't get it out of my head![]()
1999 Lou Reed - Sweet Jane![]()
![]()
1998 Klein Orkest - Laat mij maar alleen![]()
1997 Joy Division - Atmosphere![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1996 Rob de Nijs - Zondag![]()
1995 Alicia Keys - Fallin'![]()
1994 Outfield - For your love![]()
1993 10CC - The wall street shuffle![]()
1992 Level 42 - Love games![]()
1991 Joe Jackson - Steppin' out
Maar heel eerlijk, zou t wat uitmaken? Die gozer kan er werkelijk waar toch he-le-maal niets van. Niet toch? HOHHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIIHHHIHIIIIIquote:Op donderdag 24 december 2020 21:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik moet jou heel eerlijk zeggen wilfred: het zit ook niet mee met onze vriend Koeman daar bij Barcelona, met die kleine. Is wel een gedoe toch? En die Griezmann die ook geen knikker raakt. Dat kan toch niet Jan?
Ik heb maandag zowaar mijn vloer voor de eerste 3 kamersquote:Op donderdag 24 december 2020 21:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Schieten jullie al een beetje op?
Atlético en Real Madrid zijn constant.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dartsen is geen sport.
Hoe is 't in La Liga?
toe maar... 3 kamers... luxe!quote:Op donderdag 24 december 2020 21:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb maandag zowaar mijn vloer voor de eerste 3 kamers![]()
![]()
Ik hoor dat Ben z'n ma behoorlijk aan het vlammen is.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Atlético en Real Madrid zijn constant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |