Zo mag ik het horen: aan het werk schat!quote:Op donderdag 24 december 2020 21:34 schreef asco het volgende:
[..]
[..]
Komt wel goed.![]()
En het heilige motto is sowieso altijd: "Een slecht nummer duurt maar een paar minuten schat".
En als er dan nog een slechte komt kan ze altijd nog gaan stofzuigen.
Het is geven en nemen!quote:Op donderdag 24 december 2020 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen: aan het werk schat!
Nee, meer dat als wanneer het minimale aantallen van stemmen wat nodig is om in de lijst te komen bekend zou zijn, mensen meer zouden stemmen óm een nummer in de lijst te stemmen, dan dat ze het een mooi nummer vinden.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Je bedoelt dat als het minimale aantal bekend is Radio 2 niet meer de mogelijkheid heeft om onzichtbaar nummers uit de lijst ter weren? Als een groep stemmers (bijvoorbeeld boeren) immers kan aantonen dat ze minimaal zoveel keer op een specifiek nummer hebben gestemd dan kan de redactie moeilijk de fraude volhouden.
Offline kerstdiner met wijn en wijn en wijn en veel bier en chinese hotpot. Jij?quote:Op donderdag 24 december 2020 21:38 schreef PippenScottie het volgende:
Iemand nog wat leuks gedaan? Online kerstnachtdienst? Online kerstdiner? Online domibo? Of zo?
Het zou mij verbazen als Jubilee Street niet op 1 januari voorbijkomt en in 2021 alsnog de sprong maakt.quote:Op donderdag 24 december 2020 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Idioteque én jubilee street binnen 3 nummers in de top serious request. (Met maar 635 liedjes)
Echt bizar dat die niet in de Top 2000 staan.
Eigenlijk doe ik echt exact wat ik in een normaal jaar ook had gedaan. Zoveel mogelijk Top 2000 luisteren en hier wat ouwehoeren. 1e en 2e kerstdag familie. 3e kerstdag en verder LOS met vrienden. Laatste 2 jaren naar Vegas gegaan voor NYE maar dat ging dus niet dit jaar.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:38 schreef PippenScottie het volgende:
Iemand nog wat leuks gedaan? Online kerstnachtdienst? Online kerstdiner? Online domibo? Of zo?
Kaasfonduen met de Pippies en Home Alone kijken. Ze vonden het hilarisch. Was een leuke avond. Nu de fles rode wijn opdrinken en wachten tot het 12 uur is.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Offline kerstdiner met wijn en wijn en wijn en veel bier en chinese hotpot. Jij?
Oh ja:Veel mensen die de aftrap meepakken?
Kerstkadootjes inpakken met een biertje erbij, morgen naar mn ouders en daar doen we een dobbelspel.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:38 schreef PippenScottie het volgende:
Nachtbraker representquote:Op donderdag 24 december 2020 21:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Offline kerstdiner met wijn en wijn en wijn en veel bier en chinese hotpot. Jij?
het eerste uurtje wel jaquote:Op donderdag 24 december 2020 21:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 0.00 uur niet ga halenquote:Op donderdag 24 december 2020 21:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kaasfonduen met de Pippies en Home Alone kijken. Ze vonden het hilarisch. Was een leuke avond. Nu de fles rode wijn opdrinken en wachten tot het 12 uur is.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hussel de inhoud van de lijst door elkaar en je hebt dezelfde beleving als wanneer dat niet zou zijn gebeurd.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
...
Uiteraard is het onverstandig om meer waarde aan de lijst te hechten dan normaal is. Levens zullen niet veranderen omdat Queen een jaartje niet op 1 staat (of misschien wel nooit meer). Maar van meer openheid is nog bijna niemand ooit slechter geworden. Radio 2 staat nu toch al alle lobby's toe, dus het maakt in feite ook weinig meer uit als de stemcijfers wel bekend gemaakt worden.
Oh ja, cadeautjes moet ik ook nog doen.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Kerstkadootjes inpakken met een biertje erbij, morgen naar mn ouders en daar doen we een dobbelspel.
Jij? Home Alone nog gekeken? 1 of 2?
Ik vond laatst de dubbeldvdbox bij de kringloop voor een euro, denk dat we morgenavond gaan kijken
Sowieso 4:30 Hypnotize proberen te halen.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Geen idee, mijn stand-alone radio heb ik niet meer dus ik ben er wat minder bezig mee.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:47 schreef Bugno3 het volgende:
Wie wordt Hoofd Uurlijstjes? Weer @:El-Stinho?
*zoekt op*quote:Op donderdag 24 december 2020 21:48 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Sowieso 4:30 proberen te halen.
quote:Op donderdag 24 december 2020 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hussel de inhoud van de lijst door elkaar en je hebt dezelfde beleving als wanneer dat niet zou zijn gebeurd.
Het gaat niet om de volgorde, totaal niet. Het gaat om het gezamenlijk iets beleven, het moment van het jaar, mooi of lelijk, hoog of laag, Kensington of Bløf, vrolijk of triest, whatever.
Elke logische benadering van of redenatie over de lijst is bij voorbaat kansloos en zinloos...
Ik ben vanochtend al begonnen met het eerste uurlijstje, het was een paar topics te vroeg.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:47 schreef Bugno3 het volgende:
Wie wordt Hoofd Uurlijstjes? Weer @:El-Stinho?
Draadloze lader? Die wil ik, maar dan in decent design.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh ja, cadeautjes moet ik ook nog doen.
Ik heb voor mijn jongste Pippie een iPhone oplader gekocht.
Klinkt als een stom cadeau en dat is het eigenlijk ook, maar ze gaat er echt extreem blij mee zijn.
Herkenbaar, zouden de mijne ook een geweldig cadeau vindenquote:Op donderdag 24 december 2020 21:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh ja, cadeautjes moet ik ook nog doen.
Ik heb voor mijn jongste Pippie een iPhone oplader gekocht.
Klinkt als een stom cadeau en dat is het eigenlijk ook, maar ze gaat er echt extreem blij mee zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |