Dat klopt.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Togo?
Is dat die film met die hond?
Walgelijk.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo door het slotje. Kan mij het schelen
Zit nog in seizoen 2 maar kom er maar moeilijk doorheen. Vind dat best jammer.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:04 schreef Coco het volgende:
Vanavond maar eens The Expanse seizoen 4 aanslingeren.
quote:Op donderdag 24 december 2020 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je dat nog steeds niet gezien joh?
quote:
Het vergt enig denkvermogen ja.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zit nog in seizoen 2 maar kom er maar moeilijk doorheen. Vind dat best jammer.
Rare user ben jij toch.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:27 schreef Gutanoth het volgende:
Stelletje aanstellers zijn julliedie kat vindt dat pakje helemaal leuk. Zodra hij de belletjes hoort rinkelen komt hij aanrennen omdat hij weet dat dat pakje aan gaat.
Hardop gelachen om je post in het voorstel topic. Wat een heerlijk begin van de avondquote:Op donderdag 24 december 2020 17:42 schreef GGMM het volgende:
Even mijn kerst-UI uit de kast gehaald
Bedankt maat, ik moest ook om jouw posts lachen.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hardop gelachen om je post in het voorstel topic. Wat een heerlijk begin van de avond
quote:Op donderdag 24 december 2020 17:49 schreef Scrummie het volgende:
Welke superkracht zou je willen hebben? Onzichtbaar zijn
En wat zou je met die kracht doen? Onzichtbaar zijn
Komt @wateropmars ooit terug?quote:Op donderdag 24 december 2020 17:42 schreef GGMM het volgende:
Even mijn kerst-UI uit de kast gehaald
Ik hoop het! Ik sta zeker open voor een gesprek, zeker zo met kerstquote:Op donderdag 24 december 2020 17:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Komt @:wateropmars ooit terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |