Saai.quote:
Nog gruwelijk veel eten over.quote:
Ik heb ook nog taartquote:Op zondag 27 december 2020 10:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nog gruwelijk veel eten over.
Ik zit nu broodjes met gegrilde worst naar binnen te proppen. Straks een punt kersentaart, met slagroom. Misschien een bolletje ijs. Dan wordt het tijd voor chippies, and so on, and so on.
Niet gesnoven?quote:Op zondag 27 december 2020 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Saai.
Gelukkig bijna oud en nieuw. Heel de kanjerzooi slopen.
goed zoquote:Op zondag 27 december 2020 10:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben wel aardig tegen mijn vrienden
Je hebt hier geen vriendenquote:Op zondag 27 december 2020 10:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben wel aardig tegen mijn vrienden
Echt h. Skklsquote:Op zondag 27 december 2020 10:06 schreef aTypisch het volgende:
Bitcoin op $27.564
mensen die in euro sparen
Ik ga er straks uitgebreid voor zitten.quote:Op zondag 27 december 2020 10:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
FB / Mod kaapt SC en maakt eigen regels?
ik verwacht steun van jou
Ah, heet hij nu @Sounddragon ? Die heeft ook altijd zand in zijn kutquote:Op zondag 27 december 2020 11:02 schreef onlogisch het volgende:
Denk dat @:caland je ook wel zal steunen in dat topic. Hij en kyran zijn gezworen vijanden. FYI @:Caland ; kyran heeft zijn naam gewijzigd.
Of hij nou Pietje, Jan of Kyran heet. Het blijft een ontzettende debiel.quote:Op zondag 27 december 2020 11:02 schreef onlogisch het volgende:
Denk dat @:caland je ook wel zal steunen in dat topic. Hij en kyran zijn gezworen vijanden. FYI @:Caland ; kyran heeft zijn naam gewijzigd.
Jan Pipo de Clown.quote:Op zondag 27 december 2020 11:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Of hij nou Pietje, Jan of Kyran heet. Het blijft een ontzettende debiel.
@:lenny_leonard
@:zipportal
Vreemd dat er onder mods wordt geroddeld trouwensquote:Op zondag 27 december 2020 11:02 schreef onlogisch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |