in COR kreeg ik daar een ban voorquote:Op zondag 27 december 2020 00:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als we even doorposten hebben we hier kans op een Bitcoin TT + OP.
Rip.quote:Op zondag 27 december 2020 00:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
in COR kreeg ik daar een ban voor
Deze post zojuist hardop gelezen en de poëtische schoonheid werd ervan gewaardeerdquote:Op zaterdag 26 december 2020 23:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zojuist uitmuntend zitten bouten. Echt zo'n lange chocoladesigaret die rechtop in de pot staat en dan een duik naar voren neemt en waarvan je dan dus de punt langs pik en ballen voelt glijden. Een typische bolus van veel bunkeren. En mijn theorie is is dat als je moet schijten je niet hoeft te kotsen.
Het komt goed met me.
Als ze winnen, dan gaan in ieder geval de kroegen weer open.quote:
Dat zou betekenen dat alle Fransozen wijven zijn.quote:Op zondag 27 december 2020 00:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga toch weg ouwe reus. Wijn is voor vrouwen.
zit je nou een grap te jatten uit dumpertreeten?quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zojuist uitmuntend zitten bouten. Echt zo'n lange chocoladesigaret die rechtop in de pot staat en dan een duik naar voren neemt en waarvan je dan dus de punt langs pik en ballen voelt glijden. Een typische bolus van veel bunkeren. En mijn theorie is is dat als je moet schijten je niet hoeft te kotsen.
Het komt goed met me.
ik zat godverdomme achter het doel toen dat forum werd opgerichtquote:Op zondag 27 december 2020 00:45 schreef onlogisch het volgende:
User @:aTypisch laat geen spaan heel van moderator @:evenstar in het feedbacktopic van BTC.
Komt helaas vaker voor dan je denkt, zo'n sigaar die nog even een afscheidskusje geeft tegen je zak en pikquote:Op zondag 27 december 2020 01:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zit je nou een grap te jatten uit dumpertreeten?ik heb een filmpje gezien van iemand die ook een verhaal zat te vertellen over een drol die rechtop stond en tegen zijn ballen aan kwam
matig niek
oh, dat is nieuw voor mijquote:Op zondag 27 december 2020 01:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Komt helaas vaker voor dan je denkt, zo'n sigaar die nog even een afscheidskusje geeft tegen je zak en pik
Wees blijquote:
Als dit komt omdat ik kleiner geschapen ben dan juich ik dit feit toe.quote:Op zondag 27 december 2020 01:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Komt helaas vaker voor dan je denkt, zo'n sigaar die nog even een afscheidskusje geeft tegen je zak en pik
Dan zit het in de lucht, waarschijnlijk. Link?quote:Op zondag 27 december 2020 01:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zit je nou een grap te jatten uit dumpertreeten?ik heb een filmpje gezien van iemand die ook een verhaal zat te vertellen over een drol die rechtop stond en tegen zijn ballen aan kwam
matig niek
Parodie op een modquote:Op zondag 27 december 2020 00:45 schreef onlogisch het volgende:
User @:aTypisch laat geen spaan heel van moderator @:evenstar in het feedbacktopic van BTC.
geen zin om te zoekenquote:Op zondag 27 december 2020 09:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan zit het in de lucht, waarschijnlijk. Link?
Drizzt doet het allemaal nog op een kinderpotjequote:Op zondag 27 december 2020 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als dit komt omdat ik kleiner geschapen ben dan juich ik dit feit toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |