abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 25 december 2020 @ 00:36:35 #51
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_196934644
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 00:22 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je kunt tijdens je relatie gewoon verliefd worden op een ander zonder dat dat direct einde relatie hoeft te betekenen. Maar wanneer je actief iets met die verliefdheid gaat doen, ga je een grens over. Je kunt er niks aan doen als je verliefd wordt, maar dat je verliefd wordt betekent geenszins dat je ook wat met die gevoelens moet doen. Als je twijfels hebt over je relatie bespreek je die met je partner of ga je bij jezelf te raadde om te kijken of je nog verder wil met de relatie, je gaat niet met een ander aanlopen pappen. Op het moment dat je met een ander bezig bent, ben je niet bezig om je relatie te redden. Vertrouwen is de fundering van een relatie. Door (emotioneel) vreemd te gaan beschaam je het vertrouwen en haal je de fundering onder de relatie weg.

Als ts het niet uit wil maken moet hij in ieder geval eerlijk tegen zijn vriendin zijn over het contact met dat andere meisje, zodat zijn vriendin zelf een keuze kan maken of zij nog verder met hem wil.
Mooi gesproken en helemaal mee eens.
  Spellchecker vrijdag 25 december 2020 @ 12:59:26 #52
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_196943486
Wat vindt je vriendin ervan dat jij zoveel tijd besteedt aan je nieuwe hobby? En iets zegt me dat jullie dan niet in dezelfde kamer zitten.
pi_196943630
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 17:12 schreef M.isdenaam het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Dan is het gelijk klaar en kan ik terug naar mijn ouders.
Flapdrol. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_196943876
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 17:42 schreef Haushofer het volgende:
Ik ben op dit moment ook aan het tinderen met een 22-jarige chick, wiens nog studerende vriend sinds september vaak online is te vinden met één of ander spel :7 :P
Hahahaha... 😁
  vrijdag 25 december 2020 @ 13:22:40 #55
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196944056
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 16:30 schreef M.isdenaam het volgende:

[..]

Nee dat ken ik ook, maargoed ik weet gewoon niet waar ik de grens moet trekken, als ik dat al wil... Ik weet niet waar mijn hoofd zit joh.
De grens is heel simpel. Zou je het ook doen als je vriendin mee zou lezen?
Resistance is futile.
  vrijdag 25 december 2020 @ 13:25:59 #56
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196944132
In een veilige relatie, mag je er vanuit gaan dat beide partners beslissingen nemen/gedrag vertonen die de relatie versterken in plaats van ondermijnen.
Resistance is futile.
  vrijdag 25 december 2020 @ 13:27:34 #57
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196944162
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 17:12 schreef M.isdenaam het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Dan is het gelijk klaar en kan ik terug naar mijn ouders.
Dan weet je dus wel heel goed waar je de grens moet trekken.
Resistance is futile.
pi_196944338
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 december 2020 13:22 schreef Seven. het volgende:

[..]

De grens is heel simpel. Zou je het ook doen als je vriendin mee zou lezen?
Schijten zou ik ook niet doen voor de ogen van een vriendin. Loze opmerking.

Maar eens dat ie open en eerlijk moet bekennen. Nu kan het nog, zonder permanente schade aan te richten.
pi_196944480
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 16:27 schreef M.isdenaam het volgende:

Ik heb namelijk nooit echt aandacht van meisjes gekregen en alhoewel ik het niet per sé erg vind, heb ik moeite met hiermee omgaan, want ik vind het wel fijn. Het is lastig te verwoorden.
Vooral jouw laatste alinea vind ik veelzeggend. Jouw vriendin was waarschijnlijk de eerste die jou aandacht gaf en daar ben je vol voor gegaan. Nu ben je wat ouder, misschien meer zelfvertrouwen, en zie je andere leuke vrouwen. Eigenlijk vier opties:
-chat eraf gooien en je op thuis richten. Niet voeden, geen aandacht geven.
-thuis bespreken en misschien heeft zij dezelfde onrustige gevoelens
-vroeger of later stiekem vreemdgaan, wat altijd uitkomt en waarmee jij jouw vriendin haar hart breekt
-koffers pakken en daarna eens kijken welke leuke vrouwen er nog meer op jouw pad komen

Gezien die laatste alinea denk ik dat jij diep van binnen het antwoord al weet, maar nog de moed en ballen bij elkaar moet rapen om door te zetten....
pi_196944581
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 december 2020 13:25 schreef Seven. het volgende:
In een veilige relatie, mag je er vanuit gaan dat beide partners beslissingen nemen/gedrag vertonen die de relatie versterken in plaats van ondermijnen.
Dit. En kun je ook gewoon praten over dit soort dingen.
  vrijdag 25 december 2020 @ 14:09:16 #61
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_196944999
In een relatie (hoe goed die ook wel niet is) kan het inderdaad gebeuren dat je gevoelens krijgt voor iemand anders, maar zoals anderen ook al zeiden; dat betekent niet dat je er iets mee moet doen. Je hebt haar nog niet eens in het echt gezien joh. Daar zou ik geen relatie voor op het spel zetten.

Het feit dat je zo makkelijk twijfelt zegt wat over je relatie imo. Je begint zelfs al te twijfelen over je relatie terwijl je dat andere meisje niet eens in het echt gezien hebt. Wat ik al zei; helemaal niet gek dat je een beetje verliefd word op het idee van iemand die je digitaal kent, maar dat je meteen gaat twijfelen over je relatie? Ik zou dus eerst eens kijken hoe het met je relatie gaat. Of je gelukkig bent. Los van je chatcontact. Zie het even los van elkaar.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 25 december 2020 @ 14:56:20 #62
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196945976
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 13:35 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Schijten zou ik ook niet doen voor de ogen van een vriendin. Loze opmerking.

Maar eens dat ie open en eerlijk moet bekennen. Nu kan het nog, zonder permanente schade aan te richten.
Schijten heeft niks te maken met normen en waarden. En ik vind eigenlijk helemaal niet dat hij alles moet bekennen. Daar heeft niemand iets aan. Hij moet gewoon besluiten wat hij wil met zijn relatie, en zich daar naar gedragen.

Denk er maar eens over na. Alles wat je ook niet zou doen als je partner er bij is, is grensoverschrijdend.
Resistance is futile.
pi_196945988
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 16:30 schreef M.isdenaam het volgende:

[..]

Ik bedoel de risico's van niet weten hoe de toekomst zal zijn met of zonder die Amerikaans bijvoorbeeld.
Maak het even uit met je vriendin, kan zij zich weer richten op iemand die 100% voor haar gaat.
  vrijdag 25 december 2020 @ 15:10:30 #64
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_196946236
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 16:27 schreef M.isdenaam het volgende:
Hoi,
Ik heb bijna 4 jaar een relatie met iemand (ik ben mannelijk en 26 en zij is 22) en we wonen samen in een huurflat. Sinds kort ben ik begonnen met een nieuwe hobby (livestreamen van games en chatten met mensen). Dit begon in september ongeveer en ik zit nu in een grote groep mensen, waarbij één meisje van mijn leeftijd heel mooi is.

We hebben tot nu toe best veel gechat, ook over best seksuele dingen eigenlijk en de gesprekken zijn altijd heel leuk. Het zit wel een beetje op het randje van vreemdgaan denk ik, maar ik weet gewoon niet goed wat ik moet doen. Het meisje woont in Amerika, maar komt halverwege 2021 naar Duitsland (verhuizing). Ook is er misschien een meet-up gepland tussen veel mensen van de groep waar ik in zit, ergens in maart/april, indien dat door kan gaan. Daar zijn wij dan ook beiden bij.

Ik ben laatstejaars student van een opleiding en mijn vriendin heeft al vast werk. Ik heb gemixte gevoelens over nu al denken over een vaste toekomst met mijn huidige vriendin, maar wil ook niet zomaar iets opgeven met de risico's die er zijn.

Heeft iemand misschien een ander perspectief voor mij? Ik vind het een uitdaging. Ik heb namelijk nooit echt aandacht van meisjes gekregen en alhoewel ik het niet per sé erg vind, heb ik moeite met hiermee omgaan, want ik vind het wel fijn. Het is lastig te verwoorden.
Ja, als ouwe lul zeg ik, concentreer je op het belangrijkste, namelijk jetoekomst naar schatting de komende 60 jaar.Dat betekent je laatste jaar afmaken, je diploma, een baan.

Wat je doet in de computer is zo weinig, heeft totaal geen zin daar over na te denken.
Ze komt volgend jaar? Nou, even afwachten dan maar, zeker nu met corona.
Dan komt er MISSCHIEN een meeting. Ja, misschien .....
Misschien vind je haar dan leuk, zowel uiterlijk als karakter. En misschien vindt zij jou ook wel leuk. En heeft ze tijd voor een vriendje (komt ze studeren?) Hoever wonen jullie dan van elkaar vandaan, Duitsland is groot!

Wat je nu overkomt is toch heel normaal, 4 jaar samen en dan is het nieuwe er wel af. Dan kijk je ook wel weer eens naar anderen. Blijf je je hele leven houden. Zo is het leven.
Mijn verloofde kwam ooit huis en in bed zegt ze, oh, ik ben verliefd, ik heb een nieuwe collega. Heb gezegd, och, arm meisje. Dag erna komt ze van haar werk, .... het is al over.
Hou toch op met al die gedachten, leef gewoon, met je vriendin.

Heb je misschien ooit gelezen dat de geur van een mens bepaalt of er aantrekkingskracht is tussen m en v. Heeft iets met genen te maken. Nou, dadelijk stinkt die Amerikaanse wel voor jou, of jij voor haar.
Werkelijk, laatste jaars student en voor geen cent een beetje streetwise,, levenservaring, praktisch of pragmatisch.
Vanwege een crushje op iemand in een chatforum. Werkelijk, Nederlands hoop in bange dagen. Wat studeer je eigenlijk? Hoop toch geen beleids of bestuurskunde, manager oid.

Toch een fijne Kerst met je vriendin. Geniet van haar en niet van iets vaags in het internet ....

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 25-12-2020 18:08:17 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_196963407
Het is duidelijk dat veel mensen vinden dat ik het moet uitmaken en haar een kans moet geven met iemand anders, en die gedachte heb ik ook al eens gehad, maar het is niet zo simpel.
Ik ben het eens met de comments over verliefd worden op een ander persoon en dat dit gewoon kan etc. Etc. Maar dat er iets mee doen anders is, en daar ben ik het ook mee eens.

Ik ben al lang aan het denken over de toekomst en als mijn vriendin begint over trouwen later, dan twijfel ik nu.
Ik ga hier de komende tijd meer over nadenken, want het is niet zo zwart wit als sommigen zeggen. Het heeft veel haken en ogen.
Bedankt voor de comments, ik ga er iets mee doen.
  zaterdag 26 december 2020 @ 11:55:58 #66
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_196963472
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 16:57 schreef M.isdenaam het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Ik ben de eerste serieuze voor haar en ik wil niet dat zij zich super kut gaat voelen door iets wat ik doe, maar dat is met alles zo.
Ik weet gewoon even niet meer hoe ik het moet benaderen. Ik kan dit niet zomaar opgeven, maar ik wil ook niet altijd blijven twijfelen of later spijt hebben.
Misschien is het ook maar een tijdelijke crush ofzo, want eigenlijk gebeurt dit echt nooit bij mij, maar het lijkt nu gewoon zoveel vrolijker en spannender dan mijn huidige relatie.
Waarom kan je het niet opgeven? Of bedoel je dat je het gechat met haar niet wil opgeven?
pi_196964017
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 11:52 schreef M.isdenaam het volgende:
Ik ben het eens met de comments over verliefd worden op een ander persoon en dat dit gewoon kan etc. Etc. Maar dat er iets mee doen anders is, en daar ben ik het ook mee eens.
Gevoelens voor iemand krijgen is iets anders dan gevoelens voor iemand krijgen en toch met haar blijven praten, zelfs seksueel. Je doet er dus al iets mee, je gaat al een grens over. En daarmee hou je niet één maar twee meisjes aan het lijntje.
pi_196964105
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 11:52 schreef M.isdenaam het volgende:
Het is duidelijk dat veel mensen vinden dat ik het moet uitmaken en haar een kans moet geven met iemand anders, en die gedachte heb ik ook al eens gehad, maar het is niet zo simpel.
Ik ben het eens met de comments over verliefd worden op een ander persoon en dat dit gewoon kan etc. Etc. Maar dat er iets mee doen anders is, en daar ben ik het ook mee eens.

Ik ben al lang aan het denken over de toekomst en als mijn vriendin begint over trouwen later, dan twijfel ik nu.
Ik ga hier de komende tijd meer over nadenken, want het is niet zo zwart wit als sommigen zeggen. Het heeft veel haken en ogen.
Bedankt voor de comments, ik ga er iets mee doen.
Volgens mij is het wel degelijk zo simpel als madam-april stelt, welk deel vind jij dan niet zo zwart wit?
pi_196965435
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 11:52 schreef M.isdenaam het volgende:
Het is duidelijk dat veel mensen vinden dat ik het moet uitmaken en haar een kans moet geven met iemand anders, en die gedachte heb ik ook al eens gehad, maar het is niet zo simpel.
Ik ben het eens met de comments over verliefd worden op een ander persoon en dat dit gewoon kan etc. Etc. Maar dat er iets mee doen anders is, en daar ben ik het ook mee eens.

Ik ben al lang aan het denken over de toekomst en als mijn vriendin begint over trouwen later, dan twijfel ik nu.
Ik ga hier de komende tijd meer over nadenken, want het is niet zo zwart wit als sommigen zeggen. Het heeft veel haken en ogen.
Bedankt voor de comments, ik ga er iets mee doen.
Je bent gewoon een eogoïst.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_196966778
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 11:52 schreef M.isdenaam het volgende:
Het is duidelijk dat veel mensen vinden dat ik het moet uitmaken en haar een kans moet geven met iemand anders, en die gedachte heb ik ook al eens gehad, maar het is niet zo simpel.
Ik ben het eens met de comments over verliefd worden op een ander persoon en dat dit gewoon kan etc. Etc. Maar dat er iets mee doen anders is, en daar ben ik het ook mee eens.

Ik ben al lang aan het denken over de toekomst en als mijn vriendin begint over trouwen later, dan twijfel ik nu.
Ik ga hier de komende tijd meer over nadenken, want het is niet zo zwart wit als sommigen zeggen. Het heeft veel haken en ogen.
Bedankt voor de comments, ik ga er iets mee doen.
Niet? Volgens mij schrijf je dat je vriendin het uit maakt als ze dit zou weten en ze je terug naar je ouders zou schoppen. Dat lijkt mij toch behoorlijk zwart/wit. Wat ik vind of wat een ander vind doet er niet toe. De mening van je vriendin echter wel. En je kwam nogal stellig over, 'dan trapt ze me eruit'.

Dus helaas voor jou is het wél zwart/wit.
pi_196967782
Vraag het eens aan uw ouders.
Wat denk je dat zij zouden zeggen?
  zaterdag 26 december 2020 @ 16:09:11 #72
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_196968332
quote:
16s.gif Op zaterdag 26 december 2020 13:24 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Je bent gewoon een eogoïst.
Een wat? Een egoïst? Of een EO-goïst. Zou het leuk vinden als je het laatste bedoelt. Wat een gedoe over moraal, echt EO, en dat anno 2020. Over een crushje met een totaal onbekende en dan puur per internet.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 26 december 2020 @ 16:18:26 #73
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_196968483
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 11:52 schreef M.isdenaam het volgende:
Het is duidelijk dat veel mensen vinden dat ik het moet uitmaken en haar een kans moet geven met iemand anders, en die gedachte heb ik ook al eens gehad, maar het is niet zo simpel.
Ik ben het eens met de comments over verliefd worden op een ander persoon en dat dit gewoon kan etc. Etc. Maar dat er iets mee doen anders is, en daar ben ik het ook mee eens.

Ik ben al lang aan het denken over de toekomst en als mijn vriendin begint over trouwen later, dan twijfel ik nu.
Ik ga hier de komende tijd meer over nadenken, want het is niet zo zwart wit als sommigen zeggen. Het heeft veel haken en ogen.
Bedankt voor de comments, ik ga er iets mee doen.
Ipv met iemand anders te praten zou je eens met je vriendin moeten gaan praten
Ipv alleen er zelf over na te denken zou je eens met je vriendin moeten praten.

Het is echt niet zo raar dat je je wat onrustig voelt over de toekomst.
Dus praat eens met elkaar daarover, wat zijn jullie plannen en dromen?

Dat het nu zoveel spannender is met die ander is ook niet raar. Jullie praten en doen enkel wanneer jullie daar beiden zin in hebben. Het gaat niet over de boodschappen die nog gehaald moeten worden ed.
Het normale leven waar je onrustig over bent is daar niet. Dat zal wel zo worden als je met die ander verder gaat, dan kom je daar ook weer tegen jezelf aangelopen.

Dus praat met je partner. Wat wil je van dit leven, wat wil je uit je relatie halen samen? Wat denk je nodig te hebben om het interessant te houden, voor jezelf en samen?
En voor haar hetzelfde, hoe ziet zij dat?

Dit hoeven geen nare en zware gesprekken te zijn. Juist vanuit een positieve insteek samen eens praten en dromen.
Maar helpt jezelf en elkaar op een dieper niveau te leren kennen en beter te weten of en hoe je samen doorgaat.

Maar probeer ook niet je hele leven in te vullen.
Je zit nu al met over een paar jaar trouwen in je hoofd en dat benauwd.
Maar dat trouwen is nog helemaal niet aan de orde, is nog ver weg.
Begin eens met voor vandaag kiezen. Kies je vandaag voor haar?

Droom groot, maar leef vandaag.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_196968507
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 16:09 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Een wat? Een egoïst? Of een EO-goïst. Zou het leuk vinden als je het laatste bedoelt. Wat een gedoe over moraal, echt EO, en dat anno 2020. Over een crushje met een totaal onbekende en dan puur per internet.
Als je niet een kan opmaken wat ik bedoel ben je een bijzonder soort achterlijk en laat ik het hier liever bij, ik heb wel wat beters te doen. :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 26 december 2020 @ 16:19:41 #75
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_196968509
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 december 2020 14:28 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Niet? Volgens mij schrijf je dat je vriendin het uit maakt als ze dit zou weten en ze je terug naar je ouders zou schoppen. Dat lijkt mij toch behoorlijk zwart/wit. Wat ik vind of wat een ander vind doet er niet toe. De mening van je vriendin echter wel. En je kwam nogal stellig over, 'dan trapt ze me eruit'.

Dus helaas voor jou is het wél zwart/wit.
Je hebt het mis, speciaal voor TS is er optie grijs, ergo: lekker lang nadenken (niks zeggen) en ja even de balans opmaken straks na d-day.

TS heeft het maar zwaar. Hij ontmoette een andere vrouw op het internet en nu twijfelt hij steeds vaker. TS houdt wel van de spanning en het onbekende, maar durft het bekende niet op te geven.

TS twijfelt, maar chat steeds vaker. Soms seksuele gesprekjes. Hij zit soms na te denken of hij het moet afkappen, maar ja, zijn vriendin weet het toch niet, dus het maakt niet zoveel uit.

TS voelt zich er heel slecht over, maar niet genoeg om het zijn vriendin te vertellen. Hij opent een topic erover. Hij gaat erover nadenken.

TS is radeloos. Hij gaat later op avond nog maar even chatten.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')