Ik bedoel de risico's van niet weten hoe de toekomst zal zijn met of zonder die Amerikaans bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:28 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Risico's? Welke zijn dat?
Nee dat ken ik ook, maargoed ik weet gewoon niet waar ik de grens moet trekken, als ik dat al wil... Ik weet niet waar mijn hoofd zit joh.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:29 schreef Socios het volgende:
Nooit oude schoenen wegdoen voor je nieuwe hebt.
Iets te vroeg gequote denk ik.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:28 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Risico's? Welke zijn dat?
Verder zou ik t een beetje aankijken. Dat Amerikaanse meisje is hier nog niet. Tzt een keer live maar eens zien hoe de klik is. Dit staat eigenlijk los van je huidige relatie. Het lijkt er op dat je daar eerst het nodige nadenkwerk kver hebt te doen voordat je naar een andere relatie uit kan kijken.
Ja zo voelt het wel een beetje, maar ik moet er goed over nadenkenquote:Op donderdag 24 december 2020 16:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Emotioneel vreemgaan, wat is dat?
Natuurlijk wel. Ik ben de eerste serieuze voor haar en ik wil niet dat zij zich super kut gaat voelen door iets wat ik doe, maar dat is met alles zo.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:51 schreef Polenbatser het volgende:
Maakt het ergens ook nog uit hoe het voor je vriendin is, of doet dat er niet zo toe?
Nee natuurlijk niet. Dan is het gelijk klaar en kan ik terug naar mijn ouders.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:59 schreef MilkTea het volgende:
Weet je vriendin al over deze gesprekken?
Het is tegenwoordig wel anders he. Ik heb ze al gehoord en gezien, alleen fysiek nog niet ontmoet.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:11 schreef colivo het volgende:
Dat je interesse hebt in iemand die je nog nooit hebt ontmoet zegt genoeg over je huidige relatie lijkt me.
Tijd om je daarop voor te bereiden dan.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:12 schreef M.isdenaam het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Dan is het gelijk klaar en kan ik terug naar mijn ouders.
Maar het is beter om samen te blijven voor de rest van mijn leven met twijfels, terwijl dit misschien maar iets tijdelijks is? Beetje extreem lijkt me.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:23 schreef Rock92 het volgende:
Beetje oneerlijk tegenover je vriendin. Als je mans genoeg bent zet je er nu een punt achter, maar nee misschien is er nog een betere optie. Of na die betere optie nog een betere optie. Zo kun je eindeloos doorgaan.
Er is nog niets echts gebeurd, ik weet gewoon niet of ik iets goeds met twijfels moet opgeven voor een iets nieuws en spannends met veel onzekerheden.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:22 schreef MilkTea het volgende:
[..]
Tijd om je daarop voor te bereiden dan.
Als je twijfels hebt zet je er een punt achter. Of zoek je uit waar die twijfels vandaan komen en of je wat aan die twijfels kunt doen.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:39 schreef M.isdenaam het volgende:
[..]
Maar het is beter om samen te blijven voor de rest van mijn leven met twijfels, terwijl dit misschien maar iets tijdelijks is? Beetje extreem lijkt me.
Er is genoeg gebeurt waardoor je twijfels hebt aan je huidige relatie. Jij wil nu gewoon proeven van het Amerikaanse meisje met de zekerheid dat wanneer het niks is je terug kan naar de huidige. Geloof mij, je huidige relatie gaat never nooit goed komen meer, als je nu al deze streken uithaalt gaat het vroeg of laat mis. Respecteer je huidige partner en vertel dat je met e-girls over seks praat.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:40 schreef M.isdenaam het volgende:
[..]
Er is nog niets echts gebeurd, ik weet gewoon niet of ik iets goeds met twijfels moet opgeven voor een iets nieuws en spannends met veel onzekerheden.
Blijkbaar is je huidige relatie niet zo goed, anders had je dit al veel eerder afgekapt. En dat er nog niets is gebeurd, maakt dit niet minder kut voor haar. Want blijkbaar vind je het wel normaal om een lijntje uit te gooien voor een ander meisje. Blijf je dat gewoon proberen tot er wel wat beters hapt? Kap dan toch lekker met je huidige vriendin.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:40 schreef M.isdenaam het volgende:
[..]
Er is nog niets echts gebeurd, ik weet gewoon niet of ik iets goeds met twijfels moet opgeven voor een iets nieuws en spannends met veel onzekerheden.
Dat is zodanig met iemand contact hebben, waarvan je niet wil dat je vriendin ervan weet en het daarom ook geheim houdt. Tenzij je daar expliciet afspraken over hebt gemaakt.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Emotioneel vreemgaan, wat is dat?
Natuurlijk is het vrolijker en spannender dan je huidige relatie, dat komt omdat je verliefd bent en je haar niet meemaakt als ze chagrijnig is of als ze haar dag een keer niet heeft, je ziet alleen haar goeie kanten. Maar stel je zou het uitmaken met je huidige vriendin en een relatie krijgen met dat Amerikaanse meisje, dan gaat die verliefdheid en de daarbij behorende spanning en vrolijkheid er op den duur ook af, dan zul je ook te maken krijgen met de minder leuke kanten.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:57 schreef M.isdenaam het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Ik ben de eerste serieuze voor haar en ik wil niet dat zij zich super kut gaat voelen door iets wat ik doe, maar dat is met alles zo.
Ik weet gewoon even niet meer hoe ik het moet benaderen. Ik kan dit niet zomaar opgeven, maar ik wil ook niet altijd blijven twijfelen of later spijt hebben.
Misschien is het ook maar een tijdelijke crush ofzo, want eigenlijk gebeurt dit echt nooit bij mij, maar het lijkt nu gewoon zoveel vrolijker en spannender dan mijn huidige relatie.
Het is oneerlijk tegenover je vriendin wat je nu doet. Ze verdient beter.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:39 schreef M.isdenaam het volgende:
[..]
Maar het is beter om samen te blijven voor de rest van mijn leven met twijfels, terwijl dit misschien maar iets tijdelijks is? Beetje extreem lijkt me.
Ja maar het is wel een man hequote:Op donderdag 24 december 2020 18:06 schreef Magica het volgende:
TS nog niet helemaal afgemaakt? Bijzonder
Ok, dit is wel een mooie.quote:Op donderdag 24 december 2020 18:31 schreef Steef121 het volgende:
[..]
@:lieftallige TS
Jij parasiteert op je vriendin, terwijl je haar bedondert. Echt hoor. Wegwezen bij je vriendin en ga lekker het avontuur opzoeken met je Amerikaans eendagsvliegje die je nooit hebt gezien.
WAAROMquote:Op donderdag 24 december 2020 16:27 schreef M.isdenaam het volgende:
Ik heb gemixte gevoelens over nu al denken over een vaste toekomst met mijn huidige vriendin
Dus je gebruikt haar voor inwoning?quote:Op donderdag 24 december 2020 17:12 schreef M.isdenaam het volgende:
[..]
Tegenwoordig zet iedereen elkaar op de reservebank.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ok, dit is wel een mooie.
En ben ik het ook mee eens!
TS, gun je vriendin een andere vriend die wel echt voor haar gaat ipv haar op de reservebank te zetten.
Jammer wel..quote:Op donderdag 24 december 2020 19:59 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zet iedereen elkaar op de reservebank.
Helaas wel. Ik snap dat dat wat kinderen betreft zwaarder speelt bij vrouwen dan bij mannen, maar je kind een oude vader geven is ook niet zo handig.quote:Op donderdag 24 december 2020 20:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jammer wel..
Ook zonde van de jaren dat iemand kinderen kan krijgen (beperkt als vrouw), daar zit je dan te wachten tot het te laat is.
Nee klopt ook wel..quote:Op donderdag 24 december 2020 20:02 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik snap dat dat wat kinderen betreft zwaarder speelt bij vrouwen dan bij mannen, maar je kind een oude vader geven is ook niet zo handig.
Je kan zo idd zomaar een paar jaar verspillen in niks.quote:Op donderdag 24 december 2020 20:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee klopt ook wel..
Mensen zouden gewoon wat meer fatsoen moeten hebben en iemand vrij laten als ze aanvoelen dat het m toch niet is.. Ipv toch maar samen blijven want anders ben je alleen enz.. je steelt iemands leven!
Jouw hoofd zit in de chat en bij die andere vrouw.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:30 schreef M.isdenaam het volgende:
[..]
Nee dat ken ik ook, maargoed ik weet gewoon niet waar ik de grens moet trekken, als ik dat al wil... Ik weet niet waar mijn hoofd zit joh.
Je denkt in ieder geval zeer egoistisch.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:12 schreef M.isdenaam het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:22 schreef ijs. het volgende:
Wel een risico om zo voor iemand te vallen die je nog niet irl gezien hebt. Straks heb je je relatie verbroken en blijkt die nieuwe chick 1.25 meter te zijn
Straks heb je je relatie verbroken en blijkt die nieuwe chick 1.25 meter te zijn
Wel een risico om zo voor iemand te vallen die je nog niet irl gezien hebt. Straks heb je je relatie verbroken en blijkt die nieuwe chick 1.25 meter te zijn
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:27 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]![]()
Of en heeft een piemol
Ben het met alles met je eens behalve over het monogomie.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:15 schreef Cockwhale het volgende:
Waarom zegt iedereen altijd direct; zet er een punt achter (de huidige relatie). Alsof je niet meer een crush kan hebben op een ander, terwijl je tegelijkertijd van je partner houdt en zonder dat je ongelukkig bent in je huidige relatie. Dat idealistische, "romantische" beeld van de 'op alle vlakken' perfecte relatie is zo misplaatst en onrealistisch. Ik durf te wedden dat iedereen hier tijdens relaties 'struggles' heeft gehad met aangetrokken voelen tot- of verliefd zijn op een ander, getwijfeld heeft over zijn of haar relatie, angsten en onzekerheden, of wellicht zelfs vreemdgaan. Is dat een reden om direct op te geven?
Wat een zwart-wit denkende 'opgeef' cultuur ook tegenwoordig... Eerste beste probleem direct opgeven en weglopen, want niet perfect. Idioot en totaal onrealistisch.
(En monogamie is ook highly overrated.)
Nu je het toch die kant op duwt: bij polygame relaties heb je daar beiden afspraken over gemaakt. Punt.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:15 schreef Cockwhale het volgende:
Waarom zegt iedereen altijd direct; zet er een punt achter (de huidige relatie). Alsof je niet meer een crush kan hebben op een ander, terwijl je tegelijkertijd van je partner houdt en zonder dat je ongelukkig bent in je huidige relatie. Dat idealistische, "romantische" beeld van de 'op alle vlakken' perfecte relatie is zo misplaatst en onrealistisch. Ik durf te wedden dat iedereen hier tijdens relaties 'struggles' heeft gehad met aangetrokken voelen tot- of verliefd zijn op een ander, getwijfeld heeft over zijn of haar relatie, angsten en onzekerheden, of wellicht zelfs vreemdgaan. Is dat een reden om direct op te geven?
Wat een zwart-wit denkende 'opgeef' cultuur ook tegenwoordig... Eerste beste probleem direct opgeven en weglopen, want niet perfect. Idioot en totaal onrealistisch.
Goh ik geef je gelijk!quote:Op donderdag 24 december 2020 23:15 schreef Cockwhale het volgende:
Je kunt tijdens je relatie gewoon verliefd worden op een ander zonder dat dat direct einde relatie hoeft te betekenen. Maar wanneer je actief iets met die verliefdheid gaat doen, ga je een grens over. Je kunt er niks aan doen als je verliefd wordt, maar dat je verliefd wordt betekent geenszins dat je ook wat met die gevoelens moet doen. Als je twijfels hebt over je relatie bespreek je die met je partner of ga je bij jezelf te raadde om te kijken of je nog verder wil met de relatie, je gaat niet met een ander aanlopen pappen. Op het moment dat je met een ander bezig bent, ben je niet bezig om je relatie te redden. Vertrouwen is de fundering van een relatie. Door (emotioneel) vreemd te gaan beschaam je het vertrouwen en haal je de fundering onder de relatie weg.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:15 schreef Cockwhale het volgende:
Mooi gesproken en helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je kunt tijdens je relatie gewoon verliefd worden op een ander zonder dat dat direct einde relatie hoeft te betekenen. Maar wanneer je actief iets met die verliefdheid gaat doen, ga je een grens over. Je kunt er niks aan doen als je verliefd wordt, maar dat je verliefd wordt betekent geenszins dat je ook wat met die gevoelens moet doen. Als je twijfels hebt over je relatie bespreek je die met je partner of ga je bij jezelf te raadde om te kijken of je nog verder wil met de relatie, je gaat niet met een ander aanlopen pappen. Op het moment dat je met een ander bezig bent, ben je niet bezig om je relatie te redden. Vertrouwen is de fundering van een relatie. Door (emotioneel) vreemd te gaan beschaam je het vertrouwen en haal je de fundering onder de relatie weg.
Als ts het niet uit wil maken moet hij in ieder geval eerlijk tegen zijn vriendin zijn over het contact met dat andere meisje, zodat zijn vriendin zelf een keuze kan maken of zij nog verder met hem wil.
Flapdrol.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:12 schreef M.isdenaam het volgende:
[..]
Hahahaha... 😁quote:Op donderdag 24 december 2020 17:42 schreef Haushofer het volgende:
Ik ben op dit moment ook aan het tinderen met een 22-jarige chick, wiens nog studerende vriend sinds september vaak online is te vinden met één of ander spel![]()
De grens is heel simpel. Zou je het ook doen als je vriendin mee zou lezen?quote:Op donderdag 24 december 2020 16:30 schreef M.isdenaam het volgende:
[..]
Nee dat ken ik ook, maargoed ik weet gewoon niet waar ik de grens moet trekken, als ik dat al wil... Ik weet niet waar mijn hoofd zit joh.
Dan weet je dus wel heel goed waar je de grens moet trekken.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:12 schreef M.isdenaam het volgende:
[..]
Schijten zou ik ook niet doen voor de ogen van een vriendin. Loze opmerking.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
De grens is heel simpel. Zou je het ook doen als je vriendin mee zou lezen?
Vooral jouw laatste alinea vind ik veelzeggend. Jouw vriendin was waarschijnlijk de eerste die jou aandacht gaf en daar ben je vol voor gegaan. Nu ben je wat ouder, misschien meer zelfvertrouwen, en zie je andere leuke vrouwen. Eigenlijk vier opties:quote:Op donderdag 24 december 2020 16:27 schreef M.isdenaam het volgende:
Ik heb namelijk nooit echt aandacht van meisjes gekregen en alhoewel ik het niet per sé erg vind, heb ik moeite met hiermee omgaan, want ik vind het wel fijn. Het is lastig te verwoorden.
Dit. En kun je ook gewoon praten over dit soort dingen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:25 schreef Seven. het volgende:
In een veilige relatie, mag je er vanuit gaan dat beide partners beslissingen nemen/gedrag vertonen die de relatie versterken in plaats van ondermijnen.
Schijten heeft niks te maken met normen en waarden. En ik vind eigenlijk helemaal niet dat hij alles moet bekennen. Daar heeft niemand iets aan. Hij moet gewoon besluiten wat hij wil met zijn relatie, en zich daar naar gedragen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:35 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Schijten zou ik ook niet doen voor de ogen van een vriendin. Loze opmerking.
Maar eens dat ie open en eerlijk moet bekennen. Nu kan het nog, zonder permanente schade aan te richten.
Maak het even uit met je vriendin, kan zij zich weer richten op iemand die 100% voor haar gaat.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:30 schreef M.isdenaam het volgende:
[..]
Ik bedoel de risico's van niet weten hoe de toekomst zal zijn met of zonder die Amerikaans bijvoorbeeld.
Ja, als ouwe lul zeg ik, concentreer je op het belangrijkste, namelijk jetoekomst naar schatting de komende 60 jaar.Dat betekent je laatste jaar afmaken, je diploma, een baan.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:27 schreef M.isdenaam het volgende:
Hoi,
Ik heb bijna 4 jaar een relatie met iemand (ik ben mannelijk en 26 en zij is 22) en we wonen samen in een huurflat. Sinds kort ben ik begonnen met een nieuwe hobby (livestreamen van games en chatten met mensen). Dit begon in september ongeveer en ik zit nu in een grote groep mensen, waarbij één meisje van mijn leeftijd heel mooi is.
We hebben tot nu toe best veel gechat, ook over best seksuele dingen eigenlijk en de gesprekken zijn altijd heel leuk. Het zit wel een beetje op het randje van vreemdgaan denk ik, maar ik weet gewoon niet goed wat ik moet doen. Het meisje woont in Amerika, maar komt halverwege 2021 naar Duitsland (verhuizing). Ook is er misschien een meet-up gepland tussen veel mensen van de groep waar ik in zit, ergens in maart/april, indien dat door kan gaan. Daar zijn wij dan ook beiden bij.
Ik ben laatstejaars student van een opleiding en mijn vriendin heeft al vast werk. Ik heb gemixte gevoelens over nu al denken over een vaste toekomst met mijn huidige vriendin, maar wil ook niet zomaar iets opgeven met de risico's die er zijn.
Heeft iemand misschien een ander perspectief voor mij? Ik vind het een uitdaging. Ik heb namelijk nooit echt aandacht van meisjes gekregen en alhoewel ik het niet per sé erg vind, heb ik moeite met hiermee omgaan, want ik vind het wel fijn. Het is lastig te verwoorden.
Waarom kan je het niet opgeven? Of bedoel je dat je het gechat met haar niet wil opgeven?quote:Op donderdag 24 december 2020 16:57 schreef M.isdenaam het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Ik ben de eerste serieuze voor haar en ik wil niet dat zij zich super kut gaat voelen door iets wat ik doe, maar dat is met alles zo.
Ik weet gewoon even niet meer hoe ik het moet benaderen. Ik kan dit niet zomaar opgeven, maar ik wil ook niet altijd blijven twijfelen of later spijt hebben.
Misschien is het ook maar een tijdelijke crush ofzo, want eigenlijk gebeurt dit echt nooit bij mij, maar het lijkt nu gewoon zoveel vrolijker en spannender dan mijn huidige relatie.
Gevoelens voor iemand krijgen is iets anders dan gevoelens voor iemand krijgen en toch met haar blijven praten, zelfs seksueel. Je doet er dus al iets mee, je gaat al een grens over. En daarmee hou je niet één maar twee meisjes aan het lijntje.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:52 schreef M.isdenaam het volgende:
Ik ben het eens met de comments over verliefd worden op een ander persoon en dat dit gewoon kan etc. Etc. Maar dat er iets mee doen anders is, en daar ben ik het ook mee eens.
Volgens mij is het wel degelijk zo simpel als madam-april stelt, welk deel vind jij dan niet zo zwart wit?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:52 schreef M.isdenaam het volgende:
Het is duidelijk dat veel mensen vinden dat ik het moet uitmaken en haar een kans moet geven met iemand anders, en die gedachte heb ik ook al eens gehad, maar het is niet zo simpel.
Ik ben het eens met de comments over verliefd worden op een ander persoon en dat dit gewoon kan etc. Etc. Maar dat er iets mee doen anders is, en daar ben ik het ook mee eens.
Ik ben al lang aan het denken over de toekomst en als mijn vriendin begint over trouwen later, dan twijfel ik nu.
Ik ga hier de komende tijd meer over nadenken, want het is niet zo zwart wit als sommigen zeggen. Het heeft veel haken en ogen.
Bedankt voor de comments, ik ga er iets mee doen.
Je bent gewoon een eogoïst.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:52 schreef M.isdenaam het volgende:
Het is duidelijk dat veel mensen vinden dat ik het moet uitmaken en haar een kans moet geven met iemand anders, en die gedachte heb ik ook al eens gehad, maar het is niet zo simpel.
Ik ben al lang aan het denken over de toekomst en als mijn vriendin begint over trouwen later, dan twijfel ik nu.
Ik ga hier de komende tijd meer over nadenken, want het is niet zo zwart wit als sommigen zeggen. Het heeft veel haken en ogen.
Niet? Volgens mij schrijf je dat je vriendin het uit maakt als ze dit zou weten en ze je terug naar je ouders zou schoppen. Dat lijkt mij toch behoorlijk zwart/wit. Wat ik vind of wat een ander vind doet er niet toe. De mening van je vriendin echter wel. En je kwam nogal stellig over, 'dan trapt ze me eruit'.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:52 schreef M.isdenaam het volgende:
Een wat? Een egoïst? Of een EO-goïst. Zou het leuk vinden als je het laatste bedoelt. Wat een gedoe over moraal, echt EO, en dat anno 2020. Over een crushje met een totaal onbekende en dan puur per internet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je bent gewoon een eogoïst.
Ipv met iemand anders te praten zou je eens met je vriendin moeten gaan pratenquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:52 schreef M.isdenaam het volgende:
Als je niet een kan opmaken wat ik bedoel ben je een bijzonder soort achterlijk en laat ik het hier liever bij, ik heb wel wat beters te doen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:09 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Een wat? Een egoïst? Of een EO-goïst. Zou het leuk vinden als je het laatste bedoelt. Wat een gedoe over moraal, echt EO, en dat anno 2020. Over een crushje met een totaal onbekende en dan puur per internet.
Je hebt het mis, speciaal voor TS is er optie grijs, ergo: lekker lang nadenken (niks zeggen) en ja even de balans opmaken straks na d-day.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:28 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Niet? Volgens mij schrijf je dat je vriendin het uit maakt als ze dit zou weten en ze je terug naar je ouders zou schoppen. Dat lijkt mij toch behoorlijk zwart/wit. Wat ik vind of wat een ander vind doet er niet toe. De mening van je vriendin echter wel. En je kwam nogal stellig over, 'dan trapt ze me eruit'.
Dus helaas voor jou is het wél zwart/wit.
Ja, ga maar wat beters doen, bv. Nederlands leren.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je niet een kan opmaken wat ik bedoel ben je een bijzonder soort achterlijk en laat ik het hier liever bij, ik heb wel wat beters te doen.
Vetgedrukte, ..... so what, daar krijg je geen kindjes van!quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:19 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Je hebt het mis, speciaal voor TS is er optie grijs, ergo: lekker lang nadenken (niks zeggen) en ja even de balans opmaken straks na d-day.
TS heeft het maar zwaar. Hij ontmoette een andere vrouw op het internet en nu twijfelt hij steeds vaker. TS houdt wel van de spanning en het onbekende, maar durft het bekende niet op te geven.
TS twijfelt, maar chat steeds vaker. Soms seksuele gesprekjes. Hij zit soms na te denken of hij het moet afkappen, maar ja, zijn vriendin weet het toch niet, dus het maakt niet zoveel uit.
TS voelt zich er heel slecht over, maar niet genoeg om het zijn vriendin te vertellen. Hij opent een topic erover. Hij gaat erover nadenken.
TS is radeloos. Hij gaat later op avond nog maar even chatten.
Zoals ik al aangaf, ik heb betere dingen te doen dan over een typo praten met een anonieme idioot. Toedels.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:06 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ja, ga maar wat beters doen, bv. Nederlands leren.
Is dat nu een antwoord in de geest van de Kerstgedachte ??![]()
Dude?quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:09 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Vetgedrukte, ..... so what, daar krijg je geen kindjes van!
En waar staat in de bijbel dat je niet mag chatten![]()
![]()
Dat is een troll kreeg ik net te horen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:51 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dude?
Fuck de bijbel, dit gaat om gevoel.
Hoe zou jij het vinden als jouw dame lekker diep en seksueel zit te chatten met een ander en twijfelt over verder gaan met jou?
Ipv met jou te praten en die band te behouden?
Bekennen, denk je dat zij dat ook zou zou doen als ze op zoek is naar nieuwe schoenen? Nee dus.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:35 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Schijten zou ik ook niet doen voor de ogen van een vriendin. Loze opmerking.
Maar eens dat ie open en eerlijk moet bekennen. Nu kan het nog, zonder permanente schade aan te richten.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:52 schreef M.isdenaam het volgende:
Puh, roomser dan de Paus !!quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:51 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dude?
Hoe zou jij het vinden als jouw dame lekker diep en seksueel zit te chatten met een ander en twijfelt over verder gaan met jou?
Ach, zolang er 10.000 km tussen zit. Laat hem maar dromen, als ie maar thuis komt eten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:51 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dude?
Dit is ook veelzeggend. Je krijgt aandacht van iemand die veel aantrekkelijker is dan je huidige vriendin.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:27 schreef M.isdenaam het volgende:
Heeft iemand misschien een ander perspectief voor mij? Ik vind het een uitdaging. Ik heb namelijk nooit echt aandacht van meisjes gekregen en alhoewel ik het niet per sé erg vind, heb ik moeite met hiermee omgaan, want ik vind het wel fijn. Het is lastig te verwoorden.
Je hebt hier de keuze tussen het uitmaken of het vertellen aan je vriendin. Ik ken mensen die in deze situatie hebben gezeten en, hoe cliché het ook klinkt, er samen sterker uitgekomen zijn. Maar enkel en alleen omdat de gevoelens vanaf het begin bekend waren bij de partner. Dat is niet de makkelijke optie, maar dit geeft de huidige relatie wel een kans van slagen. Als deze gevoelens verzwegen worden en ze komt erachter, zal jullie relatie waarschijnlijk alsnog uitgaan of in ieder geval nooit meer zo worden als voorheen. Ik hoop dat je de openheid en communicatievaardigheid hebt om er eerlijk over te zijn. Een goede, sterke relatie moet dit aankunnen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:52 schreef M.isdenaam het volgende:
Nou TS, als dit je niet over de streep trekt ...quote:Op maandag 28 december 2020 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt hier de keuze tussen het uitmaken of het vertellen aan je vriendin. Ik ken mensen die in deze situatie hebben gezeten en, hoe cliché het ook klinkt, er samen sterker uitgekomen zijn. Maar enkel en alleen omdat de gevoelens vanaf het begin bekend waren bij de partner. Dat is niet de makkelijke optie, maar dit geeft de huidige relatie wel een kans van slagen. Als deze gevoelens verzwegen worden en ze komt erachter, zal jullie relatie waarschijnlijk alsnog uitgaan of in ieder geval nooit meer zo worden als voorheen. Ik hoop dat je de openheid en communicatievaardigheid hebt om er eerlijk over te zijn. Een goede, sterke relatie moet dit aankunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |