SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Maar ik heb al een valentijn.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valentijnsdag natuurlijk
Die kunnen op 2 januari de winkel weer inquote:Op donderdag 24 december 2020 13:20 schreef LTVDK het volgende:
Ik las de TT als 'paaseitjes in de oven'
Oeeh paaseitjes, die krijgen we natuurlijk ook weer in januari ofzo.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:20 schreef LTVDK het volgende:
Ik las de TT als 'paaseitjes in de oven'
Ik wacht nog een paar uurtjesquote:
Altijd leuk om die aan je vriendin te laten zien die kaartjes.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valentijnsdag natuurlijk
Ik sta om 08:00 voor de winkel.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kunnen op 2 januari de winkel weer in
eerst nog even kerstkransen inslaan met 50% korting.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2020 13:21 schreef Amarantha het volgende:
Qua snoepgoed enz vind ik Pasen toch wel de beste tijd.
Nee hij zit nu kip met rijst te etenquote:Op donderdag 24 december 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Heeft Gergi vandaag gevraagd om een lunch met vis?
Sinterklaas, marsepeinquote:Op donderdag 24 december 2020 13:21 schreef Amarantha het volgende:
Qua snoepgoed enz vind ik Pasen toch wel de beste tijd.
Nee maar ik zie ook maar max 2 mensen met kerst.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
Letten jullie op de indeling mensen
[ afbeelding ]
Al die onbegrepen stukken ook!quote:Op donderdag 24 december 2020 13:22 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
onbegrepen stukken uit de koelkast op gemaakt. Geen idee wat voor deeg, dus hoop dat ie niet klef is (en gaar)
Vrouw achter het fornuisquote:Op donderdag 24 december 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh als de Hema ooit weer opengaat weer paaseitjes met pindakaas scoren. Het hele jaar door vetquote:Op donderdag 24 december 2020 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ja ik label normaal degen enzoquote:Op donderdag 24 december 2020 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Al die onbegrepen stukken ook!
Ziet er goed uir.
Is dit echtquote:Op donderdag 24 december 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
zo een grote tafel heb ik niet.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
En de neger aan de verst mogelijke kant van de tafel.quote:
Leuk om naar je vrienden te sturen ook.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd leuk om die aan je vriendin te laten zien die kaartjes.
Wilde het net zeggenquote:Op donderdag 24 december 2020 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En de neger aan de verst mogelijke kant van de tafel.
Ooooooh jaquote:Op donderdag 24 december 2020 13:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die is haar handen stuk aan het wassen US
nee, een tekeningquote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar is het eten?quote:Op donderdag 24 december 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Jummiequote:Op donderdag 24 december 2020 13:22 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
onbegrepen stukken uit de koelkast op gemaakt. Geen idee wat voor deeg, dus hoop dat ie niet klef is (en gaar)
Ja die zit daar samen met de zoon van het gezin in een hoekje gestoptquote:Op donderdag 24 december 2020 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wilde het net zeggenWaarschijnlijk nog homo ook.
Oh ik dacht het homopaar zo ver mogelijk van het in, in verband met besmettingsgevaar.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Strak plan wel, totale chaos creërenquote:Op donderdag 24 december 2020 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuk om naar je vrienden te sturen ook.
Dat is moeders door de gootsteen aan het proppen omdat het niet te hachelen is want ze kan niet koken, ze zitten nu te wachten op de lokale shoarmaboer, de enige zaak die wilde bezorgen met kerst.quote:
zo te zien zit er ook geen oven onder die kookplatenquote:
Morgen niet klagen dat je moeilijk looptquote:Op donderdag 24 december 2020 13:28 schreef bitterbal het volgende:
ik ben vanaaf ook in het gezelschap van een excuusneger. homo is er niet
wel op afstand mag ik hopen?quote:Op donderdag 24 december 2020 13:28 schreef bitterbal het volgende:
ik ben vanaaf ook in het gezelschap van een excuusneger. homo is er niet
Die negert is er niet voor mijquote:Op donderdag 24 december 2020 13:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Morgen niet klagen dat je moeilijk loopt
O, bij mijn schoonouders was dat de traditie.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee hij zit nu kip met rijst te eten![]()
Die eet overigens zoveel dat hij moet 'vooreten' om vanavond niet in een minuut het hele diner achter de kiezen te hebben
Als de tafel daar niet zo groot is moet je hem misschien in een andere kamer stoppen.quote:
nee die is er alleen voor z'n eigen plezier. zoveel was duidelijkquote:Op donderdag 24 december 2020 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die negert is er niet voor mij
Goed! En goed! Ze is kaal, haha.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe bevalt de nieuwe job?
en hoe is het met je boot?
Hou het even in je achterhoofd. Kun je vast iets leuks van maken.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strak plan wel, totale chaos creëren
wil je zeggend at er nog iemand bij is?quote:Op donderdag 24 december 2020 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Racistische trien.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
buiten op het balkonquote:Op donderdag 24 december 2020 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als de tafel daar niet zo groot is moet je hem misschien in een andere kamer stoppen.
quote:Op donderdag 24 december 2020 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, bij mijn schoonouders was dat de traditie.Jeetje, soort Bitterbal?
nee die hoort bij nicht ;pquote:Op donderdag 24 december 2020 13:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee die is er alleen voor z'n eigen plezier. zoveel was duidelijk
Boks, gewoon lekker in mijn uppie.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen excuusnegers of -homo's deze kerst.
Überhaupt geen visite met kerst.
Das wel t beste jaquote:Op donderdag 24 december 2020 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, lakken kan pas bij ca 15 graden.
Ik heb wel een vriend die graag strakke kleding draagt en urenlang voor de spiegel staat, die heeft best een spectaculaire vriendin, denk dat ik hem een stuk of tien kaartjes van mannen stuur met Valentijnsdag.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hou het even in je achterhoofd. Kun je vast iets leuks van maken.
Ja, maar goed, kaal maken is genoeg werk hoor. Daar zijn we nog wel even zoet mee.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat die nicht die perslucht in haar kut spuit?
kap daar nou eens meequote:Op donderdag 24 december 2020 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat niet je eigen nichtje?quote:Op donderdag 24 december 2020 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
straks kom je hier ook posts maken als schuurptssquote:Op donderdag 24 december 2020 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar goed, kaal maken is genoeg werk hoor. Daar zijn we nog wel even zoet mee.
We gaan ze eerst in de owatrol zetten, dan lakken lakken lakken.
Vanavond overigens wel naar mijn ouders en ik geloof dat zondag Joop z'n pa+vriendin langskomen, dus helemaal visiteloos is het niet. Maar geen uitgebreid ergens eten ofzo.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Boks, gewoon lekker in mijn uppie.
Mijn vriendingroep is uiteindelijk maar gestopt met house warming cadeaus. Dat ging echt bergafwaarts op een gegeven moment.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel een vriend die graag strakke kleding draagt en urenlang voor de spiegel staat, die heeft best een spectaculaire vriendin, denk dat ik hem een stuk of tien kaartjes van mannen stuur met Valentijnsdag.
Dit mental image.quote:
Ja, zoiets.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:36 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Snap de noodzaak voor die neger nu wel![]()
Nah, we gebruiken een warmtepistool (?) en een krabber, best goed te doenquote:Op donderdag 24 december 2020 13:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
straks kom je hier ook posts maken als schuurptss
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verfbrander/föhnquote:Op donderdag 24 december 2020 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, we gebruiken een warmtepistool (?) en een krabber, best goed te doen.
Blijft toch wel humor die foute vriendenzaken onderling, ik heb daar een speciale kast voor, kan het niet weggooien maar tjaquote:Op donderdag 24 december 2020 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vriendingroep is uiteindelijk maar gestopt met house warming cadeaus. Dat ging echt bergafwaarts op een gegeven moment.
quote:Op donderdag 24 december 2020 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]Haha jij maakt ook wat mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Ik weet niet of dat handig is met houtquote:Op donderdag 24 december 2020 13:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Verfbrander/föhnmooi spul
wij gebruikten daar speciale ontroesters voor met kettingen als 't echt ernstig was
Voor de horizontale vlakken een soort 'grasmaaier' met een kettingwiel
Maar dan is je staal ook gelijk verziekt eigenlijk.
Ok ik ga het nu goed onthouden, neefje.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee jij maakt er mijn nicht van
quote:Op donderdag 24 december 2020 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok ik ga het nu goed onthouden, neefje.
Ohja. houtquote:Op donderdag 24 december 2020 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat handig is met hout.
Maar ziet er tof uit! Zandstralen gaan we over een paar jaar wel doen.
Ik heb op zolder nog een schilderij van een Duitse herder. Past niet helemaal in mijn interieus.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijft toch wel humor die foute vriendenzaken onderling, ik heb daar een speciale kast voor, kan het niet weggooien maar tja
quote:Op donderdag 24 december 2020 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb op zolder nog een schilderij van een Duitse herder. Past niet helemaal in mijn interieus.
[..]wat goor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vertel verder.
linkje?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Klopt, vriendje heeft daar wel connecties voor.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ohja. houtniet doen dan.
Zandstralen kan, maar moet je 't ook goed weten..
Kan je evt ook zelf doen. Er zijn zandstraal opzetstukken voor Kärcher hogedrukreinigers
[..]Vast een verrassing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee weet die naam ook niet meerquote:Op donderdag 24 december 2020 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat goor.
vertel verder.
linkje?
Ja een bitterbal van 2 meter, dus moet je nagaan wat die dagelijks eetquote:Op donderdag 24 december 2020 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, bij mijn schoonouders was dat de traditie.Jeetje, soort Bitterbal?
Que?quote:Op donderdag 24 december 2020 13:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben m'n haren weer aan het ontwassen en![]()
![]()
![]()
![]()
ontwassen?quote:Op donderdag 24 december 2020 13:46 schreef CherryLips het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ontwassen? Je hebt het eerst gepolijst of wat?quote:Op donderdag 24 december 2020 13:46 schreef CherryLips het volgende:
![]()
![]()
![]()
[..]WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 december 2020 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat goor.
vertel verder.
linkje?
blijkbaar kun je haren wassen ongedaan makenquote:
Ik las wasbeertje.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee weet die naam ook niet meer
wasbeetje fetisch achtige shit
Het is niet goed om ze elke dag te wassen dus ze moeten even afkicken van alle shampooquote:
Maar je wast ze nu dus gewoon niet, of hoe moet ik dit zien?quote:Op donderdag 24 december 2020 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is niet goed om ze elke dag te wassen dus ze moeten even afkicken van alle shampoo
Ik ook. Dacht al meteen aan het wasbeercafe waar ik vorig jaar was en vroeg me af of daar ook een soort van achterkamer zou zijn.quote:
ja.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast een verrassing.Dit is heeeeel onschuldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
En dat is ontwassen?quote:Op donderdag 24 december 2020 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is niet goed om ze elke dag te wassen dus ze moeten even afkicken van alle shampoo
Huuuquote:Op donderdag 24 december 2020 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat is ontwassen?
Ik was mijn haar 2x per week.
Ik ga t morgen weer wassen. Mijn haar is niet vies, maar t begint wel wat vettig te worden. Ik draag t dan in een hoge staart of knot, dan valt t niet opquote:Op donderdag 24 december 2020 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Huuu
Maar daar streef ik dus ook naar. Ik heb het dinsdag gewassen en het is nu zo smerig al.
Ik knal er droogshampoo in maar huuuuquote:Op donderdag 24 december 2020 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga t morgen weer wassen. Mijn haar is niet vies, maar t begint wel wat vettig te worden. Ik draag t dan in een hoge staart of knot, dan valt t niet op.
Als ik t vaker ga wassen gaat t mis.
Ah ja, ik heb veel dik golvend haar, dus valt t nauwelijks op.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik knal er droogshampoo in maar huuuu
IK heb natuurlijk ook dun en supersteil haar, dus dat plakt nu helemaal aan m'n schedel.
Zou ze misschien wat mankeren?quote:Op donderdag 24 december 2020 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja.
Er werden ook kleine plastic speelgoedfiguurtjes naar binnen gestopt en dan deed ze er een soort van role play bij ofzo.
Was zo fucking raar
nee, joh, dit is 100% normaal.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou ze misschien wat mankeren?
quote:Op donderdag 24 december 2020 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat goor.
vertel verder.
linkje?
ja ze is niet helemaal goed nee.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou ze misschien wat mankeren?
Ik was het 1 tot 2x per dag, afhankelijk van of ik sportquote:Op donderdag 24 december 2020 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat is ontwassen?
Ik was mijn haar 2x per week.
Even onthouden dit, kunnen we hem inwrijven als alles echt naar de klote gaat.quote:Hugo de Jonge: '2021 wordt een mooier jaar dan 2020, dat is zeker'
Nee Ginanni, jij stopt toch geen luchtpistool aangesloten op een 3Pk dubbelcilinder compressor in je reet?quote:Op donderdag 24 december 2020 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, joh, dit is 100% normaal.
quote:Op donderdag 24 december 2020 14:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee Ginanni, jij stopt toch geen luchtpistool aangesloten op een 3Pk dubbelcilinder compressor in je reet?
Waar ging die lucht erin dan eigenlijk?quote:Op donderdag 24 december 2020 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
het was echt zon apparaat ja.
en dan er overheen wrijven hoe dik ze wel niet was... zon bolle buik?
Nou ja. Kan toch ook niet gezond zijn
anusquote:Op donderdag 24 december 2020 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar ging die lucht erin dan eigenlijk?
Liever Pepsi cherry.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Oooh een knettergroot gps ijskoude cherry coke naar binnen gieten. Mmmmm dorst.
Als ik dat doe ben ik een lapje leer. Zo veel wassen is heel slecht voor je huid en haar.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was het 1 tot 2x per dag, afhankelijk van of ik sport
ik heb geen idee wat de risico's zijnquote:Op donderdag 24 december 2020 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker als je darmen dan scheuren...
Soms snap je een fetisj een beetje ook al heb je hem zelf niet maar bij deze kan ik er echt niets van maken.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:07 schreef bitterbal het volgende:
Ze verdiende er genoeg mee om de huur te betalen blijkbaar
Of dat ze fecaal gaat overgeven als het maagklepje het begeeft.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Darmen kunnen best wat hebben, maar zo'n risico zou ik ook niet nemen.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ja begreep hier echt geen flikker van neequote:Op donderdag 24 december 2020 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms snap je een fetisj een beetje ook al heb je hem zelf niet maar bij deze kan ik er echt niets van maken.
Alhier spreekt een ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 24 december 2020 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Darmen kunnen best wat hebben, maar zo'n risico zou ik ook niet nemen.
Oooooh vertel.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Darmen kunnen best wat hebben, maar zo'n risico zou ik ook niet nemen.
Dikke buik vol darmlucht is zwanger?quote:Op donderdag 24 december 2020 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begreep hier echt geen flikker van nee
Als het echt NOG kutter wordt hebben we wel grotere problemen dan Hugo wat inwrijven.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even onthouden dit, kunnen we hem inwrijven als alles echt naar de klote gaat.
Story of my life.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Zie je het voor je. Een kamer waarin we zitten. Er gebeuren de gekste dingen en wildste verhalen.
Gerrie en Ama zitten ergens op een bank te discuseren welke cola lekkerder is.
En welke GFT bakken het beste zijn en welke snoepjes in de aanbieding.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Zie je het voor je. Een kamer waarin we zitten. Er gebeuren de gekste dingen en wildste verhalen.
Nee weetniet of dat het wasquote:Op donderdag 24 december 2020 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dikke buik vol darmlucht is zwanger?
"De Londense mutatie"quote:Op donderdag 24 december 2020 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het echt NOG kutter wordt hebben we wel grotere problemen dan Hugo wat inwrijven.
Jij begon erover, duppie.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat is ook heel belangrijk.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:14 schreef UitStraling het volgende:
en welke snoepjes in de aanbieding
Carice' GoT-baby.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dikke buik vol darmlucht is zwanger?
Al die hoeken en vouwen waar troep in blijft plakken.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denkt aan het enorme hoofd van Guy Pearce.
Ah jawel joh lekker man. Blokje uit t vuistjequote:
ik las vrouwenquote:Op donderdag 24 december 2020 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die hoeken en vouwen waar troep in blijft plakken.
Ok ik doe met je mee!quote:Op donderdag 24 december 2020 14:24 schreef UitStraling het volgende:
Nog drie dingetjes doen en dan mijn telefoon op Critical Alert Only en dan pak ik een kerstborrel [ afbeelding ]
Kreeg die eerder al doorgestuurd. Hoop dat het een act is, maar ben er bang voor.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Zie hier een super enthousiaste darter!
https://www.dumpert.nl/item/8033707_8938e2ca
Werken er bij jullie zoveel dikke oude rokende Turken?quote:Op donderdag 24 december 2020 14:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ok ik doe met je mee!
Zal ik iets grappigs vertellen, het HELE kantoor zit in quarantaine (tenminste 80%).
Die zaten om 11:00 al aan de digitale borrel.
Wanbeleid busted.
Nee?quote:Op donderdag 24 december 2020 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werken er bij jullie zoveel dikke oude rokende Turken?
Besmettingshaard daar dus?quote:Op donderdag 24 december 2020 14:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee?![]()
Maar bij positieve test motten ze toch op een kamertje op zolder zitten.
Ja, de ceo verplichte iedereen op kantoor te blijven werken. Want oooh wat zijn we essentieel.quote:
Hij had het zelf al over een blackout. Hij was te blij om een fatsoenlijk gesprek te kunnen voeren.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kreeg die eerder al doorgestuurd. Hoop dat het een act is, maar ben er bang voor.
maar het viel toch allemaal mee zei je ?quote:Op donderdag 24 december 2020 14:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar gaat toch hard hoor.
Collega moest van het weekend naar een verpleeghuis met 80 kamers.
Daar waren zo ineens 3vd5 verdiepingen besmet. En dan ook echt allemaal besmet met Corona.
3x16 bewoners en het hele verplegend personeel.
Tja wat dan, dan moeten de mensen zonder klachten toch gewoon doorwerken want je vervangt nu geen heel team 1,2,3.
Wat?quote:Op donderdag 24 december 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
voel met net zo opgeblazen als die gek met die slang in haar kont
Sterktequote:Op donderdag 24 december 2020 14:49 schreef Amarantha het volgende:
En zo nog een keer naar de supermarkt.
Drinken halen, kon niet alles meenemen vanochtend want dat was te zwaar voor mijn fietsband.
Ik zei nooit dat het meeviel.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
ma
[..]
maar het viel toch allemaal mee zei je ?
Hoop het voor je.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met beetje geluk kan ik binnen kwartier weer buiten zijn.
en met maar 1 voetquote:Op donderdag 24 december 2020 14:49 schreef Amarantha het volgende:
En zo nog een keer naar de supermarkt.
Drinken halen, kon niet alles meenemen vanochtend want dat was te zwaar voor mijn fietsband.
dat wordt klappenquote:Op donderdag 24 december 2020 14:55 schreef bitterbal het volgende:
mail je whirpool om te vragen of nog iets te bestellen is want je vindt het niet op de site.
reactie:
Kijkt u maar op onze site om het te bestellen.
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:56 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.veneta.com/ov(...)sqr=Maddison%20night
Deze gordijnen worden het
mijn visjes liggen al klaar...quote:Op donderdag 24 december 2020 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja stuur dan niks denk ik dan
quote:Op donderdag 24 december 2020 14:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mijn visjes liggen al klaar...
NAAR DE BASTILLE[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 december 2020 14:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWW
beetje pijlen gooien, beetje snuiven, wat een leven.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Zie hier een super enthousiaste darter!
https://www.dumpert.nl/item/8033707_8938e2ca
Ik ook hoor, maar durf ik niet hardop uit te spreken vanwege het 'grote gevaar'quote:Op donderdag 24 december 2020 14:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben 1 van de weinige personen op deze aarde die team Pepsi is lijkt het wel.
quote:Op donderdag 24 december 2020 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar durf ik niet hardop uit te spreken vanwege het 'grote gevaar'
Blijven we bezigquote:Op donderdag 24 december 2020 15:18 schreef bitterbal het volgende:
16 MINUTEN GELEDEN
Nigeria meldt nieuwe variant coronavirus
Er lijkt een nieuwe variant van het coronavirus te zijn opgedoken in Nigeria, zegt het hoofd van het Afrikaanse ziektebestrijdingscentrum. Het zou gaan om een andere variant dan die uit Zuid-Afrika en het Verenigd Koninkrijk. Over de besmettelijkheid van deze variant is niets bekendgemaakt. Eerst moet de mutatie verder worden onderzocht.
Nigeria is een van de dichtstbevolkte landen in Afrika met ruim 200 miljoen inwoners. Tot nu toe bleef het aantal besmettingen achter bij andere landen op het continent. Gisteren stond het totaal aantal besmettingen op 80.000 en de dagelijkse aantallen overschreden deze maand voor het eerst de duizend per dag.
We're all going die!quote:Op donderdag 24 december 2020 15:18 schreef bitterbal het volgende:
16 MINUTEN GELEDEN
Nigeria meldt nieuwe variant coronavirus
Er lijkt een nieuwe variant van het coronavirus te zijn opgedoken in Nigeria, zegt het hoofd van het Afrikaanse ziektebestrijdingscentrum. Het zou gaan om een andere variant dan die uit Zuid-Afrika en het Verenigd Koninkrijk. Over de besmettelijkheid van deze variant is niets bekendgemaakt. Eerst moet de mutatie verder worden onderzocht.
Nigeria is een van de dichtstbevolkte landen in Afrika met ruim 200 miljoen inwoners. Tot nu toe bleef het aantal besmettingen achter bij andere landen op het continent. Gisteren stond het totaal aantal besmettingen op 80.000 en de dagelijkse aantallen overschreden deze maand voor het eerst de duizend per dag.
Overdag schuurt ze plintenquote:
colazeroptssquote:Op donderdag 24 december 2020 15:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
cola zero of niks... AL HET ANDERE IS BOCHT, VOCHTIGE DUIVELSPIS
's nachts in d'n dancing gaat ze verder met schurenquote:Op donderdag 24 december 2020 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overdag schuurt ze plinten
maar zodra de zon onder is, laat ze zich van een gans andere kant zien....
dum dum dum
quote:
paul jamflesquote:Op donderdag 24 december 2020 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dum dum dum
quote:Op donderdag 24 december 2020 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dum dum dum
vanavondquote:Op donderdag 24 december 2020 15:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ligt ettolientje nog niet krols onder de kerstboom?
Jij bent jezelf aan het uithongeren in de hoop dat je straks extra veel naar binnen kunt schuiven he.quote:
nou ja ook niks in huis. misschien zo langs de snacbar als die open isquote:Op donderdag 24 december 2020 15:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent jezelf aan het uithongeren in de hoop dat je straks extra veel naar binnen kunt schuiven he.
quote:Op donderdag 24 december 2020 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ook niks in huis. misschien zo langs de snacbar als die open is
Alweer mismanagement, dat is al weer de zoveelste keer deze weekquote:Op donderdag 24 december 2020 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja nog steeds.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alweer mismanagement, dat is al weer de zoveelste keer deze week
Teleurstellend dit, teleurstellendquote:
Jij ook kwiwiquote:Op donderdag 24 december 2020 15:54 schreef kwiwi het volgende:
Zo, ik ga koken.. fijne avond jongens en meisjes![]()
Fijne avond Kwiw!quote:Op donderdag 24 december 2020 15:54 schreef kwiwi het volgende:
Onderweg naar het diner bedoel je?quote:Op donderdag 24 december 2020 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 24 december 2020 15:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Onderweg naar het diner bedoel je?
Veel plezierquote:Op donderdag 24 december 2020 15:54 schreef kwiwi het volgende:
Arme jijquote:Op donderdag 24 december 2020 16:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen lunch gehad en voodat je daar aan tafel zit
nu nog perziken?quote:Op donderdag 24 december 2020 15:54 schreef liesje1979 het volgende:
Heb voor vanavond koude wraps gemaakt, 1 met coburger, roomkaas en komkommer en 1 met coburger, basilicum en perzik. Die laatste heb ik nog nooit gehad, ben ik benieuwd naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |