SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Maar ik heb al een valentijn.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valentijnsdag natuurlijk
Die kunnen op 2 januari de winkel weer inquote:Op donderdag 24 december 2020 13:20 schreef LTVDK het volgende:
Ik las de TT als 'paaseitjes in de oven'
Oeeh paaseitjes, die krijgen we natuurlijk ook weer in januari ofzo.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:20 schreef LTVDK het volgende:
Ik las de TT als 'paaseitjes in de oven'
Ik wacht nog een paar uurtjesquote:
Altijd leuk om die aan je vriendin te laten zien die kaartjes.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valentijnsdag natuurlijk
Ik sta om 08:00 voor de winkel.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kunnen op 2 januari de winkel weer in
eerst nog even kerstkransen inslaan met 50% korting.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2020 13:21 schreef Amarantha het volgende:
Qua snoepgoed enz vind ik Pasen toch wel de beste tijd.
Nee hij zit nu kip met rijst te etenquote:Op donderdag 24 december 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Heeft Gergi vandaag gevraagd om een lunch met vis?
Sinterklaas, marsepeinquote:Op donderdag 24 december 2020 13:21 schreef Amarantha het volgende:
Qua snoepgoed enz vind ik Pasen toch wel de beste tijd.
Nee maar ik zie ook maar max 2 mensen met kerst.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
Letten jullie op de indeling mensen
[ afbeelding ]
Al die onbegrepen stukken ook!quote:Op donderdag 24 december 2020 13:22 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
onbegrepen stukken uit de koelkast op gemaakt. Geen idee wat voor deeg, dus hoop dat ie niet klef is (en gaar)
Vrouw achter het fornuisquote:Op donderdag 24 december 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh als de Hema ooit weer opengaat weer paaseitjes met pindakaas scoren. Het hele jaar door vetquote:Op donderdag 24 december 2020 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ja ik label normaal degen enzoquote:Op donderdag 24 december 2020 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Al die onbegrepen stukken ook!
Ziet er goed uir.
Is dit echtquote:Op donderdag 24 december 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
zo een grote tafel heb ik niet.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
En de neger aan de verst mogelijke kant van de tafel.quote:
Leuk om naar je vrienden te sturen ook.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd leuk om die aan je vriendin te laten zien die kaartjes.
Wilde het net zeggenquote:Op donderdag 24 december 2020 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En de neger aan de verst mogelijke kant van de tafel.
Ooooooh jaquote:Op donderdag 24 december 2020 13:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die is haar handen stuk aan het wassen US
nee, een tekeningquote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar is het eten?quote:Op donderdag 24 december 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Jummiequote:Op donderdag 24 december 2020 13:22 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
onbegrepen stukken uit de koelkast op gemaakt. Geen idee wat voor deeg, dus hoop dat ie niet klef is (en gaar)
Ja die zit daar samen met de zoon van het gezin in een hoekje gestoptquote:Op donderdag 24 december 2020 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wilde het net zeggenWaarschijnlijk nog homo ook.
Oh ik dacht het homopaar zo ver mogelijk van het in, in verband met besmettingsgevaar.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Strak plan wel, totale chaos creërenquote:Op donderdag 24 december 2020 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuk om naar je vrienden te sturen ook.
Dat is moeders door de gootsteen aan het proppen omdat het niet te hachelen is want ze kan niet koken, ze zitten nu te wachten op de lokale shoarmaboer, de enige zaak die wilde bezorgen met kerst.quote:
zo te zien zit er ook geen oven onder die kookplatenquote:
Morgen niet klagen dat je moeilijk looptquote:Op donderdag 24 december 2020 13:28 schreef bitterbal het volgende:
ik ben vanaaf ook in het gezelschap van een excuusneger. homo is er niet
wel op afstand mag ik hopen?quote:Op donderdag 24 december 2020 13:28 schreef bitterbal het volgende:
ik ben vanaaf ook in het gezelschap van een excuusneger. homo is er niet
Die negert is er niet voor mijquote:Op donderdag 24 december 2020 13:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Morgen niet klagen dat je moeilijk loopt
O, bij mijn schoonouders was dat de traditie.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee hij zit nu kip met rijst te eten![]()
Die eet overigens zoveel dat hij moet 'vooreten' om vanavond niet in een minuut het hele diner achter de kiezen te hebben
Als de tafel daar niet zo groot is moet je hem misschien in een andere kamer stoppen.quote:
nee die is er alleen voor z'n eigen plezier. zoveel was duidelijkquote:Op donderdag 24 december 2020 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die negert is er niet voor mij
Goed! En goed! Ze is kaal, haha.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe bevalt de nieuwe job?
en hoe is het met je boot?
Hou het even in je achterhoofd. Kun je vast iets leuks van maken.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strak plan wel, totale chaos creëren
wil je zeggend at er nog iemand bij is?quote:Op donderdag 24 december 2020 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Racistische trien.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
buiten op het balkonquote:Op donderdag 24 december 2020 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als de tafel daar niet zo groot is moet je hem misschien in een andere kamer stoppen.
quote:Op donderdag 24 december 2020 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, bij mijn schoonouders was dat de traditie.Jeetje, soort Bitterbal?
nee die hoort bij nicht ;pquote:Op donderdag 24 december 2020 13:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee die is er alleen voor z'n eigen plezier. zoveel was duidelijk
Boks, gewoon lekker in mijn uppie.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen excuusnegers of -homo's deze kerst.
Überhaupt geen visite met kerst.
Das wel t beste jaquote:Op donderdag 24 december 2020 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, lakken kan pas bij ca 15 graden.
Ik heb wel een vriend die graag strakke kleding draagt en urenlang voor de spiegel staat, die heeft best een spectaculaire vriendin, denk dat ik hem een stuk of tien kaartjes van mannen stuur met Valentijnsdag.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hou het even in je achterhoofd. Kun je vast iets leuks van maken.
Ja, maar goed, kaal maken is genoeg werk hoor. Daar zijn we nog wel even zoet mee.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat die nicht die perslucht in haar kut spuit?
kap daar nou eens meequote:Op donderdag 24 december 2020 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat niet je eigen nichtje?quote:Op donderdag 24 december 2020 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
straks kom je hier ook posts maken als schuurptssquote:Op donderdag 24 december 2020 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar goed, kaal maken is genoeg werk hoor. Daar zijn we nog wel even zoet mee.
We gaan ze eerst in de owatrol zetten, dan lakken lakken lakken.
Vanavond overigens wel naar mijn ouders en ik geloof dat zondag Joop z'n pa+vriendin langskomen, dus helemaal visiteloos is het niet. Maar geen uitgebreid ergens eten ofzo.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Boks, gewoon lekker in mijn uppie.
Mijn vriendingroep is uiteindelijk maar gestopt met house warming cadeaus. Dat ging echt bergafwaarts op een gegeven moment.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel een vriend die graag strakke kleding draagt en urenlang voor de spiegel staat, die heeft best een spectaculaire vriendin, denk dat ik hem een stuk of tien kaartjes van mannen stuur met Valentijnsdag.
Dit mental image.quote:
Ja, zoiets.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:36 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Snap de noodzaak voor die neger nu wel![]()
Nah, we gebruiken een warmtepistool (?) en een krabber, best goed te doenquote:Op donderdag 24 december 2020 13:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
straks kom je hier ook posts maken als schuurptss
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verfbrander/föhnquote:Op donderdag 24 december 2020 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, we gebruiken een warmtepistool (?) en een krabber, best goed te doen.
Blijft toch wel humor die foute vriendenzaken onderling, ik heb daar een speciale kast voor, kan het niet weggooien maar tjaquote:Op donderdag 24 december 2020 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vriendingroep is uiteindelijk maar gestopt met house warming cadeaus. Dat ging echt bergafwaarts op een gegeven moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |