SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Maar ik heb al een valentijn.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valentijnsdag natuurlijk
Die kunnen op 2 januari de winkel weer inquote:Op donderdag 24 december 2020 13:20 schreef LTVDK het volgende:
Ik las de TT als 'paaseitjes in de oven'
Oeeh paaseitjes, die krijgen we natuurlijk ook weer in januari ofzo.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:20 schreef LTVDK het volgende:
Ik las de TT als 'paaseitjes in de oven'
Ik wacht nog een paar uurtjesquote:
Altijd leuk om die aan je vriendin te laten zien die kaartjes.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valentijnsdag natuurlijk
Ik sta om 08:00 voor de winkel.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kunnen op 2 januari de winkel weer in
eerst nog even kerstkransen inslaan met 50% korting.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2020 13:21 schreef Amarantha het volgende:
Qua snoepgoed enz vind ik Pasen toch wel de beste tijd.
Nee hij zit nu kip met rijst te etenquote:Op donderdag 24 december 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Heeft Gergi vandaag gevraagd om een lunch met vis?
Sinterklaas, marsepeinquote:Op donderdag 24 december 2020 13:21 schreef Amarantha het volgende:
Qua snoepgoed enz vind ik Pasen toch wel de beste tijd.
Nee maar ik zie ook maar max 2 mensen met kerst.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
Letten jullie op de indeling mensen
[ afbeelding ]
Al die onbegrepen stukken ook!quote:Op donderdag 24 december 2020 13:22 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
onbegrepen stukken uit de koelkast op gemaakt. Geen idee wat voor deeg, dus hoop dat ie niet klef is (en gaar)
Vrouw achter het fornuisquote:Op donderdag 24 december 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
Letten jullie op de indeling mensen
[ afbeelding ]
Oeh als de Hema ooit weer opengaat weer paaseitjes met pindakaas scoren. Het hele jaar door vetquote:Op donderdag 24 december 2020 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |