Word jij onderhand niet schizofreen van jezelf?quote:
Ben ik alquote:Op donderdag 24 december 2020 12:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Word jij onderhand niet schizofreen van jezelf?
is hij in elk geval nooit alleenquote:Op donderdag 24 december 2020 12:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Word jij onderhand niet schizofreen van jezelf?
ja alleen de pauze van 15:45 gaat niet door omdat we half 5 weg mogenquote:Op donderdag 24 december 2020 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De dag zit vol met pauzes, gelukkig maar
Als het echt warmer is dan je eigen lichaamstemperatuur is het een goede methode om warmte buiten te houden als het droge warmte is. Tenerife en Indonesië hebben een natter klimaatquote:Op donderdag 24 december 2020 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de woestijn lopen ze ook dik gekleed, schijnt toch beter tegen de hitte te zijn
Ik moet er niet aan denken
Hey lief konijntjuh
Vind ik dus ook Stoer ook!!! en t boeit mij niet is kerst met familyquote:
Dat ook en velen wodka helpt tegen de kou heeft een vriend me ooit verteld.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
is allemaal gewenning denk ik.
Zat gisteren wat te kijken waar ze naar de poolcirkel gingen. Worden ze opgehaald door iemand die in z'n t-shirt buiten loopt. Terwijl het -15 was
"ja het wordt warmer vandaag dus heb een t-shirt aan"
Ik liep ook regelmatig in lange broek.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In Indonesië liepen er ook genoeg in lange broeken en truien rond in het winterseizoen bij 25 graden
HAMBURGERquote:Op donderdag 24 december 2020 12:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh ja eens bedenken wat ik ga eten
Jij maakt je toch nooit druk om kaaps.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Vind ik dus ook Stoer ook!!! en t boeit mij niet is kerst met family![]()
alcohol was daar niet een makkelijke optie. Werd allemaal gereguleerd en bijgehouden wie hoeveel kocht. Plus dat het teringduur is want alles moet ingevlogen worden.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat ook en velen wodka helpt tegen de kou heeft een vriend me ooit verteld.
ik heb geen hamburger in huisquote:Op donderdag 24 december 2020 12:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik liep ook regelmatig in lange broek.
Je gaat eraan wennen
[..]
HAMBURGER
Hier ookquote:Op donderdag 24 december 2020 12:35 schreef dud0r het volgende:
zoooooooooooooooooo gezellig.
Mariah op de radio
quote:
Alcohol en kou is meestal geen goeie combinatie.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat ook en velen wodka helpt tegen de kou heeft een vriend me ooit verteld.
Dank u,quote:
ik kaap zelf nooit. principe kwestie. maar maak mij er zeker niet druk om.. ben ik goede stemming dit jaar ben ik nl geheel compleetquote:Op donderdag 24 december 2020 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij maakt je toch nooit druk om kaaps.
Geniet ervan! Van de kerst hè
Wat een kniepers daar of niet. Ze zouden je een uurtje eerder vrij moeten gevenquote:Op donderdag 24 december 2020 12:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja alleen de pauze van 15:45 gaat niet door omdat we half 5 weg mogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |