De middenklasse doen geloven dat sociale zekerheid en belasting op de hoogste inkomens hun in de weg zitquote:Op donderdag 24 december 2020 12:18 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Makkelijkste tactiek ooit. De middenklasse wijsmaken dat ze onder druk staan en vervolgens voor ze opkomen
Nee niet echt eigenlijk.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook geen fan van Carvillage en Fishers?
Willem Vissers had alleen maar een gehandicapt kind om z’n boekje te verkopen.quote:
Zo'n ingestudeerd tekstje dat hij verplicht moet zeggen van de persvoorlichter, nee, erg mooi inderdaad.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:39 schreef Slobeend het volgende:
Noem me sentimenteel, noem me naïef, maar dit vind ik dus mooi
[ twitter ]
Berghuis is een onafhankelijke geest.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo'n ingestudeerd tekstje dat hij verplicht moet zeggen van de persvoorlichter, nee, erg mooi inderdaad.
Als dat zo zou zijn stond hij daar niet zo'n slap verhaal af te steken.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Berghuis is een onafhankelijke geest.
Zuur.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn stond hij daar niet zo'n slap verhaal af te steken.
Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar Slob.quote:
Jij ook!quote:Op donderdag 24 december 2020 13:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar Slob.
Hij was de enige aanvoerder in de Eredivisie die dit deed trouwens!quote:Op donderdag 24 december 2020 13:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo'n ingestudeerd tekstje dat hij verplicht moet zeggen van de persvoorlichter, nee, erg mooi inderdaad.
Alsof zijn konijn is overleden.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:39 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Ik had het meer gewaardeerd als ze gisteren gewoon verloren hadden.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:39 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Heerenveen was echt onvoorstelbaar slecht.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:10 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik had het meer gewaardeerd als ze gisteren gewoon verloren hadden.
Als Linssen drie keer kan scoren doe je iets onvoorstelbaars fout.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heerenveen was echt onvoorstelbaar slecht.
Game of the year!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet of het ooit nog goed gaat komen.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heerenveen was echt onvoorstelbaar slecht.Citius, Altius, Fortius.
Het grote gelijk van de alwetende Generationalpha.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als Linssen drie keer kan scoren doe je iets onvoorstelbaars fout.
Moeten we ons weer zorgen maken om Eibar?quote:Op donderdag 24 december 2020 14:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent hier de expert, dus zeg jij het maar.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moeten we ons weer zorgen maken om Eibar?
Nou ja, zeer terecht verliezen bij Alaves dat ook niet aan een briljante periode bezig is. Volgende week tegen Barça.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent hier de expert, dus zeg jij het maar.
Duidelijk einde tijdperk Koeman.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nou ja, zeer terecht verliezen bij Alaves dat ook niet aan een briljante periode bezig is. Volgende week tegen Barça.
Had het wel bij het rechte eind tegen Vajjadolied door Coutinho en Griezmann eruit te laten. Alibivoetballers houden we niet van.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Duidelijk einde tijdperk Koeman.
Kunnen we stellen dat ze een probleem hebben?quote:Op donderdag 24 december 2020 14:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2020 13:39 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Het altijd domme, sentimentele en naïeve legioen slikt het weer voor zoete koek.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een groot probleem zelfs!quote:Op donderdag 24 december 2020 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kunnen we stellen dat ze een probleem hebben?
Zuur.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het altijd domme, sentimentele en naïeve legioen slikt het weer voor zoete koek.
Ach, ga weg!quote:Op donderdag 24 december 2020 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een groot probleem zelfs!
Laat die maar stoppen. Uit dat licht, weg die club.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een groot probleem zelfs!
Niet happen niet happen niet happquote:Op donderdag 24 december 2020 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het altijd domme, sentimentele en naïeve legioen slikt het weer voor zoete koek.
Kijk aanquote:Op donderdag 24 december 2020 15:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ben benieuwd @:Slobeend
[ afbeelding ]
Ik vind het sowieso afdoen aan de cover van een boek.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Moeten jullie ook altijd een beetje huillachen als er dan weer zo'n dooddoener ter aanprijzing op de voorkant van een boek staat?
Hét literaire talent - De Volkskrant
Groots, meeslepend - Tubantia
Gewoon lachen - Rellende_Rotscholier
Ik word daar altijd erg droevig van, dat hoort niet op een mooi boek.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Moeten jullie ook altijd een beetje huillachen als er dan weer zo'n dooddoener ter aanprijzing op de voorkant van een boek staat?
Hét literaire talent - De Volkskrant
Groots, meeslepend - Tubantia
Gewoon lachen - Rellende_Rotscholier
Inderdaad, hou het gewoon op de achterkantquote:Op donderdag 24 december 2020 15:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso afdoen aan de cover van een boek.
quote:Op donderdag 24 december 2020 14:17 schreef Aguero het volgende:
[..]
Game of the year!Fijn om weer een ouderwetse Dunkey productie te zijn. Ik begon me een beetje zorgen te maken na Among Us Thursdays en Drama Mondays.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik weet niet of het ooit nog goed gaat komen.Put these foolish ambitions to rest.
Klasse gewerkt.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:21 schreef franklop het volgende:
Laat ik het kerstniveau dan maar proberen omhoog te krikken door te melden dat in 2021 een mini-franklop ter wereld komt.
Frederik?quote:Op donderdag 24 december 2020 09:52 schreef franklop het volgende:
Dank allemaal
[..]
Dat mag altijd. Egan heeft alleen de voorronde al niet overleefd.
quote:Op donderdag 24 december 2020 09:51 schreef Mani89 het volgende:
Graaf Nanojort heeft een immens probleem.
Sander Schimmelpenninck onder vuur om ‘allerzwartste Congolees’
quote:Sander bespreekt in deze podcast een intiem diner dat Michel Perridon op zijn landgoed organiseerde voor de cast van Dragons’ Den; Jeroen van der Boom was aanwezig voor de muzikale omlijsting.
Ja.quote:Op donderdag 24 december 2020 18:24 schreef El-Stinho het volgende:
Vinden jullie de verslaggevers en hosts van EenVandaag ook altijd hemeltergend?
Te geforceerd allemaal.quote:
Gijs Rademaker is peilend uit zijn moeder gekropen.quote:Op donderdag 24 december 2020 18:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zou best zonder het EenVandaag Opiniepanel kunnen.
quote:Op donderdag 24 december 2020 18:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gijs Rademaker is peilend uit zijn moeder gekropen.
EenVandaag, WNL's ochtendprogramma. Allemaal debilisering.quote:Op donderdag 24 december 2020 18:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zou best zonder het EenVandaag Opiniepanel kunnen.
WNL in de ochtend vind ik cult.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
EenVandaag, WNL's ochtendprogramma. Allemaal debilisering.
Het panel van de rijdende rechter?quote:Op donderdag 24 december 2020 19:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
EenVandaag, WNL's ochtendprogramma. Allemaal debilisering.
Dat is vermaak.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het panel van de rijdende rechter?
De enige echte cult 's ochtends was Karl Notenquote:Op donderdag 24 december 2020 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
WNL in de ochtend vind ik cult.
Een meisje braaf voorlezend van een tablet.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
WNL in de ochtend vind ik cult.
Pauw en Witteman.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Talkshows zijn in het verval sinds Barend & Van Dorp er mee ophielden.
quote:Op donderdag 24 december 2020 19:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pauw en Witteman.
Daarna is het bergafwaarts gegaan, ja.
Pauw zonder Witteman was toch wel de beste show recentelijk. En Knevel en Van de Brink zijn cult.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pauw en Witteman.
Daarna is het bergafwaarts gegaan, ja.
De Vooravond is slechter dan M. Stop de tijd.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:24 schreef Koffieplanter het volgende:
De consensus lijkt me in ieder geval, althans, dat mag ik toch aannemen, dat M, en dan bedoel ik veruit, het slechtst van allemaal is.
De M van Mokerirritant. Wat zien mensen in die presentatricequote:Op donderdag 24 december 2020 19:24 schreef Koffieplanter het volgende:
De consensus lijkt me in ieder geval, althans, dat mag ik toch aannemen, dat M, en dan bedoel ik veruit, het slechtst van allemaal is.
Deze post kent geen enkele objectiviteit. Je draagt enorme antipathie tegen de zeer sympathieke en bloedschone Fidan en bent nog linkser dan het programma zelf.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Vooravond is slechter dan M. Stop de tijd.
Waarom?quote:Op donderdag 24 december 2020 19:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat @:Slobeend zijn UI moet inruilen voor deze.
Het is allemaal kut. Gewoon nooit meer naar talkshows kijken.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alleen omdat je Fidan haat? M is echt 10x slechter.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij een mooie eindejaarsrede bij De Nieuws BV dinsdag.quote:Op donderdag 24 december 2020 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
De sympathieke Marcel heeft geen leuke kerstavond.
[ twitter ]
Fidan die haar mening ventileert en niet goed is in interviewen en zo'n Renze achter een piano was al cringer dan alles wat ik bij M zag. Jij en KP zijn ook niet helemaal objectief wat betreft M.quote:Op donderdag 24 december 2020 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen omdat je Fidan haat? M is echt 10x slechter.
Ik vind Margriet best leukquote:Op donderdag 24 december 2020 19:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De M van Mokerirritant. Wat zien mensen in die presentatrice
Maar ondertussen kijk je wel naar Elche tegen Osasuna.quote:Op donderdag 24 december 2020 20:27 schreef El-Stinho het volgende:
Ik lees eigenlijk alleen de kranten en volg een beetje interessante mensen (hoop ik) op Twitter. Talkshows vind ik echt waardeloze tijdverspilling, alleen als een item interessant is kijk ik het wel even terug.
Ja, en we hebben de hele middag besteed aan een veelbelovende Vuelta-etappe die een dag voor de Angliru een gigantische veldmuis baarde. Sport is onvoorspelbaar, een meningendecours niet.quote:Op donderdag 24 december 2020 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar ondertussen kijk je wel naar Elche tegen Osasuna.
Wil je wielrennen niet met voetbal vergelijken? Dankje.quote:Op donderdag 24 december 2020 20:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, en we hebben de hele middag besteed aan een veelbelovende Vuelta-etappe die een dag voor de Angliru een gigantische veldmuis baarde. Sport is onvoorspelbaar, een meningendecours niet.
Omdat het je punt niet uitkomt?quote:Op donderdag 24 december 2020 20:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wil je wielrennen niet met voetbal vergelijken? Dankje.
Omdat voetbal geen sport is.quote:Op donderdag 24 december 2020 20:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat het je punt niet uitkomt?
Vandaag had er nog wel wat mogen gebeuren ja.quote:Op donderdag 24 december 2020 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het wordt tijd dat er op 24 en 25 december gewoon live topsport op TV staat.
Misschien moet je dan gewoon wat selectiever zijn?quote:Op donderdag 24 december 2020 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
Krijgen jullie dan geen koppijn van alle sport? Met dit schema heb ik inmiddels barstende koppijn.
Maar dat is het punt hier niet.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Er is teveel sport!, zegt man die Osasuna tegen Huesca bekijkt.
En variatie qua hoe te kijken. Klinkt allemaal wel heel serieus zo, maar met voetbal bijvoorbeeld kijk ik eigenlijk alleen echt Ajax 'intensief'. Meeste voetbal staat op de achtergrond aan.quote:Op donderdag 24 december 2020 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien moet je dan gewoon wat selectiever zijn?
Ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen met hoe veel sport er is. Beetje voetbal en darts. En voor Wim ook nog schaatsen.quote:Op donderdag 24 december 2020 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
Krijgen jullie dan geen koppijn van alle sport? Met dit schema heb ik inmiddels barstende koppijn.
Wielrennen en schaatsen+veldrijden in de winter. Voor de rest heb je niets nodig.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen met hoe veel sport er is. Beetje voetbal en darts. En voor Wim ook nog schaatsen.
Wat is dit?quote:
Wel jammer dat skiën hier niet zo groot is. En op nieuwjaarsdag skispringen kijken natuurlijkquote:Op donderdag 24 december 2020 21:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wielrennen en schaatsen+veldrijden in de winter. Voor de rest heb je niets nodig.
Maar wat is het punt dan?quote:Op donderdag 24 december 2020 21:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar dat is het punt hier niet.
Oppassen dat je niet de nieuwe Hansie Hansie wordtquote:Op donderdag 24 december 2020 21:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wilde lollig meedoen met de meute, daar heb ik spijt van.
Dat ook, eigenlijk moet ik het vaker kijken dan alleen 1 januari.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel jammer dat skiën hier niet zo groot is. En op nieuwjaarsdag skispringen kijken natuurlijk
Gewoon op z'n minst de Vierschansentournee kijken ipv één van de vier wedstrijden.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat ook, eigenlijk moet ik het vaker kijken dan alleen 1 januari.
Sinds eind november zit elke weekenddag bom- en bomvol en dan vaak doordeweeks ook nog. Niet te doen.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen met hoe veel sport er is. Beetje voetbal en darts. En voor Wim ook nog schaatsen.
Ik had ooit bijna een kaartje gekochtquote:Op donderdag 24 december 2020 21:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon op z'n minst de Vierschansentournee kijken ipv één van de vier wedstrijden.
Zou ook niet die ambitie willen hebbenquote:Op donderdag 24 december 2020 21:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sinds eind november zit elke weekenddag bom- en bomvol en dan vaak doordeweeks ook nog. Niet te doen.
Ik heb ooit bovenop de schans van Bischofshofen gestaan!quote:Op donderdag 24 december 2020 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik had ooit bijna een kaartje gekochtNu spijt.
Ik kijk dan nog vaak de volgende, maar de laatste vergeet ik dan weer.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon op z'n minst de Vierschansentournee kijken ipv één van de vier wedstrijden.
Ik ben een paar jaar geleden naar de twee wedstrijden in Oostenrijk geweest, de fenomenaal mooie Bergisel in Innsbruck en de beslissing in Bischofshofen. Een verrassende Oostenrijker won de tournee, heel Bischofshofen was zo dronken als een torretjequote:Op donderdag 24 december 2020 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik had ooit bijna een kaartje gekochtNu spijt.
Is ie weer aan het kwispelen ja?quote:Op donderdag 24 december 2020 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
@:Slobeend @:Rellende_Rotscholier Gretzl heeft het er weer druk mee.
MUZ / Top 2000 editie 2020 #23 Over 7 uur gaan we los!quote:Op donderdag 24 december 2020 21:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is ie weer aan het kwispelen ja?
Lichtelijk obsessief.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
MUZ / Top 2000 editie 2020 #23 Over 7 uur gaan we los!
Fucking jaloers nu. Toch maar een keer gaan dan.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar geleden naar de twee wedstrijden in Oostenrijk geweest, de fenomenaal mooie Bergisel in Innsbruck en de beslissing in Bischofshofen. Een verrassende Oostenrijker won de tournee, heel Bischofshofen was zo dronken als een torretje
10/10 zou aanraden
Ik proef enig sarcasme, maar toch zou ik het doen. Echt een topshow, schansspringfans zijn geweldigquote:Op donderdag 24 december 2020 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Fucking jaloers nu. Toch maar een keer gaan dan.
Was geen sarcasmequote:Op donderdag 24 december 2020 22:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik proef enig sarcasme, maar toch zou ik het doen. Echt een topshow, schansspringfans zijn geweldig
En Jeroen Smit.quote:Op donderdag 24 december 2020 20:08 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens mij zat Sven Kockelman dit seizoen trouwens vaker bij 'M' dan de presentatrice zelf.
Er zitten vrouwenwielrenvragen bij, kwis afgekeurd.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:32 schreef wimderon het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)het-wielerjaar-2020/
Kwissen, JA!
Wel irritant zo'n quiz waad je makkelijk kan christen, maar waar je op het einde de antwoorden niet krijgt.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:32 schreef wimderon het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)het-wielerjaar-2020/
Kwissen, JA!
Zit je al aardig in de olie Bob?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel irritant zo'n quiz waad je makkelijk kan christen, maar waar je op het einde de antwoorden niet krijgt.
Je kan prijzen winnen, als ze de antwoorden erbij geven wordt het wel heel makkelijk.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel irritant zo'n quiz waad je makkelijk kan christen, maar waar je op het einde de antwoorden niet krijgt.
Ik heb geen alcohol op. Zit er gewoon doorheenquote:Op donderdag 24 december 2020 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zit je al aardig in de olie Bob?
2020 he, 2020.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb geen alcohol op. Zit er gewoon doorheen
Wtf staat hier precies?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat schaft de bierpot ouwe reus.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waad = waar, christen = cheaten.
Zie post #145quote:Op donderdag 24 december 2020 22:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat schaft de bierpot ouwe reus.
Op z'n minst het beste nummer van dat album, maar eigenlijk gewoon een van de beste nummers van het jaar ja.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:57 schreef El-Stinho het volgende:
Het instrumentaal blijft zo ontzettend belachelijk goed. Onvermijdelijke #1 van het jaar.
In de breedte was het sowieso een beter jaar dan vorig jaar. De 2020-tracklist was dit keer beklijvender dan vorig jaar, geen idee hoe ik er over 365 dagen op terugkijk maar dan weet ik zeker dat ik dat nog steeds vind.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op z'n minst het beste nummer van dat album, maar eigenlijk gewoon een van de beste nummers van het jaar ja.
#AnnounceEddeGoeyquote:José Luis Chilavert (55) heeft zijn voornemen van enkele maanden geleden nu ook geofficialiseerd. De voormalige doelman doet in 2023 een gooi naar het presidentschap van zijn vaderland.
José Luis Chilavert verzamelde 74 caps voor Paraguay. De voormalige doelman was een buitenbeentje door zijn reputatie als vrijschopspecialist.
Chilavert had in juli al laten verstaan dat hij zijn kandidatuur voor het presidentschap van 2023 in overweging zou nemen. Met een boodschap op Twitter heeft hij die piste nu ook geconcretiseerd.
Vooruit, tot 1 januari.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat @:Slobeend zijn UI moet inruilen voor deze.
Heb 'm ook gewoon meegenomen in mijn jaarlijst.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Ondanks dat hij vorig jaar is uitgebracht, vind ik Blinding Lights het nummer van het jaar. Tot zover mijn bijdrage. Waarvan akte.
Een overnachting in een klein kasteel!quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat voor leuks hebben jullie gekregen van de kerstman?
quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:10 schreef Koffieplanter het volgende:
LEGO.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat voor set deze keer?quote:
Wat een vragen joh.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:11 schreef Aguero het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)elopen-jaar~v414362/
33/52.
Ik volg het nieuws duidelijk een stuk minder dan een paar jaar geleden, misschien wel gezond maar vooral een goed excuus.
Waar is dan de kerstgedachte voor rest van FOK!?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gefeliciteerd allen met de terugkeer van.
Mogen we @Immerdebestebob feliciteren met het verliezen van de titel grootste drinker op FOK!?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
@Bugno3 is ook een geduchte tegenstander.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mogen we @:immerdebestebob feliciteren met het verliezen van de titel grootste drinker op FOK!?
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb een set houtskool achtige objecten gekregen om mee te tekenen. Het resultaat tegen die tijd zal op mijn instagram te bewonderen zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:10 schreef Koffieplanter het volgende:
quote:
quote:Inter was zo'n ongelooflijk wespennest dat ik wel durf te zeggen dat het - op dat moment - haast geen enkele coach was gelukt.
quote:Dat het in de laatste twee seizoenen bij Ajax soms moeizamer ging, had ook met de kwaliteit van de spelers te maken. Of Eyong Enoh in je as speelt of Frenkie de Jong: dat maakt nogal een verschil. Spelers moeten de oplossing naar voren zélf zien, hoe vaak je daar als trainer ook op hamert.''
quote:,,Je hebt op een toernooi altijd een mix nodig van bepaalde types, ook als het om ervaring gaat, of om persoonlijkheden in je groep. Op het WK van 2010, toen ik als assistent meeging van Bert van Marwijk, was André Ooijer daar een mooi voorbeeld van. Nu zie ik in Babel een jongen die belangrijk is in deze groep, en die in het veld slimmigheid én routine meebrengt. Babel geeft in alles het goede voorbeeld van hoe je je als ervaren international opstelt.
39quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:11 schreef Aguero het volgende:
33/52.
Ik volg het nieuws duidelijk een stuk minder dan een paar jaar geleden, misschien wel gezond maar vooral een goed excuus.
De cadeautjes pakken we uit tijdens het gourmetten, dat zo tegen half 5 zal beginnen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Lekker, gelijk de geur van verbrand vlees aan je nieuwe sokken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De cadeautjes pakken we uit tijdens het gourmetten, dat zo tegen half 5 zal beginnen.
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De cadeautjes pakken we uit tijdens het gourmetten, dat zo tegen half 5 zal beginnen.
32/52quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:11 schreef Aguero het volgende:
33/52.
Frank heeft na een gelijkspelletje tegen Italië en Spanje weer een ontzettend grote bek gekregen. Als die niet al die lachwekkende keuzes bij Ajax gemaakt zou hebben, zou die misschien ook een goed team gehad kunnen hebben in plaats van dit constante gejank dat het aan alles en iedereen ligt behalve Frank zelf.quote:
Ik ga nu ook op pad richting de gourmettafels en ongetwijfeld veel bier.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
Gourmetten ronde 2 gaat zo van start.
Ik heb maar 1x in mn leven gegourmet met kerst, mis ik iets?quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
Gourmetten ronde 2 gaat zo van start.
Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb maar 1x in mn leven gegourmet met kerst, mis ik iets?
Nope. Doen wij ook nooitquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb maar 1x in mn leven gegourmet met kerst, mis ik iets?
Ach, ik eet alleen echt prettig als ik met kerst bij mijn oma eet. Maar dus nu niet, hé.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Lekker met z'n allen op een veel te kleine plaat veel te lang wachten voor een veel te klein stukje vlees. Dat schijnt gezellig en traditie te zijn.
Ja, dat is heerlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Lekker met z'n allen op een veel te kleine plaat veel te lang wachten voor een veel te klein stukje vlees. Dat schijnt gezellig en traditie te zijn.
Die BNN quizzen zijn echt tenenkrommend altijdquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
@:slobeend Emma kan niet presenteren.
(Maar er is wel een lekker divers gezelschap)
Nou jij ook hoor, en een gezegend nieuw jaar!quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:46 schreef onlogisch het volgende:
Heeeeeey FOK! vrienden.
Ook een gezegend kerstfeest toegewenst.
In het bijzonder mijn zéér goede vrienden @:mani89 @:Frozen-Assassin , @:Slobeend , @:rellende_rotscholier , @:Koffieplanter en @:El-stinho
Ik ben grote fan van Ion. Als hij zou jodelen zou het ook volledig geloofwaardig zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Dit is echt geweldig.
Dit is niet heel leuk nee, terwijl ik altijd wel van quizen houd.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die BNN quizzen zijn echt tenenkrommend altijd
Ik ga op de Dionne Tacx.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:52 schreef Mani89 het volgende:
Gaan jullie morgenochtend ook lekker wandelen in die tyfusharde storm?
Dat zie ik ook wel zitten. Deze natuurtalenten hebben al vaker laten zien énorm muzikaal te zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben grote fan van Ion. Als hij zou jodelen zou het ook volledig geloofwaardig zijn.
Rick Nieman trek ik echt heel erg slecht, maar ik heb eigenlijk wel zin om me weer eens groen en geel te ergeren aan het gemaakte, theatrale gebrabbel van Hugo. Inschakelen zal ik. Dus.quote:
Ik vermoed dat Hugo zich klem gaat lullen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Rick Nieman trek ik echt heel erg slecht, maar ik heb eigenlijk wel zin om me weer eens groen en geel te ergeren aan het gemaakte, theatrale gebrabbel van Hugo. Inschakelen zal ik. Dus.
Hij ziet er uit als een zeer gezellige dronkaardquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben grote fan van Ion. Als hij zou jodelen zou het ook volledig geloofwaardig zijn.
Douze points!quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Dit is echt geweldig.
Goed om te horen, ouwe dibbes.quote:
Zeer zeker. Jezelf twee dagen loskoppelen van social media en internet kan nog eens groot worden.quote:Op zondag 27 december 2020 01:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed om te horen, ouwe dibbes.
Hebben ze in het Baskisch alleen maar zelfstandige naamwoorden? Lijkt net zo.quote:Op zondag 27 december 2020 00:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Op repeat hoor.
En Tol SarmientoGODEN
Klinkt als Barneyquote:Op zondag 27 december 2020 03:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zeer zeker. Jezelf twee dagen loskoppelen van social media en internet kan nog eens groot worden.
Is dat ook de gezellige kant? #dtvquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:36 schreef Steven184 het volgende:
Gourmetten is iets voor de tokkie kant van mijn familie.
Uiteraard!quote:Op zondag 27 december 2020 08:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is dat ook de gezellige kant? #dtv
2 uur afzien, half uurtje genotquote:Op zondag 27 december 2020 11:40 schreef Idisrom het volgende:
Vandaag de ideale windrichting om weer eens Tegen-de-wind-in-fietsen te gaan houden.
Nooit van z'n lang zal ze leven dat Sarah de Jonge 13 is, trouwens.quote:
Is Hugo voor Hugo?quote:
Sommige dingen zijn wel héél ver gezocht, en dat zeg nota bene ik. De naam Hugo de Jonge hoeft er maar bij te staan of de stoppen slaan door, de waas vormt zich voor de ogen en de objectiviteit vliegt het raam uit. Hij staat te zingen bij Jaïr of er wordt een tweetje de wereld ingestuurd (wat hij niet eens zelf doet) en de mensen staan weer furieus in de rij.quote:
Weddenschap verloren thuis?quote:Op zondag 27 december 2020 22:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Het leven wordt steeds gekker, ik heb net een uur naar Heel Holland Bakt gekeken.
Het is echt geweldige televisie. Mensen die in blinde paniek zijn, bijna zelfmoord overwegen omdat hij tulband niet uit de vorm komt. En dan André van Duin die er ernstig denigrerend naast gaat staan als het mislukt, briljant. Spijtig dat ik het nu pas ontdek, want mijn vriendin en ik genieten hier echt enorm van.quote:
Die tweets zijn een beetje vergezocht, maar dan blijven er nog 18 mediamomenten over. Hoeveel hebben Ferd en Mark er?quote:Op zondag 27 december 2020 22:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn wel héél ver gezocht, en dat zeg nota bene ik. De naam Hugo de Jonge hoeft er maar bij te staan of de stoppen slaan door, de waas vormt zich voor de ogen en de objectiviteit vliegt het raam uit. Hij staat te zingen bij Jaïr of er wordt een tweetje de wereld ingestuurd (wat hij niet eens zelf doet) en de mensen staan weer furieus in de rij.
Heb even een reeks coronatermen geblokkeerd vandaag. Kerst is net voorbij en iedereen zit alweer in de boosziedende modus over alles. Hemeltergend.quote:Op zondag 27 december 2020 22:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn wel héél ver gezocht, en dat zeg nota bene ik. De naam Hugo de Jonge hoeft er maar bij te staan of de stoppen slaan door, de waas vormt zich voor de ogen en de objectiviteit vliegt het raam uit. Hij staat te zingen bij Jaïr of er wordt een tweetje de wereld ingestuurd (wat hij niet eens zelf doet) en de mensen staan weer furieus in de rij.
Vandaag de dag is er bij het grootste deel van de mensheid geen enkele ruimte meer voor relativering.quote:Op zondag 27 december 2020 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb even een reeks coronatermen geblokkeerd vandaag. Kerst is net voorbij en iedereen zit alweer in de boosziedende modus over alles. Hemeltergend.
En dan vind ik nog van mezelf dat ik niet genoeg relativeer. Het kan altijd erger blijkbaar.quote:Op zondag 27 december 2020 22:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vandaag de dag is er bij het grootste deel van de mensheid geen enkele ruimte meer voor relativering.
De boosheid richting Van Dissel deel ik. Wereldvreemde eigenwijze man.quote:Op zondag 27 december 2020 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb even een reeks coronatermen geblokkeerd vandaag. Kerst is net voorbij en iedereen zit alweer in de boosziedende modus over alles. Hemeltergend.
Dat denk jij, inderdaad. Het zal misschien allemaal kloppen, maar die eindeloze stroom verontwaardiging en woede moet ik echt uit de buurt blijven. Mezelf geen hersenverlamming verzorgen wordt een streven.quote:Op zondag 27 december 2020 22:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De boosheid richting Van Dissel deel ik. Wereldvreemde eigenwijze man.
Dan moet je ook snel stoppen met het kijken naar dartsen en voetbal hahahahahaha ojee nu ga je weer boos worden sorry maar ik heb wel gelijk groetjes.quote:Op zondag 27 december 2020 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat denk jij, inderdaad. Het zal misschien allemaal kloppen, maar die eindeloze stroom verontwaardiging en woede moet ik echt uit de buurt blijven. Mezelf geen hersenverlamming verzorgen wordt een streven.
Dartsen is alleen kut bij blinde vlaggetjesadoratie. Verder zou ik wel moeten minderen, ja.quote:Op zondag 27 december 2020 23:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan moet je ook snel stoppen met het kijken naar dartsen en voetbal hahahahahaha ojee nu ga je weer boos worden sorry maar ik heb wel gelijk groetjes.
Ik word er af en toe ook moe van hoor, dat gezeik op Bijleveld bijvoorbeeld, maar af en toe mag je best boos zijn als het over iets wezenlijks gaat.quote:Op zondag 27 december 2020 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat denk jij, inderdaad. Het zal misschien allemaal kloppen, maar die eindeloze stroom verontwaardiging en woede moet ik echt uit de buurt blijven. Mezelf geen hersenverlamming verzorgen wordt een streven.
''Af en toe''quote:Op zondag 27 december 2020 23:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik word er af en toe ook moe van hoor, dat gezeik op Bijleveld bijvoorbeeld, maar af en toe mag je best boos zijn als het over iets wezenlijks gaat.
Heb je de nieuwste coupe van Karl gezien?quote:Op zondag 27 december 2020 23:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jammer, het was een tweet van Het Belgische Vlaggetje.
Waar kan ik dat zien?quote:Op zondag 27 december 2020 23:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb je de nieuwste coupe van Karl gezien?
Prachtig.quote:Op zondag 27 december 2020 23:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En geen haarlijn, en een lichtgevende kruin.
Foei inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2020 23:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is totaal niet grappig en lekker gemakkelijk om iemand te pakken op zijn slissen.
Nou ja ze doen verder hun best maar (zeker tegen Wouter en Wierd) maar dan mogen mensen ook ophouden met doen alsof dit hele slimme humor is ofzo.quote:
Slechter dan promenade wordt het niet snel.quote:Op zondag 27 december 2020 22:41 schreef Slobeend het volgende:
Ik word in het Promenade-topic gedemoniseerd omdat ik niet positief genoeg ben over de aflevering van vanavond.
Graag gedaan maat.quote:Op zondag 27 december 2020 23:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dankzij @:rellende_rotscholier heb ik nu een muziekje in mijn hoofd
Dat is dan wel weer leuk.quote:Op zondag 27 december 2020 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb vernomen dat Weird Duck razend is. Lijkt me het eerste goede moment van Promenade, derhalve.
Heb je nog meer? Hoeft niet per se met een dansende Ion. Al is dat wel het mooist.quote:Op zondag 27 december 2020 23:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Graag gedaan maat.
Baskische muziekjes.
Zijn er dagen dat Wierd niet razend is? Die man is een persiflage van zichzelf.quote:Op zondag 27 december 2020 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb vernomen dat Weird Duck razend is. Lijkt me het eerste goede moment van Promenade, derhalve.
Vandaag was een speciale aflevering voor de elite en hoogopgeleiden, morgen voor de mensen uit de provincie.quote:Op zondag 27 december 2020 23:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja ze doen verder hun best maar (zeker tegen Wouter en Wierd) maar dan mogen mensen ook ophouden met doen alsof dit hele slimme humor is ofzo.
Deze gedachtes heb ik altijd als ik iets van Wierd Duk leesquote:Op zondag 27 december 2020 23:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat de altijd sympathieke Fidan ooit met die engnek moest.
Dus jij kan beide avonden kijken?quote:Op zondag 27 december 2020 23:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vandaag was een speciale aflevering voor de elite en hoogopgeleiden, morgen voor de mensen uit de provincie.
Inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2020 23:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus jij kan beide avonden kijken?
Hooggeleid uit de provincie is het bestequote:Op zondag 27 december 2020 23:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vandaag was een speciale aflevering voor de elite en hoogopgeleiden, morgen voor de mensen uit de provincie.
Nee, de dansende Ion zal voorlopig wel het hoogtepunt blijven. Maar volgens Spotify is dit mijn meest afgespeelde nummer dit jaar dus doe er je voordeel mee!quote:Op zondag 27 december 2020 23:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je nog meer? Hoeft niet per se met een dansende Ion. Al is dat wel het mooist.
quote:Op zondag 27 december 2020 23:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schiet het al wat op met het vinden van een baan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 december 2020 00:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]Ik wens je veel succes! Werkzoekend zijn zuigt nog meer dan vervelend werk moeten doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij doet vervelend werk?quote:Op maandag 28 december 2020 00:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes! Werkzoekend zijn zuigt nog meer dan vervelend werk moeten doen
Het is zwaar (kom nu echt bij). En ik heb mijn tekortkomingen.quote:
Kijk je dan ook met een schuin oog voor ander werk?quote:Op maandag 28 december 2020 00:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is zwaar (kom nu echt bij). En ik heb mijn tekortkomingen.
Maar de onzekerheid over geen werk hebben is echt zenuwslopend en nog veel erger. Dat vreet echt aan je. Dus als je de kans hebt iets aan te pakken, zou ik het sowieso doen.
quote:Op maandag 28 december 2020 00:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]Als je echt niks kan vinden kan je altijd nog treinverkeersleider worden volgens mij (lol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best lastig ookquote:Op maandag 28 december 2020 09:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sarah de Jonge mag ook wat vertellen over papaRutte zou zoiets nooit doen.
Brrrrrrrrrrquote:Op maandag 28 december 2020 10:56 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Vergeet de Top 2000 mensen, dit wordt het grootste aftelspektakel van de laatste dagen van dit jaar
Ik ga er vanuit dat Ivan Quaranta op 1 staatquote:Op maandag 28 december 2020 10:56 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Vergeet de Top 2000 mensen, dit wordt het grootste aftelspektakel van de laatste dagen van dit jaar
Belgen stemmen natuurlijk blind op Ludo Dierckxens. Als het om vetkleppen gaat zal de voorkeur wel naar Dario Pieri gaan.quote:Op maandag 28 december 2020 11:03 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat Ivan Quaranta op 1 staat
Had je iets anders verwacht?quote:Op maandag 28 december 2020 11:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Belgen stemmen natuurlijk blind op Ludo Dierckxens. Als het om vetkleppen gaat zal de voorkeur wel naar Dario Pieri gaan.
Wat een slecht idee van Stephan hé
Meen je dat?quote:Op maandag 28 december 2020 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://www.sporcle.com/g(...)ling-cq-ranking-2020
100/100
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaten best wat foutjes in. Cosnefroy bij FDJ, Bagioli de Belg, om twee voorbeelden te noemen. Heeft me nog flink wat tijd gekost.Put these foolish ambitions to rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |