De middenklasse doen geloven dat sociale zekerheid en belasting op de hoogste inkomens hun in de weg zitquote:Op donderdag 24 december 2020 12:18 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Makkelijkste tactiek ooit. De middenklasse wijsmaken dat ze onder druk staan en vervolgens voor ze opkomen
Nee niet echt eigenlijk.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook geen fan van Carvillage en Fishers?
Willem Vissers had alleen maar een gehandicapt kind om z’n boekje te verkopen.quote:
Zo'n ingestudeerd tekstje dat hij verplicht moet zeggen van de persvoorlichter, nee, erg mooi inderdaad.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:39 schreef Slobeend het volgende:
Noem me sentimenteel, noem me naïef, maar dit vind ik dus mooi
[ twitter ]
Berghuis is een onafhankelijke geest.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo'n ingestudeerd tekstje dat hij verplicht moet zeggen van de persvoorlichter, nee, erg mooi inderdaad.
Als dat zo zou zijn stond hij daar niet zo'n slap verhaal af te steken.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Berghuis is een onafhankelijke geest.
Zuur.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn stond hij daar niet zo'n slap verhaal af te steken.
Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar Slob.quote:
Jij ook!quote:Op donderdag 24 december 2020 13:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar Slob.
Hij was de enige aanvoerder in de Eredivisie die dit deed trouwens!quote:Op donderdag 24 december 2020 13:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo'n ingestudeerd tekstje dat hij verplicht moet zeggen van de persvoorlichter, nee, erg mooi inderdaad.
Alsof zijn konijn is overleden.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:39 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Ik had het meer gewaardeerd als ze gisteren gewoon verloren hadden.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:39 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Heerenveen was echt onvoorstelbaar slecht.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:10 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik had het meer gewaardeerd als ze gisteren gewoon verloren hadden.
Als Linssen drie keer kan scoren doe je iets onvoorstelbaars fout.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heerenveen was echt onvoorstelbaar slecht.
Game of the year!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet of het ooit nog goed gaat komen.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heerenveen was echt onvoorstelbaar slecht.Citius, Altius, Fortius.
Het grote gelijk van de alwetende Generationalpha.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als Linssen drie keer kan scoren doe je iets onvoorstelbaars fout.
Moeten we ons weer zorgen maken om Eibar?quote:Op donderdag 24 december 2020 14:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent hier de expert, dus zeg jij het maar.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moeten we ons weer zorgen maken om Eibar?
Nou ja, zeer terecht verliezen bij Alaves dat ook niet aan een briljante periode bezig is. Volgende week tegen Barça.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent hier de expert, dus zeg jij het maar.
Duidelijk einde tijdperk Koeman.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nou ja, zeer terecht verliezen bij Alaves dat ook niet aan een briljante periode bezig is. Volgende week tegen Barça.
Had het wel bij het rechte eind tegen Vajjadolied door Coutinho en Griezmann eruit te laten. Alibivoetballers houden we niet van.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Duidelijk einde tijdperk Koeman.
Kunnen we stellen dat ze een probleem hebben?quote:Op donderdag 24 december 2020 14:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2020 13:39 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Het altijd domme, sentimentele en naïeve legioen slikt het weer voor zoete koek.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een groot probleem zelfs!quote:Op donderdag 24 december 2020 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kunnen we stellen dat ze een probleem hebben?
Zuur.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het altijd domme, sentimentele en naïeve legioen slikt het weer voor zoete koek.
Ach, ga weg!quote:Op donderdag 24 december 2020 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een groot probleem zelfs!
Laat die maar stoppen. Uit dat licht, weg die club.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een groot probleem zelfs!
Niet happen niet happen niet happquote:Op donderdag 24 december 2020 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het altijd domme, sentimentele en naïeve legioen slikt het weer voor zoete koek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |