SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zal laat op de middag nog bellen voor een spoedgevalletjequote:Op donderdag 24 december 2020 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoop dat iedereen me vooral met rust laat vandaag, kan ik op tijd naar huis.
Ik wilde wel in de winter gaan natuurlijkquote:Op donderdag 24 december 2020 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk ook aan in welk seizoen je gaat. Wij waren er midden in de winter én hadden een 2-daagse gletsjertocht, dan kom je wel wat meer sneeuw en ijs tegen natuurlijk.
Als je tijdens de lente/zomer gaat dan valt het reuze mee.
Telefoon uit en Out of Office aanquote:Op donderdag 24 december 2020 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoop dat iedereen me vooral met rust laat vandaag, kan ik op tijd naar huis.
Helaasch.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Telefoon uit en Out of Office aan
Hill House vond ik erg tof, heb ik twee keer gekekenquote:
Geen stijl dit.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal laat op de middag nog bellen voor een spoedgevalletje
quote:
o wauw dit is nieuw voor mijquote:Bezorger heeft nog 0 stops voor hij je pakket bezorgt.
PostNL?quote:Op donderdag 24 december 2020 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
o wauw dit is nieuw voor mij
quote:Op donderdag 24 december 2020 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
Zou alvast voor de deur gaan liggenquote:Op donderdag 24 december 2020 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2020 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
DPD
Stond ook meteen voor de deur
Voor hun ook beter denk ik, ik zou dan bijv. nog even thuisblijven tot het er is als ik weg moest. Met zo'n tijdsbestek van 4u waarin ze kunnen komen blijf ik niet thuis.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zag het laatst voor het eerst bij dat bigbee bizzbee buzzbee gebeuren.
Dag later had PostNL het hier ook, beiden incl kaartje waar die wagen zich bevindt.
heb nog geen enkele pakketdienst meegemaakt die iets echt voor de deur neerzetquote:Op donderdag 24 december 2020 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Maar niks: we zetten het voor de deur neer, ik duw het je gewoon in de handen.
Kan ik weer in quarantaine.
Ik ook niet. Ja DPD hier maar dat is omdat ze te lui zijn om aan te bellen..quote:Op donderdag 24 december 2020 10:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb nog geen enkele pakketdienst meegemaakt die iets echt voor de deur neerzet
Mijn PostNL mannetje wel, maar die is gewoon blij dat 'ie dingen neer kan zetten en bijna meteen weg kan lopen.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb nog geen enkele pakketdienst meegemaakt die iets echt voor de deur neerzet
quote:Op donderdag 24 december 2020 10:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor hun ook beter denk ik, ik zou dan bijv. nog even thuisblijven tot het er is als ik weg moest. Met zo'n tijdsbestek van 4u waarin ze kunnen komen blijf ik niet thuis.
Ik wilde nog zeggen 'zet maar in de lift', dat scheelt ze ook weer tijd, maar hij was al binnen.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ja DPD hier maar dat is omdat ze te lui zijn om aan te bellen..Niet vanwege corona.
De WC schoonmaken?quote:Op donderdag 24 december 2020 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Voordeel: m'n eind-van-de-maand kutklus hoeft niet aan het einde van de maand. Nadeel: hij moet vandaag.
So sad.
Frantic goed franticquote:Op donderdag 24 december 2020 10:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Bitterbal stond op plek 4..
Frantic goes crazy on first place.
Ninja bezorgerquote:Op donderdag 24 december 2020 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde nog zeggen 'zet maar in de lift', dat scheelt ze ook weer tijd, maar hij was al binnen.
Mja dat heb ik met UPS/GLS hier eigenlijk.. Al komen die twee hier niet echt meer.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ja DPD hier maar dat is omdat ze te lui zijn om aan te bellen..Niet vanwege corona.
Oh dat is wel ideaalquote:Op donderdag 24 december 2020 10:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja dat heb ik met UPS/GLS hier eigenlijk.. Al komen die twee hier niet echt meer.
Gelukkig bij de nieuwe werkplaats een deur met camera elektrisch slot naar een 'voorhalletje'. Die kan ik op afstand openen zodat ze daar de boel binnen kunnen leggen als ik er niet ben
Ik zie de bezorger hier altijd aankomen als ik op de bank zit, stat ik meestal nog eerder bij de deur dan dat die zijn busje uit isquote:Op donderdag 24 december 2020 10:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]scheelt ze vast extra werk in de zin van naar die bus lopen om een briefje, pakketje terug leggen, briefje in de brievenbus en pakketje weer uitladen bij pakketpunt.
welke hier dus allemaal dicht zijn
Moet 20 minuten rijden voor een pakketpunt wat open is.
Ohquote:
me too.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:14 schreef kwiwi het volgende:
Ok ik heb al teveel gegeten en kerstavond is nog niet eens begonnen
Ik heb straks lekker broodje kroket voor de lunchquote:Op donderdag 24 december 2020 10:14 schreef kwiwi het volgende:
Ok ik heb al teveel gegeten en kerstavond is nog niet eens begonnen
👀quote:Op donderdag 24 december 2020 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
me too.
Mn koelkast ligt tot de nok toe vol
IJsland kan ik iedereen aanradenquote:Op donderdag 24 december 2020 09:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe was ijsland verder? Ik wil er graag heen maar hoor van iedereen dat het super druk/toeristisch is.
Dan hoef je maar een middag te gaanquote:Op donderdag 24 december 2020 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde wel in de winter gaan natuurlijkDan blijft het bij de stad.
👀quote:Op donderdag 24 december 2020 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb straks lekker broodje kroket voor de lunch
Ja PostNL en DHL wel. PostNL is hier altijd zo vroeg, dat ik nog niet in de garage bezig ben.. DHL is hier meestal tijdens lunchgenot. De rest is de vraag..quote:Op donderdag 24 december 2020 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie de bezorger hier altijd aankomen als ik op de bank zit, stat ik meestal nog eerder bij de deur dan dat die zijn busje uit is
dit klinkt heel foutquote:Op donderdag 24 december 2020 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier schuiven UPS/DPD/GLS/DHL alles gewoon naar binnen, alleen PostNL belt aan.
Trekquote:Op donderdag 24 december 2020 10:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ballie kijkt iedereen het eten uit de koelkast/handen
Ijslandquote:Op donderdag 24 december 2020 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
IJsland kan ik iedereen aanraden![]()
Veel (Amerikaanse/Aziatische) toeristen komen inderdaad niet verder dan het bekende golden circle rondje; als je dat tijdens piektijden doet kom je inderdaad wel wat mensen tegen.
Zodra je een auto gaat huren heb je veel meer vrijheid; en kun je ook meteen een stuk meer van het land zien. Je moet wel een beetje flexibel zijn - zeker in de winter - want bij slecht weer sluiten ze de wegen gewoon.
Blue Lagoon is ook leuk om te doen. Wij waren er 's avonds dus konden ook nog Noorderlicht zien![]()
Het is natuurlijk wel vrij prijzig. Moest af en toe ook wel even slikken als ik bepaalde prijzen voorbij zag komen.
[..]
Dan hoef je maar een middag te gaan![]()
Maar de standaard excursies zijn heel erg toegankelijk, dus daar zou ik me niet al te druk over maken.
Kindjes in Afrika, die hebben trek, jij hebt gewoon hongerquote:
Naaais.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh
Daar ben ik al klaar mee voor dit jaar
Enige wat nog gaat gebeuren dit jaar is 1 van de grootste (if not het grootste) contracten tekenen
hue hue huequote:Op donderdag 24 december 2020 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien komen sommigen ook wel achterom
Goede tipsquote:Op donderdag 24 december 2020 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
IJsland kan ik iedereen aanraden![]()
Veel (Amerikaanse/Aziatische) toeristen komen inderdaad niet verder dan het bekende golden circle rondje; als je dat tijdens piektijden doet kom je inderdaad wel wat mensen tegen.
Zodra je een auto gaat huren heb je veel meer vrijheid; en kun je ook meteen een stuk meer van het land zien. Je moet wel een beetje flexibel zijn - zeker in de winter - want bij slecht weer sluiten ze de wegen gewoon.
Blue Lagoon is ook leuk om te doen. Wij waren er 's avonds dus konden ook nog Noorderlicht zien![]()
Het is natuurlijk wel vrij prijzig. Moest af en toe ook wel even slikken als ik bepaalde prijzen voorbij zag komen.
[..]
Dan hoef je maar een middag te gaan![]()
Maar de standaard excursies zijn heel erg toegankelijk, dus daar zou ik me niet al te druk over maken.
De hal in.quote:
Ja, er is werkelijk niks. behalve een hoop thermische energiequote:Op donderdag 24 december 2020 10:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goede tipsIk zou dan ook zeker een auto huren. Gelukkig ben ik al gewend aan relatief hoge prijzen, maar begreep dat het daar soms nog hoger is dan hier
Waarom mention je mij nou alleenquote:Op donderdag 24 december 2020 10:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
IjslandWil er ook nog steeds terug naar toe.
en natuurlijk naar www.phallus.is @:kwiwi
Maatje van me lag een keer te seksen met een vrouw op dezelfde kamer me hoor ik ineens "zit ik wel goed want het lijkt wel een vierbaans snelweg"quote:
Gatverdamme Siswet, dat hadden we niet hoeven te weten.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier schuiven UPS/DPD/GLS/DHL alles gewoon naar binnen,
ik denk dat er genoeg in ligt voor mezelf en ballie nog tot over het weekend in lockdown te houdenquote:Op donderdag 24 december 2020 10:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ballie kijkt iedereen het eten uit de koelkast/handen
quote:Op donderdag 24 december 2020 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gatverdamme Siswet, dat hadden we niet hoeven te weten.
zijn allemaal Urkers.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:44 schreef UitStraling het volgende:
Brexit deal, denk dat we binnen een week springende en joelende Nederlandse vissers op het Malieveld hebben.
Ik heb gewoon Dove.quote:
Ik snap de lol van Friends niet, dus ik heb het niet eens gezien.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:47 schreef gianni61 het volgende:
Ik moest wel even nadenken bij mondler
Of aan de drugs.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zijn allemaal Urkers.
die gaan gewoon in gebed. Net als toen met het pulsvissen.
Zie het nog wel gebeuren dat het ook letterlijk in vuur en vlam komt te staan, is het nu wel dé periode voorquote:Het nationale aftelmoment met Oud en Nieuw in Amsterdam gaat toch door. Niet - zoals aanvankelijk was bedacht - op het Museumplein, maar in de Johan Cruijff Arena. Die kan worden afgesloten voor publiek. Het is de bedoeling dat het nieuwe jaar wordt ingeluid met 'Electric Fireworks', een grote licht- en geluidshow die de Arena "in vuur en vlam" moet zetten.
Ik dacht dat 'ie DJ was.quote:
ik heb het wel gekeken, maar nooit echt gevolgd. maar het wordt nog steeds herhaald.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik snap de lol van Friends niet, dus ik heb het niet eens gezien.
ditquote:Op donderdag 24 december 2020 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb het wel gekeken, maar nooit echt gevolgd. maar het wordt nog steeds herhaald.
nou, dit klinkt heel erg boeiendquote:Op donderdag 24 december 2020 10:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie het nog wel gebeuren dat het ook letterlijk in vuur en vlam komt te staan, is het nu wel dé periode voor
Ik weiger het zelfs als achtergrondruis.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb het wel gekeken, maar nooit echt gevolgd. maar het wordt nog steeds herhaald.
Och, drama bij (lege) voetbalstadia kan ik me wel mee vermaken. Instortend dak, affikken, allemaal best.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, dit klinkt heel erg boeiend
Die herhalingen kijk ik ook niet.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weiger het zelfs als achtergrondruis.
Of nee, er is één stukje waar ik me mee kan vermaken, Bruce Willis als jankvriendje van iemand.
Hopelijk ook nog wat goede explosies dan.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, drama bij (lege) voetbalstadia kan ik me wel mee vermaken. Instortend dak, affikken, allemaal best.
De arena opblazen zou wel een mooie show zijnquote:Op donderdag 24 december 2020 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, drama bij (lege) voetbalstadia kan ik me wel mee vermaken. Instortend dak, affikken, allemaal best.
hue hue huequote:Op donderdag 24 december 2020 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk ook nog wat goede explosies dan.
Ik zet dan meestal cartoons op. Of de Duitse Zoo-show.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die herhalingen kijk ik ook niet.
Een herhaling van TBBT of modern family kijk ik liever
Sexyquote:Op donderdag 24 december 2020 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Zet eens in de zoveel tijd een paar willekeurige afleveringen aan op Netflix, als ik niet kan slapen bijvoorbeeld.
Heb er ook pyjama's van
Ik kwam er laatst tijdens het fietsen achter dat we een alpaca farm in de buurt hebbenquote:Op donderdag 24 december 2020 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zet dan meestal cartoons op. Of de Duitse Zoo-show.Die herhalen ze ook oneindig, maar daar zitten tenminste nog alpaca's in.
quote:Op donderdag 24 december 2020 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst tijdens het fietsen achter dat we een alpaca farm in de buurt hebben
Die beesten schijnen echt mensen te haten en compleet over de zeik te gaan door alpacatoerisme.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
![]()
Er zit er hier ook ergens één in de buurt, wil ik nog eens heen.
Ben je neit in de war met lama's?quote:Op donderdag 24 december 2020 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die beesten schijnen echt mensen te haten en compleet over de zeik te gaan door alpacatoerisme.
quote:Op donderdag 24 december 2020 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb teveel gejammerd dat ik moet opruimen, ik krijg nu reclame voor opbergspullen.
Alpaca's zijn nieuwsgierige, sociale beestjes hoor. Lama's zijn de klootzakken.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die beesten schijnen echt mensen te haten en compleet over de zeik te gaan door alpacatoerisme.
Ik heb die Ikea-buttplugvormige speakerlamp al een tijdje niet meer gezien, dus progress?quote:Op donderdag 24 december 2020 10:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
big brother is listening to you
quote:Op donderdag 24 december 2020 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alpaca's zijn nieuwsgierige, sociale beestjes hoor. Lama's zijn de klootzakken.
die heeft DHL naar binnen geschoven?quote:Op donderdag 24 december 2020 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb die Ikea-buttplugvormige speakerlamp al een tijdje niet meer gezien, dus progress?
Nee joh, ik heb amper Ikea in m'n huis.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die heeft DHL naar binnen geschoven?
Bestaan er ook lamaknuffelboerderijen dan?quote:Op donderdag 24 december 2020 10:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ben je neit in de war met lama's?
Ik ben heel benieuwd naar de internet vs. reality-foto's bij deze.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:08 schreef CherryLips het volgende:
https://nl.aliexpress.com(...)233468%2315613%23441
wow
Het korset dat eronder moet is waarschijnlijk zes keer zo duur. Misschien nog een onderrok erbij.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar de internet vs. reality-foto's bij deze.
Mwah, zo duur hoeven korsetten niet te zijn. Helemaal niet als ze vrij simpel zijn, Kiek maar: https://draculaclothing.com/black-satin-overbust.htmlquote:Op donderdag 24 december 2020 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het korset dat eronder moet is waarschijnlijk zes keer zo duur. Misschien nog een onderrok erbij.
ik zie @EttovanBelgie dit wel bestellen voor ettolientjequote:Op donderdag 24 december 2020 11:08 schreef CherryLips het volgende:
https://nl.aliexpress.com(...)233468%2315613%23441
wow
met extra kontruimtequote:Op donderdag 24 december 2020 11:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou voor deze gaan:
https://nl.aliexpress.com(...)233468%2315618%23988
Moet eigenlijk een bustle onder.quote:
dit moest ik googlenquote:Op donderdag 24 december 2020 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet eigenlijk een bustle onder.
quote:Op donderdag 24 december 2020 11:23 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/bevela(...)as-gelopen~a3066336/
Tering..
quote:Op donderdag 24 december 2020 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Er hebben waarschijnlijk niet zo veel mensen meegedaan aan de Etos Prijzentiendaagse, want ik heb de hoofdprijs![]()
[ afbeelding ]
Je gaat fotomodel wordenquote:Op donderdag 24 december 2020 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Er hebben waarschijnlijk niet zo veel mensen meegedaan aan de Etos Prijzentiendaagse, want ik heb de hoofdprijs![]()
[ afbeelding ]
Godsamme.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:23 schreef FranticDJ het volgende:
Tering..
Gewoon anaal inbrengen en aansteken.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]Poging tot doodslag, me dunkt.
Die mensen zou je van dichtbij met zwaar vuurwerk moeten kunnen bekogelen als straf
[ afbeelding ]
Als cadeautje weggeven aan een lekker wijf.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
echt he. Win ik eens wat, krijg je dit
quote:Op donderdag 24 december 2020 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
echt he. Win ik eens wat, krijg je dit
wat is hier nou de lol vanquote:Op donderdag 24 december 2020 11:23 schreef FranticDJ het volgende:
Tering..
[ afbeelding ]
kijkquote:Op donderdag 24 december 2020 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk ook nog wat goede explosies dan.
Dit ben ik niet van je gewend.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon anaal inbrengen en aansteken.
Dit jaa valt het gelukkig mee qua vuurwerk en hoe angstig mijn hond is. Maar toen hij 2-3 jaar geleden vuurwerk naar zich gegooid kreeg was hij er wel helemaal klaar mee.
quote:Op donderdag 24 december 2020 11:37 schreef UitStraling het volgende:
Er liggen hier vijf hompen rosbief te braden in de oven, ik heb zowat een forse familietent in mijn broek van de geur
beter dan die regen van nuquote:Op donderdag 24 december 2020 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Er staat weer sneeuw op het program volgende week
Oh, dan mag het. Hoef ik toch niet de deur uit.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Er staat weer sneeuw op het program volgende week
Zodra mensen mijn hond iets aandoen sta ik niet meer voor mezelf in. Verder ben ik nog steeds best lief.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit ben ik niet van je gewend.
Beetje bang nu.
beetje positiefquote:Op donderdag 24 december 2020 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Waarschijnlijk snot die al een meter boven de grond is gesmolten maar toch.
ik wil ook een puzzelquote:Op donderdag 24 december 2020 11:55 schreef kwiwi het volgende:
Net aan m'n kerstpuzzel begonnen..
[ afbeelding ]
Gezelligquote:Op donderdag 24 december 2020 11:55 schreef kwiwi het volgende:
Net aan m'n kerstpuzzel begonnen..
[ afbeelding ]
Fijn klusjequote:Op donderdag 24 december 2020 12:12 schreef bitterbal het volgende:
ik probeer verf van plinten te krijgen
wat veel werk voor plintenquote:Op donderdag 24 december 2020 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fijn klusje
Opschuren en opnieuw schilderen is geen optie?
Ik zou lekker nieuwe kopen.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat veel werk voor plinten![]()
misschien nieuwe kopen
al is het niet overal
echt he, door dit soort goede ideeën graaf je je eigen gat welquote:Op donderdag 24 december 2020 12:25 schreef kwiwi het volgende:
WGR / Geld lenen met een laag kutsalaris
Ineens begrijp ik hoe sommige mensen zo diep in de schulden komen en het zelf niet eens volledig in de gaten hebben
Nieuwe schulden aangaan om oude schulden af te lossen, klinkt als een goed plan.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:25 schreef kwiwi het volgende:
Ineens begrijp ik hoe sommige mensen zo diep in de schulden komen en het zelf niet eens volledig in de gaten hebben
Dat niet alleen, TS wil 3500 euro lenen die hij niet nodig heeft zodat hij een financiële buffer op z'n rekening heeftquote:Op donderdag 24 december 2020 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nieuwe schulden aangaan om oude schulden af te lossen, klinkt als een goed plan.
Misschien moet ik ook nog wat extra geld lenen om mijn spaardoel toch zeker te gaan halenquote:Op donderdag 24 december 2020 12:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat niet alleen, TS wil 3500 euro lenen die hij niet nodig heeft zodat hij een financiële buffer op z'n rekening heeft
quote:Op donderdag 24 december 2020 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook nog wat extra geld lenen om mijn spaardoel toch zeker te gaan halen
kun je dit streamen?quote:Op donderdag 24 december 2020 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet precies wat er gebeurt, maar iemand heeft hier buiten z'n auto heel raar geparkeerd waardoor de halve straat er niet langs kan en staat nu allemaal grote kartonnen dozen in de papierkliko te frotten die gisteravond al uitpuilde, en nu wordt ie chagrijnig en staat ie al het karton eruit te trekken en op de grond te gooien. Het is een eindje verderop dus ik kan het niet heel goed zien, maar het is fascinerend.
mja sloop ze nu meer dan dat ik de verf er af krijgquote:Op donderdag 24 december 2020 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou lekker nieuwe kopen.
Heerlijk, dat soort taferelen kan ik uren naar kijken op een vrije dag.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet precies wat er gebeurt, maar iemand heeft hier buiten z'n auto heel raar geparkeerd waardoor de halve straat er niet langs kan en staat nu allemaal grote kartonnen dozen in de papierkliko te frotten die gisteravond al uitpuilde, en nu wordt ie chagrijnig en staat ie al het karton eruit te trekken en op de grond te gooien. Het is een eindje verderop dus ik kan het niet heel goed zien, maar het is fascinerend.
denk eerder dat het een troll isquote:Op donderdag 24 december 2020 12:25 schreef kwiwi het volgende:
Ben toch bang van nietquote:Op donderdag 24 december 2020 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk eerder dat het een troll is
Ja maar het gevaarlijke is dat ze de consequenties van die oplossing blijkbaar niet overzien. Ik heb ook een aantal jaren van euro naar euro geleefd, en dat was natuurlijk niet echt leuk maar beter dan jezelf nog dieper in de shit werken met een lening.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ergens kan ik me wel indenken dat het voor heel veel zorgen zorgt; en dat ze dit zien als een oplossing om van een deel van die zorgen af te komen.
Toen ik net begon met werken heb ik het een korte periode ook niet heel breed gehad; dat maakt bepaalde dingen wel echt een stuk lastiger.
zou kunnen, maar dit soort gevallen bestaan wel degelijk.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk het niet.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
altijd handigquote:Op donderdag 24 december 2020 12:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er lag op het werk een mooie verrassing voor me klaar. Op mijn werktafel lag een envelop met mijn naw gegevens. Zaten er 3 VVV cadeaukaarten in. Namens Post.nl voor die keren dat ik dit jaar voor hun bezorgd heb.
.
![]()
Even naar de winkel gaan. Is vast niet druk nuquote:Op donderdag 24 december 2020 12:41 schreef bitterbal het volgende:
Trek in wat lekkers maar weer niets in huis natuurlijk
quote:Op donderdag 24 december 2020 12:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er lag op het werk een mooie verrassing voor me klaar. Op mijn werktafel lag een envelop met mijn naw gegevens. Zaten er 3 VVV cadeaukaarten in. Namens Post.nl voor die keren dat ik dit jaar voor hun bezorgd heb.
.
![]()
Heb je dat nog niet gedaan dan?quote:Op donderdag 24 december 2020 12:41 schreef liesje1979 het volgende:
Heb zin om de kerstboom al op te ruimen.
Watquote:Op donderdag 24 december 2020 12:41 schreef liesje1979 het volgende:
Heb zin om de kerstboom al op te ruimen.
quote:Op donderdag 24 december 2020 12:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
.
![]()
oh wacht, ik las optuigenquote:
Hij heeft wat shit op de grond gegooid, maar toen ik m'n thee had ingeschonken was hij ineens wasquote:
Nee.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je dat nog niet gedaan dan?
Ja maar hij begint een paar naalden te verliezen en wil hem graag in leven houden. Maar laat hem nog staan tot na de kerst hoor.quote:
Ik heb alles wat ik voor de Kerst in huis had al opgegetenquote:Op donderdag 24 december 2020 12:41 schreef bitterbal het volgende:
Trek in wat lekkers maar weer niets in huis natuurlijk
Nee.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:43 schreef Karzai het volgende:
Komt allen tesamen!!
Hebben jullie er een beetje zin in!
Vanaf hoe laat is het kerstavond? Met andere woorden: hoe laat mag de drank open?quote:
Meh.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:43 schreef Karzai het volgende:
Komt allen tesamen!!
Hebben jullie er een beetje zin in!
quote:Op donderdag 24 december 2020 12:25 schreef kwiwi het volgende:
Nu. Proostquote:Op donderdag 24 december 2020 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat is het kerstavond? Met andere woorden: hoe laat mag de drank open?
quote:Op donderdag 24 december 2020 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Grote genade, wat een domheid. Die gaat zeker ook harder rijden als de benzine bijna op is.
quote:Op donderdag 24 december 2020 12:46 schreef UitStraling het volgende:
Man man man![]()
https://twitter.com/geertwilderspvv/status/1342049499431235585
stond gister nog een juweeltje in WGR, over die directeursfunctie die ie niet kreeg enzoquote:Op donderdag 24 december 2020 12:25 schreef kwiwi het volgende:
Zodra all you need is love begint natuurlijk.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat is het kerstavond? Met andere woorden: hoe laat mag de drank open?
Jaaa de snacks voor tijdens all you need liggen al klaar.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra all you need is love begint natuurlijk.
Ons Geertje zou acteur moeten worden, wat een natuurlijk flair heeft die man.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:46 schreef UitStraling het volgende:
Man man man![]()
Oh, kakquote:Op donderdag 24 december 2020 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra all you need is love begint natuurlijk.
Man man man![]()
Moest heel hard lachen.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:46 schreef UitStraling het volgende:
Man man man![]()
Zakdoekjes ook al?quote:Op donderdag 24 december 2020 12:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jaaa de snacks voor tijdens all you need liggen al klaar.
Plaatsvervangende schaamte, zoiets mag toch eigenlijk geen volksvertegenwoordiger zijn.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ons Geertje zou acteur moeten worden, wat een natuurlijk flair heeft die man.
Poeeeh veel haha. Stokbroodjes, gewone broodjes, brood beleg, heel veel snacks voor op de borrelplank, smeerdingen (eiersalade etc.), allemaal chocolade. En nu vergeet ik nog heel veel.quote:
Dank voor dit topvermaak.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:46 schreef UitStraling het volgende:
Man man man![]()
Ik ook. Maar geen zak te doenquote:Op donderdag 24 december 2020 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet gewoon nog een hele middag werken hoor.
Wel van 4 tot 5 Geoguesser / Vrijmibo. Dus ik ga vast wat in de burokoelkast zetten genot allen ditdatquote:Op donderdag 24 december 2020 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Maar geen zak te doen
Man man man![]()
Ik denk dat ze zelf ook wel begrijpen dat het zo waardeloos is dat het grappig is.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte, zoiets mag toch eigenlijk geen volksvertegenwoordiger zijn.
Oh ik moet bij alles janken haha.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat hoort er wel een beetje bij natuurlijk![]()
Vooral opa's en oma's doen het goed
Intrigerend, hoe pof je kaas.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:54 schreef Amarantha het volgende:
En voor vanavond heb ik dit gekocht:
[ afbeelding ]
Geen idee of dat lekker is en ik heb te dure chocolaatjes van La Place want zien er lekker uit.
oeh, dat leek me ook wel wat.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:54 schreef Amarantha het volgende:
En voor vanavond heb ik dit gekocht:
[ afbeelding ]
Geen idee of dat lekker is en ik heb te dure chocolaatjes van La Place want zien er lekker uit.
Uitstrijkje, wortelkanaalbehandeling, versleten lievelingsbroek?quote:Op donderdag 24 december 2020 12:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik moet bij alles janken haha.
Ik ook haha, voorraadkast zit propje vol maar ik dacht het is kerst dus dan mag het.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oeh, dat leek me ook wel wat.
Maar ik heb al zo veel snacks in huis
Geen idee.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Intrigerend, hoe pof je kaas.
het gaat me niet lukken om dit allemaal op te vreten op 3 dagen tijdquote:Op donderdag 24 december 2020 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook haha, voorraadkast zit propje vol maar ik dacht het is kerst dus dan mag het.
Oh van mij ook niet maar scheelt dat chips enz lang houdbaar is.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het gaat me niet lukken om dit allemaal op te vreten op 3 dagen tijd
quote:Op donderdag 24 december 2020 13:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb 3 zakken chips, 2 bussen pringles en nog wat mini zakjes chips.Om maar over de rest niet te beginnen.
en 4 soorten kaas, 2 soorten worst, nog wat gerookte zalm en Italiaanse hamquote:Op donderdag 24 december 2020 13:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb 3 zakken chips, 2 bussen pringles en nog wat mini zakjes chips.Om maar over de rest niet te beginnen.
Droge worst heb ik ook ja.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en 4 soorten kaas, 2 soorten worst, nog wat gerookte zalm en Italiaanse ham
en dan nog de zoet afdeling.
Ik heb wat pistachenootjes en een reep chocola. Dat is het welquote:Op donderdag 24 december 2020 13:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet allemaal vandaag gekocht hoor.(wel een groot deel)
Ik heb vandaag een keer gewoon alles in mijn wagentje gegooid wat mij lekker lijkt. Normaal moet ik wel een keuze maken van mezelf wat ik meeneem.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb wat pistachenootjes en een reep chocola. Dat is het wel
Zegt de man die chef-koks laat overvliegen.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:03 schreef UitStraling het volgende:
Kerst, van heidens winterfeestje naar religie naar ordinair vreetfestijn met goedkope TV en schijt aan andermans honger in de wereld
Mja, om hier nou in mijn eentje te gaan zitten schransenquote:Op donderdag 24 december 2020 13:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een keer gewoon alles in mijn wagentje gegooid wat mij lekker lijkt. Normaal moet ik wel een keuze maken van mezelf wat ik meeneem.
Gloomyquote:Op donderdag 24 december 2020 13:07 schreef UitStraling het volgende:
Dit is kerst mensen![]()
There's a world outside your window
And it's a world of dread and fear
Where the only water flowing
Is the bitter sting of tears
And the Christmas bells that ring
There are the clanging chimes of doom
Well tonight thank God it's them instead of you
And there won't be snow in Africa this Christmas time
The greatest gift they'll get this year is die.
Varkenshaas van de barbecue met gevulde portobello's hierquote:Op donderdag 24 december 2020 13:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond nachos met pulled pork
Ja het is niet allemaal voor mij alleen. De droge worst enz is sowieso voor mij en mijn vriend morgenavond.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, om hier nou in mijn eentje te gaan zitten schransenIk heb wel een lekker toetje morgen, maar dat is het wel.
Dit jaar nietquote:Op donderdag 24 december 2020 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zegt de man die chef-koks laat overvliegen.
Samzzquote:Op donderdag 24 december 2020 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Varkenshaas van de barbecue met gevulde portobello's hier.
Huehue!quote:Op donderdag 24 december 2020 13:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja het is niet allemaal voor mij alleen. De droge worst enz is sowieso voor mij en mijn vriend morgenavond.
Bij kerstavond hoort hier in huis traditioneel een videeke met frietquote:Op donderdag 24 december 2020 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Varkenshaas van de barbecue met gevulde portobello's hier.
Verveel verveel verveel, oeh nee er stort een helikopter neer buiten, wat errug, snel ff kijken.quote:
Hier ookquote:Op donderdag 24 december 2020 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij kerstavond hoort hier in huis traditioneel een videeke met friet
Oh lekker! Tenminste, de vide die ik ken is een roomsaus met paddestoelen, kippengehaktballetjes en stoofvlees.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij kerstavond hoort hier in huis traditioneel een videeke met friet
een pasteitje met kippenragoutquote:
Ohquote:Op donderdag 24 december 2020 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een pasteitje met kippenragout
Wel handig dat ze je adres hebben om over anderhalve maand ook weer iets te sturen.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:14 schreef Amarantha het volgende:
Ben echt benieuwd van welke FOK!ker ik straks post krijg.
Vroeger stond mn vader dan de halve dag in de keuken om zelf een grote pan ragout te maken.quote:
Hmm?quote:Op donderdag 24 december 2020 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel handig dat ze je adres hebben om over anderhalve maand ook weer iets te sturen.
De traditie pasteitje op kerstavond ken ik wel maar niet met friet.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een pasteitje met kippenragout
2 flessen wijn; doosje bonbons; nootjes; en cadeaubon van bol.comquote:Op donderdag 24 december 2020 13:16 schreef Samzz het volgende:
Ik ben suikerbrood aan het kanen. Lekker.
Hebben jullie je kerstpakket al gehad?
Wij hadden vaak zo'n kant en klaar pastei-setje uit het kerstpakketquote:Op donderdag 24 december 2020 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vroeger stond mn vader dan de halve dag in de keuken om zelf een grote pan ragout te maken.
Ik heb vals gespeeld en ragout gekocht
Een wat?quote:Op donderdag 24 december 2020 13:16 schreef Samzz het volgende:
een kerststol ben ik wel vergeten te kopenquote:Op donderdag 24 december 2020 13:16 schreef Samzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |